Mommybloggerstopic #2

Ik denk dat dit wel is afgesproken :pleading_face: krijg rillingen van het berichtje heb zo met Willemijn te doen.
Altijd heftig maar zeker in deze tijd :sob:

Hahah die blik van Elise naar Wouter op 6:24 als het over het herkennen van de babys :sweat_smile:

En over die kopjes hahah

7 likes

Heb ook net zitten kijken, die Wouter hoort zichzelf heel graag praten geloof ik. Ook dat rondje buiten in de tuin, ik zou echt zoiets hebben van: jongen houd ff je mond :joy:

4 likes

Hahaha ja :joy: Maar ik vind hem wel heel lief voor haar!

1 like

Moest ook zo lachen om dat stukje over de kopjes, ook lekker dat Elise hem gewoon ā€˜op zijn plek zet’. Vind die dynamiek heel leuk. En hij is verder wel echt lief voor haar!

6 likes

Elise post een foto maar hallo … Wouter heeft zijn shirt aan :sob::sob:

5 likes

En constant maar roepen dat ze zo mooi is terwijl ze zelf echt denkt ā€œJe lult uit je nekā€.
Hij bedoelt het allemaal heel goed maar het komt zo geforceerd over. Vind hem echt zo’n man die HEEL graag wil bewijzen hoe woke hij wel niet is.

10 likes

Ik vind het juist lief dat hij haar een goed gevoel probeert te geven, ondanks dat ze net is bevallen van een tweeling dus er inderdaad soms uitziet alsof ze door een vrachtwagen is overreden. Liever dit dan iemand die zegt dat je er echt niet uit ziet en wat aan jezelf moet doen. Misschien soms een beetje too much, maar met goede bedoelingen.

46 likes

Ja het is ook lief. Beter dat dan een nonchalante vent die t niks scheelt. Maargoed, dit is dus wat mij opvalt als ik die videos kijk…dat ik denk: aardige kerel maar ik zou er niet mee willen fuxen.

1 like

Fuxen?

Misschien heb ik de laatste info gemist, maar is er eigenlijk al bekend hoe het nu zit met Serena en George? Of heeft ze daar nog steeds niets over verteld?

Die video van de huismuts dat ze in de tuin zit te huilen omdat het allemaal even teveel werd, man man wat een cringe. Ze moet het er echt uitpersen gewoon.
En dan wordt er rond diezelfde periode de update van Willemijn gemaakt, ook met tranen. En die zie je dan tegelijk in je overzicht staan op youtube. Bizar.

7 likes

Misschien gewoon niet vergelijken? Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen verdriet. Daarbij zijn de ouders van Rachel nog niet zo lang geleden uit elkaar gegaan en haar schoonvader is net overleden dus zo gek is het niet dat ook zij verdriet heeft. Daarbij valt het me op dat er momenteel heel veel mensen doorheen zitten zonder grote aanwijsbare redenen en ook dat mag er zijn.

20 likes

Eens dat iedereen recht heeft op zijn eigen verdriet. Maar het komt op mij gewoon niet oprecht over, die beelden.

1 like

Jezus hij is toch gewoon lief voor zn vriendin. Wat is daar nu weer mis mee

20 likes

Precies dit. Mensen kunnen ook weinig van elkaar hebben. De meeste mensen komen zichzelf in deze periode gewoon even ontzettend tegen. Ikzelf ook.
Wat opzich ook best logisch is. Wij hebben zoveel vrijheid normaal gesproken hier in NL. Nu is dat even anders, en dat doet wat met de mens. Je weet pas wat je hebt, als je het mist.

5 likes

Dat is wat anders… Maar het verdriet van een ander uitvlakken omdat nu een andere blogger wat ā€œergersā€ overkomt vind ik ronduit onredelijk. Dat zou betekenen dat gefilmde verdrietige momenten voor dit grote verlies van bijvoorbeeld Willemijn zelf ook niks voorstelde en dat is net zulke onzin.

3 likes

De vergelijking had ik niet moeten maken idd. Verdriet hoeft zeker niet ā€˜gemeten’ te worden, zo bedoelde ik het niet.
Het voelde alleen zo vreemd dat in ƩƩn beeld te zien, vooral daar waar het bij 1 zo gemaakt overkomt.

1 like

Ik begrijp je! Vloggen is soms toch een beetje slecht acteerwerk. Helemaal als camera’s speciaal worden neergezet en mensen vervolgens gaan huilen, dansen of quasi nonchalant langslopen met een bosje bloemen.:laughing:

3 likes

Ja, ik denk dat zijn ge-schatje (x100) gewoon is omdat die jongen nog steeds hartstikke verliefd is! Ik vind hun dynamiek ook heel leuk.

13 likes