Mommybloggerstopic #2

Is het erg dat ik beetje emotioneel werd bij het bericht van Lindsay dat haar dochter T 5 jaar is geworden?

7 likes

Lindsay V? Zij was toch verdwenen van sociale media? Vond haar heel tof!

1 like

Ik heb nu al voor de 10e keer op de insta van Michelle Bollen gekeken omdat het hier steeds wordt genoemd, maar ik vind het er dus echt suuuuper saai uit zien? Ik zie echt alleen maar een heel doorsnee gezin met twee kindertjes die altijd heel strak in de haarlak zitten en in een vinex-wijk wonen. Of is er toch iets heel bijzonders aan haar wat ik mis?

18 likes

Ik vind dit eerlijk gezegd best een vervelend bericht. laten we ajb niet over figuur etc gaan hebben. Ook Michelle heeft een verstoorde verhouding met eten (heeft ze ooit gezegd) dit zijn echt hele gevoelige onderwerpen

4 likes

Oh ja ik ook! Zij kwam ook heel oprecht en eerlijk over. Vond het heel jammer dat zij stopte met bloggen etc, maar ik snapte het wel goed.

3 likes

Klopt.

Maar haar dochter werd met 29 weken geboren destijds (als ik mij niet vergis) vind het dan extra emotioneel ofzo als je haar dochter nu ziet
Was echt een spannende tijd destijds

Vind wel dat ze echt een heel leuk kind heeft

Op haar insta zag ik dat haar dochter 5 is geworden

En geen idee of haar blogs nog bestaan ze is geen blogger meer maar doet nu iets met geld

Ik vond Lindsay echt een leuke blogger en haar dochter echt een droppie

Jaaa en toen ze in het ziekenhuis lag iedere keer een taartje eten. Is dat al 5 jaar geleden, gaat echt snel!

8 likes

Oh zij is zo leuk en zat ook op EGF altijd. <3

2 likes

Hahaha oh god ja

1 like

Die lipfillers kan je toch niet naast kijken?

1 like

Ik wist niet eens dat dit een ding was? :thinking: Sproetjes tatoeëren. Staat d’r wel heel mooi!

Dat er zoveel commentaar op Michelle is, zij is nog een van de weinigen van wie ik de vlogs altijd kijk. Geen idee waarom hoor, vind haar ook wel een inspiratie. Hoe ze ‘alle ballen hoog houdt’ zonder al te veel te zeiken, dat heb ik bij Wil ook. Zo zie je maar, smaken verschillen :smile:

1 like

:joy: :sweat_smile:

Overigens gaat ons Tien mij wel te ver, die skip zelfs ik.

Ben het helemaal met je eens. Ik heb echt een soort girl crush op Michelle Bollen. DM ook weleens met haar en ze is echt heel aardig.
Maar smaken verschillen natuurlijk @de rest van het forum.

1 like

Snap niet dat mensen klagen dat wij hier anoniem klagen. Ik durf best mijn mening te uiten met mijn naam etc erbij maar er zijn mij veel te veel mensen die je direct blokkeren.

Daardoor is er ook zo’n vertekend beeld bij dat soort mensen omdat ze alles met enige vorm van kritiek als zien als haters, positieve slijmerige berichten mogen blijven staan maar de rest wordt vaak gewist of hele onbeschofte comments laten ze staan zodat ze kunnen laten zien dat ze haters hebben. Geen realistisch beeld

5 likes

Haha ik moet stiekem altijd wel beetje lachen om Daphne van fit_mom.nl
Die maakt altijd filmpjes ook als de kinderen vervelend zijn… zit haar zoontje te rammen met de iPad heel herkenbaar
Ouders boos

Dat is pas realistisch
Ook al heb ik wel eens met die familie te doen zit moeders weer alles te filmen haha

2 likes

Zag wat foto’s zonder make-up in haad hoogtepunten op stories en vond haar op die manier tien keer knapper!

2 likes

Michelle’s vlogs kijk ik regelmatig. Vind het superleuk om te zien dat ze zo’n goede band heeft met haar familie en echt een levensgenieter is. De vlogs zij n allemaal ren beetje hetzelfde, maar dat vind ik wel logisch met een baan en eigen bedrijfje. Ze heeft me wel op insta geblokkeerd geloof ik, terwijl ik amper wat commentte. Likete wel veel foto’s, vind haar kindjes echt lief.