Mommybloggerstopic #2

Wat ongepast en totaal nu niet relevant
Gaat nu even niet om jou

3 likes

Bedoel dit voor Martine

Ik weet niet… denk dat het menselijk is om te proberen dingen te verklaren. Als dit Tien helpt, en Wil er zelf op reageert dan is het toch mooi? Die twee zijn zo close, hun gezinnen ook, dus ik denk dat wij er weinig van moeten vinden.

Ben er zelf helemaal niet van, maar kennelijk halen zij er beiden kracht uit en dat lijkt me het belangrijkste nu.

7 likes

Ik heb het nog niet zo gezien en ik snap je hierin. Het voelt alleen zo ongepast als dit paar uur na dit bericht wordt gepost

Hoop dat wil hier wel kracht uit haalt en ik weet zeker dat tien de beste intenties heeft

8 likes

Ja ik denk persoonlijk ook dat als iemand dat tegen mij zou zeggen ik laaiend zou zijn, maar goed ik ben dan ook met rede niet bevriend met zulke zweefteven

12 likes

Ik denk dat ze een heel bijzondere vriendschap hebben en hoop dat Willemijn veel steun bij Martine kan vinden. Ik vind het fijn voor Martine dat ze houvast kan vinden in verschillende vormen van spiritualiteit, en haar verdriet is evengoed Ʃcht, maar ik vind dat het even niet het moment is om weer over getallen te beginnen als je beste vriendin en haar gezin iets verdrietigs overkomt.

4 likes

Wow wat heftig van Willemijn. Kreeg kippenvel bij het lezen van het berichtje.

Keek even op haar Instagram, gisteren nog een spon post terwijl ze in die andere post het over dat elke dag meer een nachtmerrie werd. Lijkt me zo naar dat je dan nog geplande spon moet plaatsen.

4 likes

Ik vind dit oprecht heel verdrietig voor Willemijn en haar familie

Wat erg voor Willemijn :disappointed_relieved:

Heb net de vlog van Elise gekeken, mooi om te zien hoe verliefd ze zijn op de tweeling en op elkaar. Lijkt me zooo zwaar een tweeling!

4 likes

Hier verbaasde ik me ook over ja. Lijkt me niet dat ze dit pas een dag weet. Echt vreselijk voor ze :broken_heart:

En dan ook te bedenken dat er nu best veel Youtubers zwanger zijn. En veel ook rond dezelfde termijn uitgerekend. Lijkt me dan extra confronterend als je dat steeds op sociale media tegenkomt :disappointed_relieved:

Volgens mij wordt ze inderdaad ingeleid komende week. Echt vreselijk. :cry:

Dit is echt heel heftig. Je moet dan inderdaad van het kindje bevallen en het zal dan misschien nog een paar minuutjes in leven zijn denk ik. Gadverdamme, wat afschuwelijk. Dat wens je echt niemand toe

Ik vond het een leuke video. En echt. En persoonlijk. Dat ze dit beelden deelt dat ze naakt haar onderste gaat koelen, met een lijkbleek hoofd en ook nog tegelijk gaat kolven. Heftig. En toch puur ofzo.

Ik irriteer mij wel dood aan die kerel dat hij 13039421x moet benadrukken dat hij het óók zo zwaar heeft. En ja ik weet dat het natuurlijk ook hartstikke pittig is voor mannen, maar damn man, je vriendin ligt er lichamelijk (en onder invloed van hormonen) helemaal af hou gewoon even je mond. (Ik heb zelf ook 1 hele zware bevalling gehad en echt niemand mocht van mij aankomen met zijn eigen problemen tijdens mijn lichamelijke herstel :sweat_smile:, mis ben ik gebiased).

15 likes

Neee ligt niet aan jou. Ik vond het ook heel irritant dat hij dat de hele moest benadrukken. Maar ik hoor ook alleen maar mannen om me heen die juist zo veel respect voor hun vriendin hadden enz. Die hoorde ik weinig over zichzelf iig!

2 likes

So agree! Dan zegt zij ā€œik was zo bleek net een lijk ik zag er zo slecht uitā€ en dan hij ik oowk howr!

Dude, je vriend was zwanger van een tweeling, heeft een week zittend geslapen, daarna 2 babies uit haar foef geperst. Daarna is ze gehecht, heeft ze aambeien en hormonen en moet zíj́ toch echt voor moedermelk zorgen!!!

Dat jij nu 4 nacht ook kut heb geslapen (net als zij) is echt NIET HETZELFDE! Get over yourself :roll_eyes:

45 likes

Nou zo vatte ik het totaal niet op hoor. Ik vond hem juist heel lief en steunend overkomen.
Je kan ook wel overal wat negatiefs achter zoeken.

22 likes

Ik heb de vlog niet gezien maar ik snapte juist heel goed dat m’n man na mijn bevalling ook kapot was. En ook in de nachten/werken/maanden erna. Ja ik had lichamelijke ongemakken maar het is voor beiden ineens een heel ander leven en heel pittig. Ik vond het niet erg als hij dan zei dat hij moe was. Betekende niet dat we het niet samen deden.

16 likes

Dit haha.
Plus dat ik heel erg bepaalde ā€˜natuurlijke’ dingen heb ervaren die hij niet had.
Zo heb ik de eerste weken elke keer moeten voeden, maar maakt je lijf over het algemeen hormonen aan tijdens het borstvoeden waardoor zowel moeder als kind slaperig worden. Ik sliep letterlijk tijdens de voeding alweer, terwijl mijn man wel eens nog een uur wakker lag. Dan een uur sliep en hup daar was de baby weer :’)

Ik had na de bevalling ook zo intens veel adrenaline dat ik niet moe was, hij was echt gesloopt.

Baby werd van mijn geur/hartslag/huid veel sneller rustiger als bij z’n papa. Dus als hij moest wiegen duurde dat 3x zo lang.

En, ik heb mijn man na 2 wkn naar zolder gestuurd, want ik kon overdag bijslapen en hij moest om 7u in de auto zitten. Ik wilde niet dat hij doodvermoeid de weg op ging…

In het weekend ging hij er wel altijd uit met baby, ('tank 'm effe af, dan neem ik ā€˜m mee’) zodat ik kon uitslapen :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

Klinkt als een mooie balans!

Haha zeker! Maar ik begreep het wel als hij ā€˜s nachts dus amper geslapen had dat ie ā€˜zeurde’ dat ie moe was :’)

1 like