Mommybloggerstopic #2

Wat een nachtmerrie om mee te maken :pensive:

Jeetje wat erg voor ze! :broken_heart:

1 like

Wat een verdriet… Echt niet te bevatten… En dat je dan alleen bij die echo zit (omdat dat nu zo is door alle maatregelen) verschrikkelijk…

Ik riep echt hardop ā€˜oh shit nee’. Wat een ongelooflijke nachtmerrie.

Ik lees het ook net en moest ook meteen hierheen. Wat verschrikkelijk :pensive: ben er ook echt even stil van.

1 like

Zo ik schrik hier echt van wat verschrikkelijk voor Willemijn

1 like

Wat verschrikkelijk erg…
En dat na alle spanning en opluchting die ze al meegemaakt hebben.

1 like

Te heftig voor woorden :frowning:
Heb helaas van dichtbij bijna hetzelfde meegemaakt met de zwangerschap van mijn schoonzus
Waren ook ernstige hartafwijkingen en is ook met 20 weken moeten bevallen.

Oh wat vreselijk zeg. Lijkt me echt een nachtmerrie. Zo zielig na al die spanning van die chromosoomtesten dan dit gebeurt :pensive:.

Mijn kinderwens is weer even een jaar of vijf uitgesteld. Jemig wat een hel.

Poste dit bericht, voordat ik dat over Willemijn las. Wat verschrikkelijk, ook nadat je net zo opgelucht bent door alle daarvoorafgaande onderzoeken. Zo intens pijnlijk voor ze

Ja holy shit he. Kan me echt niet voorstellen hoe intens verdrietig dit is en blijft

1 like

Dit plaats dingen ook weer even keihard in perspectief. Al die mensen in mijn omgeving die klagen over een paar dagen binnenblijven. Woehoee wat heb je het zwaar.

14 likes

Komt nu pas bij me binnen dat mijn beste vriendin precies gelijk loopt met Willemijn, jeetje in dit stadium je kindje verliezen.

2 likes

Ja, dat heb ik dus ook een beetje. 17 wkn nu. En bij ons zijn ze dus aan het zoeken hoe ze de 20wkn vorm gaan geven als je verkouden blijkt. En dat je man niet mee mag, als je zo iets dan hoort. Hoe rijd je dan nog verantwoord naar huis?! Vreselijk…

De hele dag je baby voelen en beseffen dat dat gaat stoppen​:yellow_heart::sob:

1 like

Wat erg voor ze, echt een nachtmerrie

Zo wat een naar bericht. Krijg er even kippenvel van.

Wat verschrikkelijk…

Wat een nachtmerrie…

Ja… Ik stond pas bij het lezen van haar bericht stil dat je dit nu natuurlijk ā€˜alleen’ moet doen. In die zin dat je als gezin elkaar hebt, maar even uithuilen bij je vriendin, knuffel van je ouders… dat zit er nu natuurlijk niet/minder gemakkelijk in.

4 likes

Ja ik vind het ook heel ongepast. Het gaat om Willemijn, niet over haar paranormale gevoeligheid. Als ze alleen de tekst had geplaatst was het toch prima geweest.

27 likes