Mommybloggerstopic #2

Wat afschuwelijk, arme mensen.

:pensive:

Ah wat verschrikkelijk :((

Zo verschrikkelijk voor Willemijn en Djurre, kreeg tranen in m’n ogen toen ik het las. Hopelijk vinden ze veel steun bij elkaar, de jongens en vrienden en familie.

1 like

Omg wat vreselijk. Lijkt me echt ontzettend heftig om mee te moeten maken. :sob::pensive:

Heel erg heftig en onwerkelijk :pensive: mijn beste vriendin heeft dit helaas ook meegemaakt. Het personeel was heel lief maar je bevalt wel op de zelfde vloer/afdeling als vrouwen die wel hun kindje mogen vasthouden en dat hoor je dan ook hoeveel ze het ook proberen af te schermen.

Wat een vreselijk nieuws! Ik heb de video een paar weken geleden gekeken waarin ze vragen beantwoordde over de chromosoomafwijking en ze was toen duidelijk zo dankbaar en gelukkig dat het bij hen 3 keer goed is gegaan. En dan opeens na 20 weken zoiets meemaken… Vreselijk! En het feit dat ze echt al moet bevallen, dat je weet dat er een kindje komt maar dat je het ook onmiddellijk weer moet afgeven…

Oh wat een vreselijk verdriet… Hoe moeilijk is dit. :broken_heart:

Wat een verschrikkelijk nieuws :sob::sob: ben er ook even helemaal stil van

1 like

Wat een nachtmerrie om mee te maken :pensive:

Jeetje wat erg voor ze! :broken_heart:

1 like

Wat een verdriet… Echt niet te bevatten… En dat je dan alleen bij die echo zit (omdat dat nu zo is door alle maatregelen) verschrikkelijk…

Ik riep echt hardop ā€˜oh shit nee’. Wat een ongelooflijke nachtmerrie.

Ik lees het ook net en moest ook meteen hierheen. Wat verschrikkelijk :pensive: ben er ook echt even stil van.

1 like

Zo ik schrik hier echt van wat verschrikkelijk voor Willemijn

1 like

Wat verschrikkelijk erg…
En dat na alle spanning en opluchting die ze al meegemaakt hebben.

1 like

Te heftig voor woorden :frowning:
Heb helaas van dichtbij bijna hetzelfde meegemaakt met de zwangerschap van mijn schoonzus
Waren ook ernstige hartafwijkingen en is ook met 20 weken moeten bevallen.

Oh wat vreselijk zeg. Lijkt me echt een nachtmerrie. Zo zielig na al die spanning van die chromosoomtesten dan dit gebeurt :pensive:.

Ja holy shit he. Kan me echt niet voorstellen hoe intens verdrietig dit is en blijft

1 like

Dit plaats dingen ook weer even keihard in perspectief. Al die mensen in mijn omgeving die klagen over een paar dagen binnenblijven. Woehoee wat heb je het zwaar.

14 likes