Ja hahaha, vind haar filmpjes echt briljant.
De laatste insta storues van Willemijn, mijn hart breekt voor haar
Echt hè. Het snijdt me door de ziel.
Zou je even kunnen beschrijven wat ze zegt? Ik heb geen instagram maar wil het wel graag volgen.
Handig, dankjewe’
Jeetje wat heftig. Diep respect voor iedereen die zoiets moet meemaken…
Ooh ik las bakfiets en dacht… naja dat kosten die dingen nog nou eenmaal snel en handig met twins! Maar het fiets ding staat stil zie ik
Was niet echt geïnteresseerd maar ik ga meteen kijken
Ik had hem nog wel duurder verwacht eigenlijk haha. Met tv en al
Een bakfiets met een tv erin???
is eerder een hometrainer geen bakfiets haha
Ik denk dat dit wel is afgesproken krijg rillingen van het berichtje heb zo met Willemijn te doen.
Altijd heftig maar zeker in deze tijd
Ik vind het altijd een beetje vervelend als ee vanuit hier geoordeeld heeft over wat Tien en Wil over elkaar delen, zeggen etc (vooral als het dit soort onderwerpen zin). Als in: die twee zijn zo overduidelijk dikke mik. Staan binnen vijf minuten bij elkaar op de stoep als er iets gebeurd. Die hebben echt wel besproken wat er wel en niet gedeeld mag worden. Zou zelf echt niet willen dat een vriendin zoiets zou delen, maar dat heb je als je al jarenlang een gezamelijk bedrijf hebt waarvan de basis sociale media is, echt wel overlegd.
Hahah die blik van Elise naar Wouter op 6:24 als het over het herkennen van de babys
En over die kopjes hahah
Heb ook net zitten kijken, die Wouter hoort zichzelf heel graag praten geloof ik. Ook dat rondje buiten in de tuin, ik zou echt zoiets hebben van: jongen houd ff je mond
Hahaha ja Maar ik vind hem wel heel lief voor haar!
Moest ook zo lachen om dat stukje over de kopjes, ook lekker dat Elise hem gewoon ‘op zijn plek zet’. Vind die dynamiek heel leuk. En hij is verder wel echt lief voor haar!
Elise post een foto maar hallo … Wouter heeft zijn shirt aan