Mommybloggerstopic #2

Nee is ook een woord. Misschien moet ze een cursus van Cynthia gaan volgen.

11 likes

hi-la
never mind.

23 likes

Allesbehalve. Maar goed, hun hond ziet er sowieso al niet heel gezond uit. Flink te dik, dus het zal wel vaker gebeuren.

Ik kijk al lange tijd niet meer naar Rachel. Voor mij is zij echt van 10 op de gunfactor naar -10 gegaan. Daarnaast is haar/hun opvoeding precies wat ik niet zou doen, dus qua herkenbaarheid hoef ik ook niet te kijken.

Elise daarentegen is m’n nieuwe favoriet. Bijna een beetje jaloers hoe ontzettend zichzelf zij altijd lijkt te zijn, in welke situatie dan ook. En ook veel dichter bij de werkelijkheid dan zo’n Huismuts. Maar goed, dat is nu, benieuwd hoe dat over een hele tijd is :sweat_smile: Op elke influencer zat voor mij tot nu toe een houdbaarheid haha.

15 likes

Hoe kan je denken dat dit grappig is? :sob:

1 like

Ik ben altijd benieuwd bij figuren zoals de Huismuts wat ze later zullen doen. Wanneer het vloggen klaar is en de fame over is. Zij werkte in een waxsalon en hij in een hotel. Ze heeft eerder al eens aangegeven dat ze eigenlijk niet sparen. Ik vind dat zelf wel spannend. Hoe ga je dan later je hypotheek bekostigen?

7 likes

Vond hem echt een regelrechte zak in dat interview laatst.

6 likes

Oh, ik dacht dat ze bij Koffietijd werkte hiervoor?

Nee dat was een stage.

1 like

Dat duurt te lang, die kinderen achter het behang plakken. Dan moet ze eerst weer helemaal d’r vader uit Brabant laten komen om dat voor d’r te doen.

38 likes

Mommybloggers doen het lijken alsof je kinderen maar even krijgt, dat je geen grenzen hoeft te stellen en dat opvoeden gewoon zomaar gebeurd. Of dat je helemaal NIET hoeft op te voeden. Dat alles leuk is en maar kan, want de camera staat aan. Het verdient geld en ze krijgen van alle gekkies ook nog eens bijval. Als je kritisch bent, krijg je een FO! Wauw de arrogantie wordt met de dag groter bij die influencers. Ze willen een voorbeeld zijn, maar een voorbeeld van wat?

13 likes

Die daddyhox komt wel uit een goed nest, hij heeft die hele corpsbal/kakkersfeer om hem hangen.

Qua kinderarbeid hoop ik dat er snel een wet doorkomt dat kinderen beschermd. Volgens mij is die ‘mommyvlog-geldboom’ echt de perfecte manier om narcistische kinderen te kweken.

1 like

Ik vind deze foto uit 2012 altijd zo grappig. Pre-influencer tijd.

46 likes

Ja hij zat ook op hockey vroeger. Ik ken mensen ‘uit zijn omgeving’ en die vinden hem ook echt bloedirritant hahah

3 likes

Het lijkt erop dat hij in een ver verleden wel wist wat shampoo is?

46 likes

Hij ziet eruit als een Dennis

43 likes

Hoe is hij met de toegang tot allerlei spondeals er alleen maar slechter uit gaan zien?

10 likes

Ik vind hem heel lief en ik vind het een goed voorbeeld. Natuurlijk zijn ze nog best zoetsappig met elkaar maar vind dat ook wel zijn charme hebben

Dat is het imago. Rauw, puur, ongeremd met een air van couldn’t care less.

7 likes

Hij lijkt op Klaas Dijkhof op die jongere foto. Die is nu eind dertig ook zo’n opgeblazen Brabander geworden.

21 likes

Hele mooie post, je voelt de liefde en t verdriet

3 likes