Michelle Bollen is wat ik voor me zie als ik mijn vriend me laat beloven dat we nóóit naar iets als Leidsche Rijn verkassen.
Ik wist niet eens dat dit een ding was? Sproetjes tatoeëren. Staat d’r wel heel mooi!
Dat er zoveel commentaar op Michelle is, zij is nog een van de weinigen van wie ik de vlogs altijd kijk. Geen idee waarom hoor, vind haar ook wel een inspiratie. Hoe ze ‘alle ballen hoog houdt’ zonder al te veel te zeiken, dat heb ik bij Wil ook. Zo zie je maar, smaken verschillen
Geeft niks Sarie, saai is ook een smaak
Overigens gaat ons Tien mij wel te ver, die skip zelfs ik.
Ben het helemaal met je eens. Ik heb echt een soort girl crush op Michelle Bollen. DM ook weleens met haar en ze is echt heel aardig.
Maar smaken verschillen natuurlijk @de rest van het forum.
Snap niet dat mensen klagen dat wij hier anoniem klagen. Ik durf best mijn mening te uiten met mijn naam etc erbij maar er zijn mij veel te veel mensen die je direct blokkeren.
Daardoor is er ook zo’n vertekend beeld bij dat soort mensen omdat ze alles met enige vorm van kritiek als zien als haters, positieve slijmerige berichten mogen blijven staan maar de rest wordt vaak gewist of hele onbeschofte comments laten ze staan zodat ze kunnen laten zien dat ze haters hebben. Geen realistisch beeld
Haha ik moet stiekem altijd wel beetje lachen om Daphne van fit_mom.nl
Die maakt altijd filmpjes ook als de kinderen vervelend zijn… zit haar zoontje te rammen met de iPad heel herkenbaar
Ouders boos
Dat is pas realistisch
Ook al heb ik wel eens met die familie te doen zit moeders weer alles te filmen haha
Zag wat foto’s zonder make-up in haad hoogtepunten op stories en vond haar op die manier tien keer knapper!
Michelle’s vlogs kijk ik regelmatig. Vind het superleuk om te zien dat ze zo’n goede band heeft met haar familie en echt een levensgenieter is. De vlogs zij n allemaal ren beetje hetzelfde, maar dat vind ik wel logisch met een baan en eigen bedrijfje. Ze heeft me wel op insta geblokkeerd geloof ik, terwijl ik amper wat commentte. Likete wel veel foto’s, vind haar kindjes echt lief.
Is van mij geen haat hoor. Ze heeft het lekker voor elkaar, maar ik hoop gewoon dat het nog flink lang duurt voordag ik zo word. Zelfde met Willemijn, superleuke meid maar retesaai.
Ik ging even kijken maar het zijn echt alleen maar selfies of familieportretten.
Ik heb dat meer bij bijvoorbeeld een Billie Rose, die vind ik echt zo enorm saai op de een of andere manier. Zal vast lief zijn, maar heeft voor m’n gevoel amper een sociaal leven, loopt altijd in hetzelfde en wat ze doet buiten de deur is 9 van de 10 keer een wandeling + ‘koffietje’ met haar vriend.
Vind haar zelf net zo goed saai. Er zijn eigenlijk weinig mommybloggers van wie ik nou echt denk: zo wil ik het ook. Denk dat ik er niet aan kan relateren, want de jonge moeders in mijn eigen omgeving vind ik doorgaans wel een aardig leuk leven hebben (voor hoe ver dat kan met een jong kind). Het is me bij influencers al snel veel te burgerlijk (Michelle/Willemijn) of te gelikt (Huismuts) of beiden (Billie Rose) of een levensstijl waarvan ik denk: leuk, maar onhaalbaar (Romyboomsma). Vind Esmee Noelle trouwens erg leuk, maar voor haar lijkt influencen ook meer een job on the side.
Kan er vaak ook niet aan relateren omdat ik nu de leeftijd heb dat de meeste instamoms zwanger raakten (Rachel, Willemijn, Michelle) en denk: Je leven loopt als influencer ook zo anders, ik ben net starter op de arbeidsmarkt af en vind werk al een uitdaging. En dan heb ik nog vlot gestudeerd ook. Gewoon zo’n andere wereld. Het idee dat ik nu mijn biezen zou pakken voor een huisje in een vinexwijk. Niks ten nadele van iedereen die het wel doet hoor. Maar ik krijg er kriebels van. Terwijl ik in mijn omgeving echt de meest burgelijke ever ben.
Misschien ben je al zo maar heb je het je nog niet gerealiseerd
Ik heb jaren geleden een tijdje Kelly Caresse een soort van gevolgd, zij was heel consequent in het niet filmen van dat kind en later ook die andere. Hoezo filmt ze ineens nu wel haar kinderen? Het is ook niet dat ze ze een beetje in beeld brengt zoals Monica maar gewoon volop. Heeft ze daar iets over gezegd? Vanwaar die ommekeer . Ik vond haar dat juist sieren dat ze haar kinderen niet herkenbaar in beeld bracht.
Because of the money
Want? Ze krijgt meer geld als ze het gezicht van haar kinderen in beeld brengt?
Meer views en volgers.
Zorgelijk maar ja, zo is het wel.