Mommybloggerstopic #2

M’n Vader’s initialen zijn A.L.L.A.H.

Maar hij is verder geen mommyblogger.

65 likes

Hij is nooit te oud om nog te beginnen

3 likes

Is Kelly’s tweede naam dan Caresse want dat is wel echt een wack naam, klinkt als een intieme verzorgingsgel.

45 likes

Nee, d’r hond heette zo

9 likes

Daarom heb ik m’n kind ook 2 kekke namen gegeven. Ik heb dat niet. Gemis in m’n leven hoor :sob: :crazy_face:

Ik heb maar 1 naam dus, dat bedoel ik :joy:

2 likes

Nou ben ik benieuwd wat ze zijn! Wil je zeker niet vertellen :stuck_out_tongue:

1 like

Is toch geen hondennaam? Doe dan KellyMax of KellyFikkie

Edit: KellyBello

16 likes

Zoiets kun je toch ook doen om je naam iets onderscheidener te maken voor later? Dat is de reden waarom ik een tweede naam heb en ik mn kind ook een tweede naam zou geven

Same. Echt heel vervelend als je in het buitenland woont, ik moet die doopnamen nu vaak gebruiken, echt huilen (ik vind de mijne zo lelijk terwijl mijn roepnaam prima is).

Mijn hele naam is janken in het buitenland. Mijn eerste naam is door niemand uit te spreken en mijn tweede naam is een Hebreeuwse naam die in elke andere taal een jongensnaam is.

4 likes

Hahaha omg deze reactie van Martine op de foto van hef en hun baby. HILARISCH meit

20 likes

Ik heb ook zo hard gelachen om haar stories :joy::joy:

2 likes

In welke situatie heb je die onderscheidenheid nodig? Want ik heb laatst zelf moeten checken of mijn tweede naam met één of twee l’en gespeld werd omdat ik hem zo weinig gebruik.

1 like

In het bedrijfsleven? Als je een boek gaat schrijven? Als je artiest wilt worden? Weet ik veel :crazy_face: ik vond de uitleg van mn ouders wel logisch

Ik ooook :rofl::rofl:

1 like

Echt een lichtpuntje zo binnen hahaha!
En elke keer effe kijken of er al een update was :joy:

2 likes

GROTE BLIJ!!! :face_with_symbols_over_mouth:

12 likes

Valt me mee dat ze niet begon over 18-03 18:03.

12 likes

Moet zeggen: ik heb mijn initialen wel misbruikt tijdens mijn studie. Stond zo lekker aanstellerig op papers en scripties.

2 likes

Ik (en m’n ouders) kwam er vorig jaar achter dat m’n tweede naam anders gespeld staat op m’n geboortekaartje dan op m’n paspoort… ook lekker scherp pap en mam… :joy:

42 likes