Mommybloggerstopic #2

Oh nee, voelt ook niet als een aanval hoor :slight_smile:

Ik vind het dubbel. Ze is vast ontzettend sympathiek etc. maar het staat me tegen als het continu over duurzaamheid gaat maar je wel de nieuwe collectie van een kindermerk leeg koopt, je eetkamer meerdere keren verft omdat je toch niet tevreden bent en een vermogen aan verzorgingsproducten uit geeft. Haar eigen kleding is wellicht vintage, maar is veel kopen wel duurzaam? Dat is een beetje waar ik mee zit. Bij Nina Pierson heb ik dat al helemaal. Alles kopen onder de noemer maar kijk dit is duurzaam dus beter. Nina geeft trouwens wel toe dat ze eigenlijk een koopverslaving heeft.

3 likes

Oh ga ik nu helemaal bekijken haha. Wat een guilty pleasure. Ik vraag me echt af waar Romy zoveel mee verdiend? Ze werkt niet, zegt ze altijd heel duidelijk, omdat ze bij de kinderen wilt zijn.

Column in Vogue, kinderboek met Arie, modellenwerk, sierradencollectie Anna + Nina, droogshampoo met Nourished
 Maar zoals @HvO zegt, het komt vooral bij Arie vandaan. Auteur van meerdere boeken en zijn sportschool heeft inmiddels 3 filialen. En natuurlijk zijn presentatieklussen.

@Wonderland
Ja onder anderen!
Het gaat er vanuit dat je “dicht bij de natuur” en “biologische blauwdruk van een kind” (&moeder) blijft. Samen slapen (want wij zijn de enige zoogdieren die hun baby apart leggen), borstvoeding, veel dragen en nabijheid. Het legt erg de nadruk op veilig hechting. Later inderdaad op gelijke hoogte met je kind ipv er boven staan.
Er vanuit gaan dat je kind in de basis alles wel weet zeg maar dus je je kind daar jn kan volgen.
Kort dan haha

2 likes

Holy shit is dit een buik waar 2 kinderen uit zijn gekomen???

Echt he. Ik heb 0 kinderen en in mn leven niet zo’n strakke buik gehad.
Ik vind haar vriend dus echt heel knap. En haar trouwens ook.

3 likes

Maar dit is haar broer volgens mij!

Ja dit is iig niet haar vriend. Ik denk ook haar broer.

Ik kwam erop doordat het een aantal posts naarboven ging over de knappe vriend van tiger elise

1 like

Is het erg dat ik beetje emotioneel werd bij het bericht van Lindsay dat haar dochter T 5 jaar is geworden?

7 likes

Lindsay V? Zij was toch verdwenen van sociale media? Vond haar heel tof!

1 like

Ik heb nu al voor de 10e keer op de insta van Michelle Bollen gekeken omdat het hier steeds wordt genoemd, maar ik vind het er dus echt suuuuper saai uit zien? Ik zie echt alleen maar een heel doorsnee gezin met twee kindertjes die altijd heel strak in de haarlak zitten en in een vinex-wijk wonen. Of is er toch iets heel bijzonders aan haar wat ik mis?

18 likes

Ik vind dit eerlijk gezegd best een vervelend bericht. laten we ajb niet over figuur etc gaan hebben. Ook Michelle heeft een verstoorde verhouding met eten (heeft ze ooit gezegd) dit zijn echt hele gevoelige onderwerpen

4 likes

Oh ja ik ook! Zij kwam ook heel oprecht en eerlijk over. Vond het heel jammer dat zij stopte met bloggen etc, maar ik snapte het wel goed.

3 likes

Klopt.

Maar haar dochter werd met 29 weken geboren destijds (als ik mij niet vergis) vind het dan extra emotioneel ofzo als je haar dochter nu ziet
Was echt een spannende tijd destijds

Vind wel dat ze echt een heel leuk kind heeft

Op haar insta zag ik dat haar dochter 5 is geworden

En geen idee of haar blogs nog bestaan ze is geen blogger meer maar doet nu iets met geld

Ik vond Lindsay echt een leuke blogger en haar dochter echt een droppie

Jaaa en toen ze in het ziekenhuis lag iedere keer een taartje eten. Is dat al 5 jaar geleden, gaat echt snel!

8 likes

Oh zij is zo leuk en zat ook op EGF altijd. <3

2 likes

Hahaha oh god ja

1 like

Die lipfillers kan je toch niet naast kijken?

1 like