En wat geschreven is wordt herschreven.
Hasjtek wil & tien
Had ze niet beter een autobiografie kunnen schrijven?
Ze denkt ook, omdat ze twee uur moeder is, dat ze de wijsheid in pacht heeft en iedereen het licht kan laten zien of wat?
Vast een onpopulaire mening maar ben er wel een beetje benieuwd naar. Ik volgde ze niet toen ze Pip net hadden maar vind ze verder wel relaxt overkomen met de kinderen. En ze doen nog steeds veel leuke dingen zonder de kinderen ook
Sanneke says no
Oja effe voor de geïntereseerden: dit plaatste Nicolette / Bas: https://www.instagram.com/p/B7Ozq-8B-Px/?utm_source=ig_web_copy_link
Oh god hebben we haar weer
Haha en ook even benoemen dat ze bij de eerste generatie zat.
Ja duh want dat wisten we nog niet
Said no one ever
Vind het zo’n vervelende dame.
iK wAs eEN vaN dE eeRsTen
Ja, een hoop vooroordelen, maar die groep early adopters heeft gelukt gehad/was misschien ook wel slim, maar veel die nu starten hebben hier echt wel mee te maken. En met hoeveel daarvan is zij close?
Volgens mij heeft ze met niemand meer toch contact van vroeger?
Vind het ook zo’n kwallebal
Eens hoor, Bas Smit is ook een naar menneke. Maar Sanne is op zoveel vlakken irritant dat het haast grappig wordt.
Ik ben best benieuwd naar die lijst van succesvolle gelukkige early adopters. Ben het met Sanneke eens hoor, je kan dit ook verwoorden zonder te beweren dat alle influencers depressieve lui zijn die elkaar kapot concurreren (ik volg best wat influencers die oprecht een erg leuk bedrijf en leven lijken te hebben). Maar tegelijkertijd: waarom zou je jezelf zo hard verdedigen terwijl iedereen ook genoeg niet gelukkige early adapters kent? Lijkt me een strak plein om kids iig te vertellen dat een leven als influenza niet over rozen gaat.
Iets te generaliserend stukje proza van Bas. Alle BN’ers zijn… En alle leerkrachten vinden… en alle ambtenaren voelen zich… Nee, dat slaat ook nergens op toch.
Had het lekker positief gehouden door te stellen dat iedereen zijn/haar eigen route te volgen heeft en doe je best blabla. Maar dit is mij teveel over een kam scheren en dat valt bij mij ook niet lekker blijkbaar haha.
Ok, ik ga weer YASSS GIRL roepen bij de video van Nikkie.
Nou bijvoorbeeld bardo
Ik bedoel ook niet te zeggen dat ze er niet zijn. Maar een aardig deel van de early adaptors leeft nu volgens mij niet meer van youtube. Daarnaast zijn er ook behoorlijk wat psychische dipjes geweest
Ik noemde bardo omdat zij geloof ik zelf altijd Bardo noemt. Heb nog nooit iets van m gezien, laat staan dat ik weer wat ie nu doet
Tot zo ver de roem en glorie van de eerste generatie Youtubers.
Ik ben normaal echt wel ‘fan’ van B.illierose maar ik vind het wel gek dat ze amper twee maanden geleden nog spon had voor een tv van Philips en nu voor the frame van Samsung. Huh? Gekke timing. B.illie kan in mijn ogen niet snel iets verkeerd doen, maar dit vind ik toch een vreemde zet en doet wel af aan de geloofwaardigheid.
Dit.
én ik denk dat je ook niet moet onderschatten dat de echt pittige peutersituaties niet in beeld worden gebracht.
Daarnaast kan ik me ook goed voorstellen dat zij erg gunstige omstandigheden hebben. Beiden veel tijd om thuis en beschikbaar. Als ik nu denk aan een gezin, met twee 32+ uur per week banen buiten de deur, krijg ik al stress. Lijkt mij erg relaxt om wat dat betreft beiden niet full-time te werken en eigen baas te zijn én fatsoenlijk te verdienen. Als het dan eens zwaar is kan je ook beiden flink bijspringen.