Mommybloggerstopic #2

Laatst ging ik naar een vriendin en toen vroeg onze dochter wie er dan ging oppassen. Dus ik zeg dat papa gewoon met ze thuis bleef. Keek ze me heel verbaasd aan en zei: ‘ja maar mama wie zorgt er dan voor ons?’

Misschien moeten we hier juist wel een papadag invoeren :joy:

56 likes

Mijn baas noemt het Kinderdag, aangezien dat zijn dag is met de kinderen. Helaas kort ie het voor de grap wel eens af naar K-dag :joy:

16 likes

Ik vind het echt heel mooi wat Willemijn deelt over Krijn.
Het is er, het mag er zijn, maar ze doet ook zoals ze zelf wilde: door met de normale dingen.
Idk, komt gewoon liefdevol over :yellow_heart:

32 likes

Helemaal eens. Moest ook zo “lachen” om Djurre met z’n lego project in het ziekenhuis. Ze komen over als een super sterk stel.

25 likes

Jaa ik ook!

Ik heb hierdoor stiekem weer dat gevoel wat ik juist bij 2WMN altijd had: dat het echte mensen zijn. En dat is niet alleen omdat ze nu iets heftigs meemaakt, maar de hele manier van delen ofzo? Kan het niet omschrijven, misschien iemand anders wel🤪

8 likes

Waar kan ik dit vinden? :innocent: Heb youtube en instagram al bekeken en daar zie ik het niet maar ben wel benieuwd

Dat van Djurre bedoel je? Dat was in een story.

1 like

O, spuitelf :joy: maar klopt ja

1 like

Zou Martine profijt kunnen hebben van Cynthia’s cursus: Nee, is ook een woord.
Dit nav de weekblog van vandaag. Zegt ze ooit nee tegen Maik?

Edit:
Oh jawel: Neeneeneeneeneee hahahahaha…

Nu ik hele dagen met mijn kind thuis zit, komt de imaginaire mommyblogger in mezelf ook naar boven, inclusief de comments. ik vrees dat die comment ook bij mij wel eens de revue zou passeren, samen met een hele hoop andere principes die ik tot een maand geleden redelijk goed volhield :roll_eyes:

5 likes

Ahjoh we zouden allemaal gehaat worden als we vlogden, iedereen is irritant als je ze dagelijks zou zien.

35 likes

Zou mijn man dit nu ook denken? :sweat_smile:

8 likes

Zo die stories van Elise, je zou niet zeggen dat zij een paar weken geleden van een tweeling is bevallen!

11 likes

Zeg dat, volgens mij is ze zo weer fit

Waarom ga je uberhaupt nu op vakantie :roll_eyes:

11 likes

Wat ik hier misschien nog wel het meest storend vind, is dat zij een influencer is met groot bereik en haar volgers straks denken dat dit gewoon kan. En straks dus denken met Pasen dat ze lekker de hort op kunnen.

Onbegrijpelijk.

23 likes

HUHHH?! Ze wonen echt nét 3 seconden in hun droomhuis. Waarom kunnen mensen niet gewoon minimaal een maand op dezelfde plek verblijven? Ook al van het vakantiehuisje in dat park naar een huisje in zeeland ??? En dan nu van je droomhuis naar weer een huisje.
Moet voor die kids ook wel intens zijn. Continu ergens anders slapen en leven.

27 likes

Oh dus het kwam als tip in haar boek daarom moest ze erheen?
Kon ze er niet beter eerst heen voor ze besloot dat het als tip in haar boek zou komen? Of is dat niet hoe het werkt in haar sponwereld… hoe lang van te voren konden bedrijven zich intekenen voor het sponboek? En zou ze wel genoeg tijd hebben om overal te gaan kijken? Zwaar leven hoor.

22 likes

Worden dit soort huisjes niet via particulieren verhuurd?
Waarschijnlijk kunnen ze goed afstand houden van de verhuurder en levert dit lekker veel geld op, dus dan doen zij het gewoon. Vind het dom maar niet verrassend voor die twee.

1 like

Ik volg Rachel al jarenlang, maar dit is voor mij echt de druppel. Hoe ignorant kan je zijn…? Je kan misschien wel afstand houden van de verhuurder en hebt misschien geen mensen in het huisje om je heen, maar waarom zou je je onnodig naar een andere provincie verplaatsen terwijl je zelf uit de provincie met de meeste risico’s komt? Word hier gewoon echt boos van. Ze moeten daar toch ook gewoon boodschappen doen, de kinderen buiten laten spelen weet ik veel wat. Ergste is wat mij betreft dat ze dit promoten, terwijl ze zelf toch ook dondersgoed door hebben dat ze mensen makkelijk kunnen beïnvloeden. Ongeacht of ze daar risico’s nemen of niet. Heb haar direct ontvolgd.

20 likes