Mommybloggerstopic #2

Ik vind het juist de perfecte aankondiging. Duidelijk, en geen sentimenteel verhaal over ‘dat ze nog heeeeeeel veel van elkaar houden blablabla’

45 likes

Hm ja ik vind het gewoon gek om het met zo’n quote erin te gooien. Maar goed, zij doet waar ze haar het beste bij voelt natuurlijk!

2 likes

Precies dit: je hebt twee kinderen, vind het supergoed dat je het hoe en wat dan niet deelt.

6 likes

Wat mij ook opviel in de reacties dat manon (van Bibian, zij hadden ook ooit een blog) reageerde True, we got this o.i.d. Zij is dus ook uit elkaar met haar vriend

20 likes

Ja idd vind het ook goed (en knap) dat ze verder niks deelt. Mijn roddelhart kan het alleen niet aan haha. Wel grappig die kids zijn echt sjors (links) en sjereen (rechts), cute

22 likes

Iemand reageert ‘sinds wanneer zijn jullie uit elkaar dan? Wist van niks’ en ook al vind ik natuurlijk ook dat ze ons allemaal persoonlijk had moeten bellen for the sake of het mommybloggerstopic, maar hoe kan je dit reageren…

45 likes

Knap van Serena, mooi bericht zo. Volgens mij heeft zij een hele lieve familie die haar normaal wel zou kunnen helpen maar nu door corona ook een stuk minder

2 likes

jeetje dat moet niet makkelijk zijn met 2 kleine kids. maar idd gelukkig een lieve familie om haar heen.

3 likes

Ik kwam hier speciaal om de reactie op deze 'bijzondere" foto te lezen haha :sweat_smile:

3 likes

Maar ‘twice the hugs’ impliceert toch dat zielsvel niet meer in beeld is terwijl hij er vlak na de bevalling sowieso wel was… ben benieuwd hoe dat dan zit ook al gaat het me geen drol aan.

8 likes

Huh hoe haal je dat eruit? Impliceert toch niks, ze zegt toch gewoon dat de knuffels ipv over 2 nu over 1 persoon verdeeld worden.

7 likes

Ja dan impliceer je toch dat er geen co-ouderschap is oid?

6 likes

Omdat hij er niet voor kiest die foto online te plaatsen…?
Of ben je sarcastisch?

En als het zo is dat Serena de kinderen het grootste deel van de tijd verzorgt heeft Zielsvel uberhaupt geen reden om zo’n type foto te plaatsen. (Maar dat is mijn persoonlijke mening)

Ik snap niet dat het zo een verrassing is voor al die mensen die reageren op insta. Toen George nog in beeld was poste ze ongeveer elke week wel hoe geweldig hij was, ik denk dat het echt al heel lang over is. Misschien hebben ze het nog een keer samen geprobeerd en is zij toen zwanger geworden, maar dat is alleen maar gespeculeer.

Lijkt mij fijn voor iedereen dat het nu ook gewoon duidelijk is voor de buitenwereld. De kids hebben denk ik sowieso een topmoeder + haar omgeving lijkt ook stabiel genoeg om te helpen.

21 likes

Oooh zo nu snap ik hem, hmm ja dat zou kunnen.

Ik vond het ook wel een leuk filmpje. Je zag ineens een andere kant van hem. Hij gedraagt zich niet zo macho zoals in zijn eigen vlogs. Hij komt echt over als een leuke en verantwoordelijke vader en ik denk dat zij samen ook een goede relatie hebben. Ik kan mij voorstellen dat mensen hem niet leuk vinden door zijn gedrag. En hun levensstijl samen vind ik ook wat oppervlakkig. Toch leuk om eens een andere kant te zien van hem. Hij komt over als een echte familieman.

2 likes

Haha dit ja. Is wel echt nmsmvpe, maar volgens mij zijn hij en Manon wel een goede match samen. En wel echt een lieve vader.

Heb de video nog niet gekeken (niet genoeg verveeld), maar wat jij nu zegt is ook wel hoe ik het zie.

Ik vind het nog steeds zoooooo jammer dat zij gestopt zijn. Vond hen samen altijd zo’n leuke combinatie. Vond dat toen echt de leukste mommyblog

7 likes

En ze hebben alles verwijderd… wat ik wel snap… MAAR TOCH :cry:

Bibian is wel weer actief op insta zag ik.