Niet echt mommybloggers, maar ook wel. Ik vind dat Erica (van wijnland) van de tv kantine lijkt op alboe. Ik weet niet wie de actrice erachter is en hoe ze er echt uit ziet, maar als Erica vind ik het echt alboe.
Gelukkig nog best wat negatieve reacties eronder
Je kunt haast nog beter vlees eten dan vega zijn. Want als je vega bent krijg je Ɣltijd een storm van kritiek over je heen waarom je geen vegan ben.
Helemaal mee eens. Reclame maken en promoten is echt iets anders dan af en toe iets kopen en nuttigen omdat de stap naar vegan nog te groot is.
Ze zal het geld blijkbaar nodig hebben? Maar ze heeft vaker van die dubbele standaarden. Laatst ook nog met dat duurzaamheidsgedoe en dan de volgende story een samenwerking met een fast fashionmerk. Tja als het geld oplevert weg met die standaarden. Net als de kinderen in beeld brengen.
Maar wat is er mis met zuivel?
Groep loopt wel anderhalve maand achter met hun juice
Ik wilde eigenlijk wel naar de boerderij dagen met le dreumes⦠Is dat ook zo slecht? Wij wonen best in een boeren gebied en heb vroeger erg veel bij boerderij vriendinnetjes gespeeld. Die mensen gaven echt heel veel om hun beestjes⦠liepen altijd buiten al mogelijk.
Ik vergeet niet meer dat ik die nuchtere vader zag huilen omdat zān koe dood gingā¦
Ik heb moeite met āheel veel om iemand gevenā te rijmen met ze opsluiten, gebruiken, uitbuiten, hun kids afpakken en vermoorden en henzelf uiteindelijk ook.
Ze geeft haar kinderen ook mee dat dierenleed een paar keer per week thuis en op feestjes wel geoorloofd is.
Stuk beter en netter en duidelijker gezegd dan ik, thanks.
Ik, elke keer als ik weer een of andere veeboer in de Allerhande zie vertellen hoeveel hij van zān dieren houdt: phewww blij dattie niet van mij houdt dan.
En hun babyās afpakken
Ze houden van hun kapitaal, niet van de levende wezens.
Heb wel even tranen gelaten hierom
#ben bijna vegan
#soms per ongeluk foutjes
Ik kreeg dit ook vroeger! Mijn opaās en omaās gaven de niet-jarige kinderen ook altijd een klein cadeautje. Ik denk om jaloezie te voorkomen ofzo.
Ik ook, maar niet van mijn ouders als mijn zusje jarig was.
Ik vind Shirley altijd nog wel leuk om te volgen, zeker omdat ze goed schrijft.
Maar ik vind het in deze diary wel echt bĆzar dat ze serieus het rapport van Skyler deelt. Oke, zonder de vakken. Maar ik vind het zo niet oke. En dan moet het vast allemaal minder erg zijn omdat het goede scores zijn, maar maakt dat het minder kwalijk dat je het rapport van je kind deeltā¦
Er zullen vast ook andere moeders zijn uit zijn klas die dit lezen en wel de vakkenlijst links weten.
Wij kregen vroeger van opa en oma altijd standaard een zakje van die caramel chocolaatjes als er een ander kind jarig was. Geweldig vonden we dat en daar kon ik echt al naar uitkijken, dat ik dan toch ook iets kreeg. Geen idee wat Pip kreeg? Maar een kleinigheidje vind ik zeker niet vreemd.
Wij doen het bij onze eigen kinderen overigens niet.
Een complete speel keuken geloof ik. In ieder geval geen caramel chocolaatjes