Eens. Ik vond hem juist heel lief en betrokken overkomen. Hij zei ook gewoon letterlijk: respect voor alle vrouwen die een kind hebben gekregen.
Tuurlijk, hij was helemaal verliefd en leuk met haar. En enorm cute met die babies. maar jezelf qua brakheid vergelijken met je vrouw die net is bevallen van een tweeling vind ik echt wel lame laat haar gewoon even klagen over haar struggles.
Sowieso kwam hij mega opgewekt en energiek en helder kijkend over. Geen enkel teken van vermoeidheid te zien op zijn perfecte hoofd. Ik had het idee dat hij het meer zei om haar gerust te stellen.
Bij haar kon je het wel duidelijk zien(logisch ook).
Kelly C heeft nogal veel kritiek gekregen op het buiten zijn met gezin. Ze heeft veel mensen geblokkeerd, volgens mij blokkeert ze bij minste kritiek al mensen
Dan maakt ze het zichzelf wel moeilijk. Die mensen kan ze nu allemaal niet meer om de haverklap volgen en ontvolgen.
Euh, maar wat the f is die lelijke selfie tag die rondgaat bij oa. Kelly? Slaat echt nergens op.
Ik begrijp ook echt niet hoe Kelly āgrootā geworden is op YouTube. Ik vind haar zo⦠simpel? Geen idee hoe ik dit genuanceerder kan verwoorden .
Snap nog steeds niet waar dat zo vandaan kwam. Dacht toen echt dat zij elkaar al kenden maar dat was dus niet zo? (Heb er daarna nooit meer aandacht aan besteed)
Ben echt benieuwd in hoeverre dit een soort gluiperig plan was en ook benieuwd of Mascha en Kelly daarna ooit nog contact hebben gehadā¦
Hoe laat komt de weekvlog van wil en tien altijd online? Ik zag op de insta van tien dat ze wel een vlog gaan uploaden
Normaal om 4 uur
Staat erop zie ik net.
Zo dubbel om die blog te bekijken. Zeker ook aan het begin waarbij ze zegt ik probeer er een vrolijke vlog van te maken
Wat heftig zeg! Vind het zo knap dat ze het deelt
Zo zielig voor Willemijn, hoop niet dat ze zich verplicht gaat voelen om ons op de hoogte te blijven houden omdat ze dat de vorige keren heeft gedaan.
Men wat een heftige vlog. Ik moest er zelf van huilen omdat het zo dichtbij komt⦠wat een onmenselijke taak staat haar te wachtenā¦
En dat in zoān tijd. Ik hoop echt dat alles zal lopen zoals zij wensen⦠Dat er bijv wel mensen naar hun baby mogen komen kijken als ze dat zouden willenā¦
Bah bah bah wat naar
Het is zo verdrietig om die vlog te bekijken en bijna letterlijk een ontwikkeling van āik maak me nog niet al te veel zorgenā tot uiteindelijk het noodlot te zien. Vind het ongelofelijk knap dat ze het deelt. Pfffff wat een ellende zeg.
De opbouw van de vlog is echt zo heftig. Nog vrolijk in het begin en dan woensdag minder goed nieuws en dan weet je al er heel slecht nieuws gaat komen uiteindelijk⦠Echt pfoe, ik moest mān tranen verbijten, kippenvel overal.
Nou ik heb ff lekker zitten meejanken.
He bah! Ik vind het zo rot voor haar. Ik hoop zo dat ze het niet alleen hoeft te doen en dat Djurre gewoon mee mag.