Ja en helemaal als je zwanger bent lijkt me.
Ja en toch is het bij haar ook erg veel privilege vind ik. en komt er spon ook voorbij. Niet zoveel als andere insta moms.
Neeheee normaal eet ze alleen selderijsticks gedipt in hummus.
Wtf?!?
Als ik nu lees wat jullie allemaal volgen, ben ik echt nep. Ik ken de helft niet eens
Ik volg vooral veel mom bloggers met een kiddo zo oud als mijn eigen zoontje. Dat vind ik leuk om te zien, geldt bijv voor Ivvj.
Verder moet Iemand me wel boeien om te volgenâŠ
Vooral natuurlijk ouderschap spreekt me aan omdat ik daar zo weinig eensgezinden in tegen kom in mijn eigen omgeving. Ik vind het echt heerlijk daar een âonlineâ stam in te hebben.
En ik heb niks tegen lange content, als het me boeit. Ik maak me zelf ook schuldig aan lange captions, als ik vind dat ik iets âdiepersâ te melden heb. Of mensen dat lezen, moeten ze zelf weten hahaha. Maar het blijkt dat ze het lezen.
Ik maak me ook schuldig aan mooie plaatjes op mân âfeedâ. En vind het ook wel leuk om daar door heen te scrollen bij anderen.
Ik vind fotografie en daarmee spelen leuk en wil dat wat we van onze zoon online staat oké is en mooi en niet iets waar hij later van hoeft te denken: huh. Hoewel sommigen zich dat bij een borstvoedingsfoto wellicht af zouden vragen.
In stories is het wel de ellende van de dag
Ja jongens ik ben best actief ja, ik heb ooit geblogt ook. Ooit toen ik vond dat ik nog wat interessants had te melden. Ver voor ik moeder werd . Maarja nu ben ik een arm schaap⊠dus zal maar niet ArmSchaap.com startenâŠ
EDIT: ZIE WEER ZOâN LANG VERHAAL sorry
Ohmylord itâs so veggie
Ik vind het ook zo vervelend dat ze ons er al door op wijzen dat wij duurzamer moeten zijn, maar zij krijgen allemaal 10 studio Noos tassen en dure babydragers, luxe verzorgingsproducten, ze krijgen alles gratis dus ja zo kan ik ook leven.
Al heb ik bij Romy wel het idee dat ze een oprecht persoon is. Ook nergens op gebaseerd gewoon gevoel.
Haha die titel gaat te snel
Uit principe volg ik niemand die mama/mommy in zân handle heeft staan of iemand die twee voornamen als accountnaam heeft.
Deze strategie filtert ongeveer 80% van de carbon copies uit mân feed.
Twee voornamen hahahaha!
Ik zag laatst ook iemand zn gewone naam: voor en achternaam veranderen in âmommyvanâŠâ
oh. ok.
Ik vind het altijd triestig dat een vrouw van 30 met al haar levenservaringen en persoonlijkheid dan denkt dat haar kind, dat pas anderhalf jaar op aarde is, kennelijk interessanter is dan zijzelf en zich dan maar de identiteit âmoeder van⊠[iemand interessanter dan zijzelf]â aanmeet.
Ik ga mân kind âkind van Leeuwâ aanmeten hoor, niet andersom. Het origineel is altijd beter dan het vervolg toch.
Haha ik denk dat ik ook niet interessant ben om te volgen als je me niet kent, of als je iets met (kleine) kinderen hebt.
Ik kan best begrijpen als je een kind krijgt je daar voornamelijk over praat. Zeker in het eerste half/hele (?) jaar is het toch 24/7, borstvoeding, slapen en niet slapen, tandjes, mijlpalen; dat was bij mij in elk geval echt waar mijn leven om draaide.
Ik merk dat ik dat dus ook doe. En als klapper op de vuurpijl, werk ik ook nog eens met kinderen, doe ik nog een studie ernaast: over (kleine) kinderen en doe ik onderzoek aan de uni over⊠jep, <2 jarigen
Maar hoezo zegt Lois dat ze hier niet mag reageren?
Ik tegen Lois (00:48)
Nouja dan moet ze eerst lid worden. Ik denk dat ze dat bedoelde.
Ah ok, dat is iets anders natuurlijk.
Kritisch of haters is dan de vraag.
Dat nieuwe huis van Romy Boomsma kostte 2,1 miljoen
Wow. Wat veel! Hoe weet je dat?
Bekende Buren . nl