Mommybloggerstopic #2

Oh ik ben zo intens zat van die vreselijke huismuts.

33 likes

Amen

1 like

Haar neefje staat ook in haar stories. Die was eerst op dat vakantiepark bij hun in quarantaine, daarna niet meer gezien en die is er nu ook weer bij. Mensen hebben echt gewoon lak aan de regels. Ze kan blij zijn dat ze niet heeft gezien bij haar naasten hoe genadeloos corona toe kan slaan. Onbegrijpelijk!

1 like

Maar ze gaat de deur niet uit! Nee joh neem gewoon anderen erbij in huis, komt helemaal goed met die virusverspreiding dan :+1:
Wat een ignorante doos is ze toch.

Pfffffffff echt irritant zo’n domme kut die zo hysterisch enthousiast (haar woorden) zit te doen over alles en daarbij gewoon maling heeft aan regels die zijn opgesteld om de medemens te beschermen. Dus ook hén. Dus ook zij moeten bijdragen voor anderen. Godverdomme wat een tuthola.

edit2: maar echt als er IETS geen noodzakelijke verplaatsing is, is dit het wel. WAT snap je niet aan “blijf thuis!” Dat is dus niet “ga op vakantie!”

6 likes

74 likes

*blijf ajb thuis! Dan kunnen jullie de wereld redden terwijl wij rijk worden in ons vakantiehuisje

50 likes

Doe pls

1 like

Dit zei ze er 2 weken geleden over, vanuit een ander vakantiehuis.

13 likes

Ik heb iets in die trant verstuurd. Dit mens maakt mij echt woest. Ik sta samen met mijn collega’s volgende week weer een nieuwe IC te bemannen met nog meer bedden en deze incapabele doos influenced even lekker voor de zonnige paasdagen dat haar quarantaine is verplaatst!? The fuck?!

50 likes

Wel lef van een influencer die zich enkel voedt door de neoliberale en kapitalistische samenleving.

10 likes

Maar echt hahahaha

1 like

Ik weet niet wat ik erger vind, haar reactie an sich of dat 29 die comment leuk vinden.

13 likes

Maar echt. Kan iemand hier uitleggen wat er sympathiek is aan de muts of zitten hier geen fans (hoop het laatste)

1 like

Wat ik ook niet helemaal snap. Ze zegt dat ze in dat huisje zit om non-stop aan het boek te kunnen schrijven. Dat kan ze thuis niet want dan raakt ze afgeleid door de verhuisdozen. Het lijkt me dan echt de meest idiote oplossing om met 3 kinderen in een huisje met 49572 stuks speelgoed te gaan zitten.

Maak 1 kamertje in je nieuwe huis leeg, knal er een bureau neer en doe de deur dicht.

19 likes

Ik wil graag ook mijn quarantine verplaatsen naar na de zomer. Het weer is veel te mooi om binnen te moeten zitten. Huismuts kan je dat regelen?

17 likes

:joy::joy::joy::joy:

Edit: als zij vakantie vieren in hun huisje wie gaat de verhuisdozen dan uitpakken?

1 like

This planet is curropt!!

7 likes

Nee, want laatst had ze de ultieme tip: "Zet een koptelefoon op. Pip weet dan precies dat ze me even niet aan kan spreken."Maar goed als ik die vlogs zie, dan weet Pip precies dat ze gewoon overal doorheen kan schreeuwen maar goed. Whatever floats their boat.

56 likes

Succes!! Heel knap wat je doet. Mijn zus werkt ook op de IC en echt, zoveel respect voor wat jullie doen! Het minste wat wij kunnen doen is de richtlijnen volgen.

3 likes

Jongens als ik bij Tien nog een keer zo’n domme quiz zie van: Hoe oud was Maik toen hij voor het eerst doorsliep? Wie slaapt er op dit moment beter in huis? Dan ga ik haar ontvolgen. Dat nutricia spon gezeik

Het boeit mij nieeeeeeeet

15 likes