Mommybloggerstopic #2

Haha ja net als in de eerste video dat hij echt 1000x ‘het is lOEca, niet luuuuca’, en zij ook zo: ‘ja dat heb je nu al miljoen keer gezegd’.

Ik vind hem wel een beetje cringe eigenlijk, zo van ‘kijk m’n schatje mag naar buiten! Mijn schatje drinkt koffie! Lekker he schatje!’

25 likes

En constant maar roepen dat ze zo mooi is terwijl ze zelf echt denkt “Je lult uit je nek”.
Hij bedoelt het allemaal heel goed maar het komt zo geforceerd over. Vind hem echt zo’n man die HEEL graag wil bewijzen hoe woke hij wel niet is.

10 likes

Ik vind het juist lief dat hij haar een goed gevoel probeert te geven, ondanks dat ze net is bevallen van een tweeling dus er inderdaad soms uitziet alsof ze door een vrachtwagen is overreden. Liever dit dan iemand die zegt dat je er echt niet uit ziet en wat aan jezelf moet doen. Misschien soms een beetje too much, maar met goede bedoelingen.

46 likes

Ja het is ook lief. Beter dat dan een nonchalante vent die t niks scheelt. Maargoed, dit is dus wat mij opvalt als ik die videos kijk…dat ik denk: aardige kerel maar ik zou er niet mee willen fuxen.

1 like

Fuxen?

Misschien heb ik de laatste info gemist, maar is er eigenlijk al bekend hoe het nu zit met Serena en George? Of heeft ze daar nog steeds niets over verteld?

Die video van de huismuts dat ze in de tuin zit te huilen omdat het allemaal even teveel werd, man man wat een cringe. Ze moet het er echt uitpersen gewoon.
En dan wordt er rond diezelfde periode de update van Willemijn gemaakt, ook met tranen. En die zie je dan tegelijk in je overzicht staan op youtube. Bizar.

7 likes

Misschien gewoon niet vergelijken? Iedereen heeft recht op zijn of haar eigen verdriet. Daarbij zijn de ouders van Rachel nog niet zo lang geleden uit elkaar gegaan en haar schoonvader is net overleden dus zo gek is het niet dat ook zij verdriet heeft. Daarbij valt het me op dat er momenteel heel veel mensen doorheen zitten zonder grote aanwijsbare redenen en ook dat mag er zijn.

20 likes

Eens dat iedereen recht heeft op zijn eigen verdriet. Maar het komt op mij gewoon niet oprecht over, die beelden.

1 like

Jezus hij is toch gewoon lief voor zn vriendin. Wat is daar nu weer mis mee

20 likes

Precies dit. Mensen kunnen ook weinig van elkaar hebben. De meeste mensen komen zichzelf in deze periode gewoon even ontzettend tegen. Ikzelf ook.
Wat opzich ook best logisch is. Wij hebben zoveel vrijheid normaal gesproken hier in NL. Nu is dat even anders, en dat doet wat met de mens. Je weet pas wat je hebt, als je het mist.

5 likes

Dat is wat anders… Maar het verdriet van een ander uitvlakken omdat nu een andere blogger wat “ergers” overkomt vind ik ronduit onredelijk. Dat zou betekenen dat gefilmde verdrietige momenten voor dit grote verlies van bijvoorbeeld Willemijn zelf ook niks voorstelde en dat is net zulke onzin.

3 likes

De vergelijking had ik niet moeten maken idd. Verdriet hoeft zeker niet ‘gemeten’ te worden, zo bedoelde ik het niet.
Het voelde alleen zo vreemd dat in één beeld te zien, vooral daar waar het bij 1 zo gemaakt overkomt.

1 like

Ik begrijp je! Vloggen is soms toch een beetje slecht acteerwerk. Helemaal als camera’s speciaal worden neergezet en mensen vervolgens gaan huilen, dansen of quasi nonchalant langslopen met een bosje bloemen.:laughing:

3 likes

Ja, ik denk dat zijn ge-schatje (x100) gewoon is omdat die jongen nog steeds hartstikke verliefd is! Ik vind hun dynamiek ook heel leuk.

13 likes

Haha inderdaad. De wederzijdse verliefdheid druipt er vanaf. Ik vind het alleen maar leuk om te zien. Echt leuk ook hoe eerlijk en open ze is. Ik vind hun vlogs heerlijk om te kijken.

5 likes

ik wens echt dat ik ooit zo’n lieve en leuke vriend krijg als wouter :heart_eyes: en zulke lieve babytjes!

10 likes

Ik heb de laatste tijd echt een beetje moeite met de Huismuts… zo erg dat ik laatst kritisch heb gereageerd en dat zij ook met een boos bericht reageerde :sweat_smile: Op zich goed van haar want dan denk ik weer ‘tja, dat was wel onnodig van mij’.
Ze deelt zóveel opvoedkundige wijsheden dat ik er een beetje moe van word. Laatst deelde ze ook een filmpje dat de oudste met de jongste in een poppenwagen ofzoiets een aanloop neem en hard tegen de muur beukt. Daarna neemt ze weer een aanloop en doet ze het weer waarbij je dat hoofdje van die kleine naar achteren ziet klappen. Iemand reageerde met ‘dat gaat maar net goed’ oid en de Huismuts reageert met iets als ‘Zo zijn kinderen, als je even niet op let ben je te laat om in te grijpen, hihihi’ Maar ze staat er gewoon met dr neus bovenop lekker te filmen?!? Alles voor insta, lijkt het wel? Ik ben echt benieuwd wat dit betekent voor de ontwikkeling van een kind. Ze worden toch op de een of andere manier gestimuleerd lekker ondeugend te doen zodra die camera op ze gericht wordt.

17 likes

Nou, ik vind Pip nu al ‘eng’ doen in de camera. Filmen en praten zoals haar ouders doen. En ook die opvoedkundige wijsheden e.d., kan haar moeilijk handelen.

18 likes

Ik trek haar de laatste tijd ook onwijs slecht. Zo wijs en ook ineens vrij zweverig doen ofz. Daarnaast vind ik Willem ook vreselijk haha. Na dat filmpje met Tigerelise al helemaal op hem afgeknapt met zijn irritante uitspraken. En Rachel dan de hele tijd: “tòchhhh liefffff???”

10 likes