Ja anders kregen de meisjes straks nog het gevoel dat ze niet goed genoeg waren voor de camera
Ik krijg standaard rillingen bij het woord meisjes
Altijd de meisjes dit de meisjes dat
Ja anders kregen de meisjes straks nog het gevoel dat ze niet goed genoeg waren voor de camera
Ik krijg standaard rillingen bij het woord meisjes
Altijd de meisjes dit de meisjes dat
Ik heb hetzelfde met B.illierose idd. Volgens mij is ze heel lief, maar mist ze inderdaad zelf ook een bepaalde passie/gedrevenheid naast het moederschap die haar terug zou uitdagen. Ik denk dat ze er zelf ook mee strugglet: hoe haar (vele) tijd te verdelen tussen haar kinderen enerzijds en haar eigen passies (vb een job/hobby) anderzijds.
Ik weet dat we afgelopen dagen het over hadden dat Daddyhox een foto had geplaatst over zijn vader die overleden was. Het was nog niet duidelijk of vader op de foto al was overleden maar wat vinden jullie van moeders die op instagram over overleden kindjes schrijven of foto’s plaatsen? Ik vind dat zelf iets aparts/confronterends.
waarom was het dan wel ok om erover te hebben over de vader van Daddyhox?
Edit: en dan bekijk ik ook in het licht van: privacy. We vinden het allemaal bizar dat kinderen vol in beeld komen omdat moneys… maar overleden kindjes vinden we dan wel oke? Ik kan me voorstellen dat het fijn is voor de verwerking maar het is wel gelijk out and in the open… Ik bedoel het dan als oprechte vraag.
Edit 2: Ik vind jammer dat er best wel gauw gezegd wordt om daar geen discussie over te beginnen maar we zijn volwassenen (denk ik). Het kan toch ook respectvolle manier besproken worden. Ik ben namelijk benieuwd hoe anderen daar over denken en daar tegen kijken. Dat kan mij bijvoorbeeld ook vanuit een ander punt zien.
Vond ze sowieso altijd cringy om te kijken vooral als ‘Sjenkie’ grappig probeerde te doen voor de camera. Het lijken me wel hele leuke ouders tho.
Net als de jongens bij Willemijn en die haar volgers ook nog zeventig keer per vlog jongens noemt.
Het valt mij op dat zoveel instamoms in badkleding in bad gaan met hun baby/kind? Nu ook weer Rebecca Denise op haar stories. Zouden ze dat doen zodat ze beeldmateriaal hebben om het te delen of zouden ze dat altijd doen? En waarom dan? Zoveel vragen haha.
Shht, is een geheimpje. Woon iig nog in een van Nederlands spannendste wijken waar ik mijn identiteit aan kan ontlenen.
Ik zou het zelf nooit doen, maar ik wil eventuele toekomstige kinderen sowieso van mijn sociale media afhouden. Vind dat een overledene net zo goed recht heeft op dat niveau van privacy.
Lastigste hieraan vind ik: ik snap dat men de dood wil normaliseren, maar ik heb zelf geen behoefte om die beelden van wildvreemden te zien. Ik vind dat zo intiem en verdrietig en daarvoor zit ik eigenlijk niet op sociale media. Daarbij: hoe erg willen we de dood normaliseren? We gaan allemaal dood, we weten dat we allemaal dood gaan en ik denk dat de grove meerderheid van mijn leeftijdsgenoten al wel eens met de dood van relatief dichtbij heeft moeten dealen. Denk dat er in die discussie ook twee dingen door elkaar gehaald worden: het normaliseren van de dood (is mijns inziens al erg normaal) en het normaliseren van rouw en het proces dat na de dood volgt. Ik weet niet zo goed hoe foto’s van overledenen, buiten dan voor de verwerking van iemand zelf, bijdragen aan het normaliseren van de dood/rouw. Zou het zelf fijn vinden als er een waarschuwing voor zo’n foto staat. Maar tegelijkertijd: wie ben ik om hier iets van te vinden.
Ik ben zo benieuwd hoe de familie is zonder camera
Hoop dat er ooit een docu komt van kinderen van influencers die dan vertellen hoe het voor hun was in zo’n wereld op te groeien
Ik vind het sowieso een maffe wereld nu met Social media en kinderen etc…als ik fotoboeken van mezelf terug kijk dan zie ik gewoon een rommeltje, zelfs asbakken op de tafel en ik in een wipstoeltje ernaast (niet oké natuurlijk) dat was toen ook gewoon normaal. Ik ben zo benieuwd hoe wij er later op terugkijken.
Heb veel naaktfoto’s van vroeger toen ik klein was als in badje in de tuin en in je blote punani door de tuin heen. Is nu ook niet meer voor te stellen
Ja maar jezus kijk wat er van jou geworden is mevrouwtje
Haha ja dat is ook geen voorbeeld
Nog meer sexy grappen van sjenkie spankie
1 grote dolle boel! Lekker keten met de meisjes hihi!
Ik heb dit de laatste tijd ook met Billie Rose, jammer want volgde haar eerst echt graag&ze lijkt me een heel aardig persoon. Elke dag hetzelfde ritueel lijkt het wel. Ze klaagt ook best veel over hoe zwaar ze 2 kinderen vindt en haar leven e.d., terwijl haar leven er zooo chill (aka en saai) uitziet; vrijwel elke dag thuis, als ze deur uit gaat dan gaat ze wandelen of even naar een meeting in Amsterdam and that"s it. Voor mijn gevoel werkt ze ook nauwelijks. Vraag me bij dit soort bloggers vaak af hoe ze het zouden trekken als ze wel een normale baan zouden hebben, zoals 90% van de mensen om me heen met kinderen. Bij Billie vind ik dat haar leven zo ‘in dienst staat’ van de kinderen - wat natuurlijk altijd deels zo is -: 24/7 de baby in de draagzak, weinig zelf doen/ondernemen, kinderen moeilijk dagje weg kunnen brengen e.d.
Ja, dit heb ik bij haar ook meer dan bij anderen. Ik had dit bij Shifra ook, waardoor ik gestopt ben met kijken. Ik vind het heel fijn om juist naar moeders te kijken die ook nog een baan of zzp-bestaan en sociaal leven naast hun kinderen hebben. Kun je je meer aan spiegelen of zo. Of ze laat een groot deel niet zien, maar dat gevoel krijg ik bij Rosanna niet.
Er was toch ook een blogger die 32u werkt naast het bloggen?
Was volgens mij in het 1e mommybloggers topic iemand die haar de hele tijd ophemelde en in ongeveer elke post verwees naar dat 32u werken naast het bloggen. Toen werd gesuggereerd dat zij zelf die blogger was hebben we niks meer van haar gehoord
Ik weet alleen ff niet meer hoe die forummer heette en wie die blogger was. Ene Mariska?
Ik trek Martine zooooo slecht.
Jezus hahaah wat zielig als het echt zo is dat het Mariska zelf is
Maar whos that chick ? Of geven we haar nu gratis shine