Mag Sarah Rebecca hier al besproken worden? Jezus wat irriteer ik me aan die vriend. Sarah gaat even slapen en hij volgt dan dat ie kook. ‘Rijstje’ gaat ie maken en daarna noemt ie zichzelf een super man en wilt ie een high five. Gast je hebt gekookt, je vriendin is zwanger. Lijkt me de normaalste zaak van de wereld.
Ahhh Elise heeft weer een vlog online
Ik weet niet of wil&tien in dit topic thuis horen, maar wat vreselijk voor Willemijn zeg… Lijkt me zo vreselijk dat je al in je hoofd helemaal gericht bent op de baby en dat je ook nog moet gaan bevallen van dit kindje… Echt geen woorden voor
wat is er gebeurd??
De baby blijkt een dermate complexe hartafwijking te hebben dat het niet levensvatbaar is… en gezien hoelang ze al zwanger is, moet ze wel van de baby bevallen.
ohhh nee! jemig wat heftig.
Ach nee wat een nachtmerrie voor haar en Djurre
Echt hè, helemaal stil van…
Getest op chromosoomafwijking geloof ik? Dit is bij de 20-wekenecho ontdekt.
Pfoe wat afschuwelijk. Echt niet te bevatten!
Wat afschuwelijk, arme mensen.
Ah wat verschrikkelijk :((
Zo verschrikkelijk voor Willemijn en Djurre, kreeg tranen in m’n ogen toen ik het las. Hopelijk vinden ze veel steun bij elkaar, de jongens en vrienden en familie.
Omg wat vreselijk. Lijkt me echt ontzettend heftig om mee te moeten maken.
Heel erg heftig en onwerkelijk mijn beste vriendin heeft dit helaas ook meegemaakt. Het personeel was heel lief maar je bevalt wel op de zelfde vloer/afdeling als vrouwen die wel hun kindje mogen vasthouden en dat hoor je dan ook hoeveel ze het ook proberen af te schermen.
Wat een vreselijk nieuws! Ik heb de video een paar weken geleden gekeken waarin ze vragen beantwoordde over de chromosoomafwijking en ze was toen duidelijk zo dankbaar en gelukkig dat het bij hen 3 keer goed is gegaan. En dan opeens na 20 weken zoiets meemaken… Vreselijk! En het feit dat ze echt al moet bevallen, dat je weet dat er een kindje komt maar dat je het ook onmiddellijk weer moet afgeven…
Wat afschuwelijk dit, ontzettend verdrietig, echt tranen in m’n ogen
Oh wat een vreselijk verdriet… Hoe moeilijk is dit.
Wat een verschrikkelijk nieuws ben er ook even helemaal stil van