Mommybloggerstopic #2

Ik vat het helemaal niet op als dat die kinderen de grond in geboord worden. Alleen dat mensen vraagtekens plaatsen bij een manier van opvoeden die als een soort ultieme wijsheid gepresenteerd wordt.

5 likes

Er wordt juist meerdere keren gezegd dat het meisje zelf er niks aan kan doen en dat het de opvoeiding is en daar gaat het voornamelijk over? En ja, dan komen er vervolgens voorbeelden van die opvoeding en dan wordt idd het gedrag van het kind beschreven

2 likes

Al deze opmerkingen over Rachel en fam zijn een top bevestiging om vooral lekker nooit te kijken naar haar kanalen haha.

Ik merk dat ik echt teveel nutteloze vlogs kijk de afgelopen dagen. Heb zelfs weer naar Manon Tilstra gekeken, terwijl ik die ook enorm saai vind. Mijn leven nu is ook saai dus afleiding = afleiding ofzo.

7 likes

Waarom zou je hier in hemelsnaam bij blijven staan, naar kijken en vervolgens besluiten het te filmen

Edit: en dan in de comments dat “je kan niet altijd een zes gooien”. Prima als we dat gebruiken in gevallen waarin je als ouder je best gedaan hebt en besluit dat het zo wel goed is, maar je kind corrigeren terwijl je voedsel vernaggelt heeft toch niks met “een zes gooien” te maken? Common sense?

8 likes

Zegt ze nu echt fuck off tegen diegene? Of is dit een mommy afkorting waar ik niet bekend mee ben.

60 likes

Maar gisteren wel ff €40.000 binnen harken met die IG cursus. Deze wereld en de mensen erin… :fu:t4:

35 likes

Alsof het voor die hond ook goed is om 10 boterhammen te vreten.

28 likes

Ik weet niet of het al gemeld is maar Roosmarijn Koster is zwanger!

6 likes

Ugh of van die comments: niets dan bewondering voor jou :roll_eyes:

6 likes

Tuurlijk, kinderen zijn kinderen en die doen zulke dingen. En daarom zijn wij er als volwassenen om kinderen uit te leggen dat dingen niet mogen. En dat hoeft helemaal niet met een harde nee of op een strenge manier, maar opvoeden is wel nodig. Ook als een kind nog zo klein is.

Ik was altijd fan van de Familie Huishox, maar ik begin me steeds meer te ergeren aan bepaalde dingen

4 likes

Ik snap vooral de mensen die die cursus kopen niet. Waarom in vredesnaam. Mensen vervelen zich echt ofzo.
Een online interieurstylingscursus. Is maar net waar je je geld aan uit wil geven natuurlijk…

8 likes

Pff ik ken deze influencer (?) amper, nooit de moeite voor genomen. Maar ga dat na dit ook zeker niet meer doen :see_no_evil: wat een arrogant iemand, die achterlijke reacties op mensen?? Bah…

1 like

Jaaa wordt in het andere topic besproken :slight_smile: Het andere Youtubers / Bloggerstopic #10

1 like

Ik vraag me af hoe zij interieuradvies gaat geven als je een totaal andere stijl hebt. Dus niet dat bohemian aardetinten gebeuren.

6 likes

Ja maar is leuk voor instaaa

1 like

Denk ook vooral: bij de huismuts ziet het er ook vet uit omdat ze echt veel budget heeft en van alles gratis krijgt. Ziet de bank er klein uit in een ruimte? Ze bestelt een nieuwe. Gave eettafel? Kost wel 2000+ euro. Alle accenten in het zwart en goud? Prima maar dat kost dubbel zo veel. Mooi print behang met textuur? 150 euro per rol. De gemiddelde Truus in zo’n cursus moet zich voor soortgelijk effect door de krochten van het internet wurmen op zoek naar een net niet look-a-like.

26 likes

Ja precies. We krijgen niet allemaal onze complete wishlist van Made of Karwei opgestuurd wanneer het uitkomt.

5 likes

Hahahaha jezus wat kut die boterhammen en iedereen het maar verdedigen. Lijkt wel alsof ze collectief loco zijn geworden.

7 likes

Maar echt. Zeg gewoon Nee tegen je kind. Ook wel eens verfrissend.

10 likes

Of gewoon achter het behang plakken. Dan is het ook lekker rustig en heb je geen last van ze.

*grapje natuurlijk hè

1 like