Mommybloggerstopic #2

Begrijp ik helemaal!

Wow Willemijn wat is zij sterk. Heb echt intens veel bewondering voor haar.

36 likes

Wat een super sterke vrouw is Willemijn ook dat ze dit zo puur deelt kreeg er rillingen van

4 likes

Dit gebeurd inderdaad nu. Onmenselijk.
Sommige ziekenhuizen maken uitzondering en hijsen dan de man in kwestie in pak :ok_hand:t2:
Niet ideaal, in zo’n emotionele situatie maar idd beter dan niks.

2 likes

Ik wil de vlog heel graag kijken maar ik ben bang dat ik dan helemaal instort (ben ongesteld) tot aan hysterisch huilen aan toe. Dus ik stel het nog even uit. Ik vind het in ieder geval heel dapper van haar dat ze zo open is, wat verschrikkelijk om mee te moeten maken :sob:

2 likes

Zo pijnlijk van Willemijn. Heb ook gewoon mee zitten huilen…:cry:

Onvoorstelbaar.

Nou hè, Martine, wat is die Adolf toch een grapjas die het leuk doet in filmpjes :woman_facepalming:t2:

4 likes

Wow wat een misselijke ‘humor’. Vind dat zo’n afknapper.

Vreselijk. Dat ze dit ook gewoon door post op Insta… :roll_eyes:

Ik heb hem inmiddels gezien. Ook echt hoe de vlog van redelijk positief luchtig helemaal afbuigt naar intens verdriet. Verschrikkelijk wat een narigheid :sob:

Ik irriteer me nog steeds aan oa Lois die Romy boomsma na doet in alles. Zo geen eigen indentiteit. Ik geloof niet in haar. Ze doet zich altijd zo perfect voor maar ondertussen verwijderde ze laatst mijn kritische reactie onder haar post.

2 likes

Kennen we die wel?

12 likes

Ik googlede haar en toen pas had ik door dat zij degene was met die stories over dit forum.

Was dr al helemaal vergeten, passend wel.

12 likes

Ik zie eerder een By Carolijn kopie, oftewel gewoon een mommyblogger want die hebben allemaal dezelfde aardetinten, gevoelige teksten en ruim aantal borstvoedingsfoto’s.

13 likes

Nee ik ook niet, maar ik vind Romy ook geen typische mommyblogger.

2 likes

Ik ben altijd zo’n paranoïde persoon die nu denkt; dit is loes

8 likes

Zelfde toch :joy:

1 like
3 likes

En dit bericht bestaat niet meer. I’m so confused

Oooh @Hejira is dit diezelfde van dat filmpje die ineens d’r kleinkind aan de lijn krijgt hahaha

Dat was een snelle ontmaskering zeker :see_no_evil:

Met gierende banden het forum weer uit.

4 likes