Volgens mij doelde ze op de blik in Willemijn’s ogen na een zware bevalling, dat ze die herkenbaar vond. En niet zozeer op Willemijn’s bevalling van dit kindje
Eens. Wat een lieve en betrokken vriendin vind ik Martine.
Inderdaad. Ik vind Martine doorgaans veel te zweverig om naar te kijken, maar dat ze een betrokken en superlieve vriendin is, zou ik nooit aan twijfelen.
Ik weet zeker dat Martine een hele lieve vriendin is en dat het ook het sfeertje tussen hun is alleen ik kreeg gewoon beetje plaatsvervangende schaamte van dat gezweef, de kleur geel, Zoey die 13 min later over 5 is geboren, het licht terug naar het licht
Maar ik hoop dat Willemijn hier veel steun uit haalt, lijkt mij echt zo vreselijk wat ze nu doorstaat
De huismuts heeft haar nieuwste insta-verdoken-spon-bericht online. Volgens mij is echt àlles in dat huis gesponsord of toch minstens met een gigantische korting verkregen. Zo lijkt het alsof het heel ‘normaal’ is om zo maar even hop je interieur te veranderen wanneer je het beu bent, maar in realiteit kan de gemiddelde mens zich dat toch echt niet permitteren.
Het gemak ook waarmee al die vloggers telkens wisselen van vb. bank. Ik vond het een rib uit mijn lijf en sleur dat ding al drie verhuizingen mee. Can’t relate at all.
Ik denk ook dat Martine echt heel lief is en ze het goed bedoelt. Ik vind gewoon dat gezoek naar getallen en kleuren een beetje kunstmatig en ergens vind ik dat het afleidt van wat Willemijn moet doorstaan. Maar misschien zeur ik ook wel een beetje: iedereen heeft recht op haar/zijn eigen vorm van zingeving.
Ik denk ook dat het gewoon haar manier is om daarmee om te gaan. Het is ook gewoon heel moeilijk om als een hele dichte en betrokken buitenstaander jouw verdriet te plaatsen in zo’n situaties. Je wilt er zijn voor je vriendin, maar je rouwt zelf ook, ook al wil je jouw verdriet niet ‘opdringen’ of 'overdrijven.
Normaal skip ik Martines gezweef ook met een oogrol, maar ik hoop oprecht dat zij er troost in vindt.
Vind Martine idd echt een ongelooflijk lieve en betrokken vriendin in de stories en video’s. Ja, jeetje wat een ontroerende video
Die heeft Djurre zelf gemaakt. Dat vind ik zó mooi.
Het is al zo onvoorstelbaar erg dat Willemijn en Djurre hier door heen moeten, maar dan ook nog eens in deze tijd.
Ze kunnen niet eens even hun uithuilen bij hun ouders/schoonouders, of hun vrienden knuffelen voor steun.
Wat een absolute nachtmerrie
Ik hoop trouwens ook van harte dat Djurre voorlopig thuis kan blijven, ook al heeft hij een belangrijke baan. Ook voor hem is dit verschrikkelijk.
Ik heb een beetje het gevoel dat ‘de man’ in dit soort gebeurtenissen vergeten wordt.
HALLO hebben jullie dit al gezien?!
Hilárisch meid.
(Voor wie het niet weet: Shifra zet altijd een totaal ongeloofwaardige blogpost online op 1 april bij wijze van grap).
Ik ken Shifra niet maar dacht ook: wat leuk
De kleur is wel leuk, maar niemand gelooft dit zomaar
Echt een slecht verhaal ook met ik wilde het vrouwelijker want dat blauw past niet bij me want ik heb geen jongen gekregen en Zara koos de kleur; wie trapt hierin
Ik vind de kleur best prima bij een ander, maar zie overduidelijk Photoshop. Met name bij de krukken.
Ik zou het superlelijk vinden
FOOOTOOOO
Pics or it didn’t happen.