Komt nu pas bij me binnen dat mijn beste vriendin precies gelijk loopt met Willemijn, jeetje in dit stadium je kindje verliezen.
Ja, dat heb ik dus ook een beetje. 17 wkn nu. En bij ons zijn ze dus aan het zoeken hoe ze de 20wkn vorm gaan geven als je verkouden blijkt. En dat je man niet mee mag, als je zo iets dan hoort. Hoe rijd je dan nog verantwoord naar huis?! Vreselijk…
De hele dag je baby voelen en beseffen dat dat gaat stoppen:yellow_heart:
Wat erg voor ze, echt een nachtmerrie
Zo wat een naar bericht. Krijg er even kippenvel van.
Wat verschrikkelijk…
Wat een nachtmerrie…
Ja… Ik stond pas bij het lezen van haar bericht stil dat je dit nu natuurlijk ‘alleen’ moet doen. In die zin dat je als gezin elkaar hebt, maar even uithuilen bij je vriendin, knuffel van je ouders… dat zit er nu natuurlijk niet/minder gemakkelijk in.
Ja ik vind het ook heel ongepast. Het gaat om Willemijn, niet over haar paranormale gevoeligheid. Als ze alleen de tekst had geplaatst was het toch prima geweest.
Wat ongepast en totaal nu niet relevant
Gaat nu even niet om jou
Bedoel dit voor Martine
Ik weet niet… denk dat het menselijk is om te proberen dingen te verklaren. Als dit Tien helpt, en Wil er zelf op reageert dan is het toch mooi? Die twee zijn zo close, hun gezinnen ook, dus ik denk dat wij er weinig van moeten vinden.
Ben er zelf helemaal niet van, maar kennelijk halen zij er beiden kracht uit en dat lijkt me het belangrijkste nu.
Ik heb het nog niet zo gezien en ik snap je hierin. Het voelt alleen zo ongepast als dit paar uur na dit bericht wordt gepost
Hoop dat wil hier wel kracht uit haalt en ik weet zeker dat tien de beste intenties heeft
Ja ik denk persoonlijk ook dat als iemand dat tegen mij zou zeggen ik laaiend zou zijn, maar goed ik ben dan ook met rede niet bevriend met zulke zweefteven
Ik denk dat ze een heel bijzondere vriendschap hebben en hoop dat Willemijn veel steun bij Martine kan vinden. Ik vind het fijn voor Martine dat ze houvast kan vinden in verschillende vormen van spiritualiteit, en haar verdriet is evengoed écht, maar ik vind dat het even niet het moment is om weer over getallen te beginnen als je beste vriendin en haar gezin iets verdrietigs overkomt.
Wow wat heftig van Willemijn. Kreeg kippenvel bij het lezen van het berichtje.
Keek even op haar Instagram, gisteren nog een spon post terwijl ze in die andere post het over dat elke dag meer een nachtmerrie werd. Lijkt me zo naar dat je dan nog geplande spon moet plaatsen.
Ik vind dit oprecht heel verdrietig voor Willemijn en haar familie
Wat erg voor Willemijn
Heb net de vlog van Elise gekeken, mooi om te zien hoe verliefd ze zijn op de tweeling en op elkaar. Lijkt me zooo zwaar een tweeling!
Hier verbaasde ik me ook over ja. Lijkt me niet dat ze dit pas een dag weet. Echt vreselijk voor ze
En dan ook te bedenken dat er nu best veel Youtubers zwanger zijn. En veel ook rond dezelfde termijn uitgerekend. Lijkt me dan extra confronterend als je dat steeds op sociale media tegenkomt
Volgens mij wordt ze inderdaad ingeleid komende week. Echt vreselijk.
Dit is echt heel heftig. Je moet dan inderdaad van het kindje bevallen en het zal dan misschien nog een paar minuutjes in leven zijn denk ik. Gadverdamme, wat afschuwelijk. Dat wens je echt niemand toe