Mommybloggerstopic #2

Op die recente foto’s doet ie me aan Henkjan Smits denken. Mis alleen nog een zonnebril in zijn haar

11 likes

Pohhh en dan die foto erbij met in de hoek die kleine voetafdrukjes, echt mijn hart breekt. Wat heeft ze het mooi en liefdevol omschreven. Lijkt me zo intens verschrikkelijk.

2 likes

Intens verdrietig dit, ze heeft het prachtig omschreven. Ik hoop dat ze de komende tijd genoeg steun (kunnen) ontvangen

1 like

Misschien kunnen Rachel en Willem de online cursus Nee is ook een antwoord van Cynthia volgen.

1 like

Wat heeft Willemijn het prachtig omschreven, de onvoorwaardelijke liefde spat er van alle kanten op de meest zachte manier van af <3. Ik heb echt met ze te doen en hoop/wens ze van harte dat ze het gemis kunnen verweven in hun leven…

17 likes

Met die Instacursus zal ze vast een flinke pot opbouwen. Cynthia, Kelly en Sanny verdienen ook mega bedragen door hun online trainingen. Ik vind het trouwens wel apart dat Rachel een online training aanbiedt terwijl ze zelf nog bezig is met haar opleiding interieurstyling.

1 like

‘Nee is ook een woord’ is het, want volgens Cynthia is dat normaal Nederlands

1 like

Heel mooi, en knap hoe ze dat doet. Ik moet er echt niet teveel aan denken, ik kan me niet voorstellen hoe pijnlijk dit is

1 like

Ik zou dit vanuit haar opleiding ook echt niet kunnen waarderen. Ik weet dat het een soort piramide-ding is, maar als ik iemand les zou geven nadat ik jarenlang ervaring heb opgedaan, dan zou ik pissed zijn als diegene na een paar weken zo’n cursus uit de grond stampt. Er zitten vast wat invloeden van haar eigen opleiding in haar nieuwe instacursus.

12 likes

Ik word ook helemaal moe van alle instastories over die oliën :tired_face:. MaudGeniet doet dat heel erg, die heb ik inmiddels al ontvolgd. Nu zag ik net ook weer een andere mommyblogger berichten hierover delen, pff. Is volgens mij ook zo’n piramide ding? :sob:

Dat is ook normaal Nederlands. Alleen niet wat Sint ermee bedoelt.

Vind het gezweefteef van Tien van Wil in de hallo krijn video zo irri.

18 likes

ja heel irritant. Aan de andere kant misschien een manier voor haar om ermee om te gaan. Maar echt een zware vlog zeg, zo heftig.

3 likes

Ja, die stukken vind ik zo vervelend en zo ego-gecentreerd. Maar ik geloof dat ook helemaal niet in getallen in positieve zin.

3 likes

Ik heb echt gejankt bij de video van Tien, maar puur omdat mijn hart echt breekt voor Willemijn. Moest soms echt even met mijn ogen rollen bij dingen die Tien zei.

2 likes

Wat een verdriet, je hart breekt. Je voelt ook aan alle kanten dat Martine zo met haar mee leeft.

4 likes

En asociale vraag misschien? Maar is de baby zichtbaar?
Ik denk dat ik dat niet aankan en dan wil ik niet kijken eigenlijk…

Nee die is niet te zien in de vlog.

1 like

Ja en buiten dat, zoveel vrouwen hebben een zware bevalling gehad, is zo niet te vergelijken met wat Willemijn door heeft moeten maken. Ik zou echt laaiend zijn als een vriendin in deze situatie zoiets zou zeggen nee maar jij hebt verder een gezond kind KUT

9 likes