Mommybloggerstopic #2

Ik ken Shifra niet maar dacht ook: wat leuk

6 likes

De kleur is wel leuk, maar niemand gelooft dit zomaar :sweat_smile:

2 likes

Echt een slecht verhaal ook met ik wilde het vrouwelijker want dat blauw past niet bij me want ik heb geen jongen gekregen en Zara koos de kleur; wie trapt hierin

2 likes

Ik vind de kleur best prima bij een ander, maar zie overduidelijk Photoshop. Met name bij de krukken.

Ik zou het superlelijk vinden :joy:

FOOOTOOOO

9 likes

Pics or it didn’t happen.

2 likes

Ik vind dit eerder een blauwe keuken met twee roze kastdeurtjes :laughing:

10 likes

Waar haal je die gekleurde pannen? :heart_eyes:

1 like

Love die 4 doeken voor verschillende functies

18 likes

Ja omg. Ik heb sowieso een zwak voor baby’s of kleine kinderen in Ajax kleding, dus dit is top :heart_eyes:

3 likes

@Zaadjes wij hebben hetzelfde handdoekenrekje!

1 like

Heeft iemand gekeken naar Elises video met dwayne? Ben benieuwd naar wat hij allemaal zegt en hoe hij overkomt, maar niet zo benieuwd dat ik er zelf naar ga kijken.

1 like

Heb ‘m uitgezet, hij praatte zooo monotoon en saai. Kon het niet aan.

3 likes

Dit is mijn droomkeuken :heart_eyes:

1 like

Haha ik snap precies wat je bedoelt, maar vind hem tegelijkertijd wel echt een hele lieve en trotse vader. Dus daarin vind ik hen wel sympathiek itt Willen ofzo. Kijken hoe erg ik me verveel vandaag :joy:

2 likes

Oh boy, de nieuwe vlog van Kelly C. is echt tĂ© cringe. Dan biecht ze haar ‘snaai gedrag’ op en gaat Yannick superkinderlijk als een wilde chips en dim sums in z’n mond proppen en vindt zij dat hilaaaaaaarisch.

8 likes

Heee die wallpaper hadden wij ook op onze keuken geplakt in ons studentenhuis. Loved it :heart:

1 like

25 likes

Heel veel verwarde reacties ook! Ik vind het ergens wel gek dat ze het zo post
 Dit is toch een beetje reactie uitlokken zo zonder verdere verklaring?
Niet dat ze haar volgers iets verschuldigd is, maar ik had toch een ander soort ‘aankondiging’ verwacht als ze er iets over wou vertellen.

2 likes