Mommybloggerstopic #3

“Een bekende vlogger”
"Medische achtergrond’

18 likes

Deze reactie ook van een kijker :see_no_evil:
Maakt niet uit of het wetenschappelijk bewezen is, het werkt gewoon! In tegenstelling tot echte dokters en ziekenhuizen, da’s lariekoek, maar luister daar vooral naar hoor.

58 likes

Jup, de reacties worden verwijdert waar we bij staan.
Kim Jong Un is jaloers op dit staaltje censuur.

57 likes

‘‘Ik geloof in reguliere geneeskunde’’ “vanalles wijs laten maken in het ziekenhuis.”

Daar valt niet in te geloven, want daar werken ze met feiten…

Anyways, is ze altijd zo actief met comments beantwoorden of is dat een nieuwe manier van kijkers binden? :wink:

10 likes

‘En nu ben ik van mijn PCOS af’

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah waarom hebben zulke mensen toegang tot de wereldddddddddddddddddd

67 likes

Huh maar hoe komt hij aan jullie adressen? En denkt hij dat hij inbreuk mag maken op je privacy door dingen bij je werkgever aan te geven? Ik zou een terugvordering indienen

1 like

Ik ben binnen 5 minuten geblokt bij Annic :’)
Nadat ik de link deelde.

4 likes

Oh van haar pcos af? Nou ik wil ook van mijn pcos af. Even een bloedtest bestellen en dan waarschijnlijk stoppen met gluten ofzo. Ik doe mezelf dit natuurlijk aan met mijn voeding!

6 likes

Annic moet echt vreselijke dagen hebben hahaha.
Love it.

9 likes

Niet van annic zelf hoor! Een deëscalerende kijker :wink:

Ik ben niet benaderd. Een paar andere meiden wel op hun werkmail. Ik was gewoon benieuwd, wat als hij meerdere meiden tegenkomt

Gewoon even wandelen, beetje mediteren!! Komt heus goed!!!1!

4 likes

Ik zie dat jij een groen gelige aura hebt. Ik zou als ik jou was wat zwangerschap suplimenten nemen dan ben je er zo van af.

Zo dst is dan 300 eu . En dat is een vrienden prijsje hoor!!

26 likes

Ja, ik zag 't. Maar ik vind dat zo’n debiel iets om te zeggen, ook van kijkers.

‘‘Ik geloof niet in zwaartekracht.’’ Ok, en nu is het er niet meer?

5 likes

300 euro maar? Wat lief!! Je doet het natuurlijk ook alleen maar voor anderen he, het kost je vooral geld!

8 likes

Arm mens dat dat artikel op zondag online gekomen is. Als ze Royce vandaag in moet schakelen, moet ze natuurlijk ook nog dubbel tarief betalen.

43 likes

Omg dankjewel! Ik beloof mijn eerstgeborene naar je te vernoemen.

5 likes

Ik vind het een mooie dag. De duimpjes naar beneden kunnen niet verwijderd worden en ik denk dat het wachten is tot de media het artikel van de stichting oppikt :ok_hand:

10 likes

Ennnnn weg!

46 likes

DIE LINK NAAR HET ARTIKEL IS WEG.

Excuses mijn caps maar omg. Arme stagiaire.

10 likes