Annic moet echt vreselijke dagen hebben hahaha.
Love it.
Niet van annic zelf hoor! Een deëscalerende kijker
Ik ben niet benaderd. Een paar andere meiden wel op hun werkmail. Ik was gewoon benieuwd, wat als hij meerdere meiden tegenkomt
Ik zie dat jij een groen gelige aura hebt. Ik zou als ik jou was wat zwangerschap suplimenten nemen dan ben je er zo van af.
Zo dst is dan 300 eu . En dat is een vrienden prijsje hoor!!
Ja, ik zag 't. Maar ik vind dat zo’n debiel iets om te zeggen, ook van kijkers.
‘‘Ik geloof niet in zwaartekracht.’’ Ok, en nu is het er niet meer?
Arm mens dat dat artikel op zondag online gekomen is. Als ze Royce vandaag in moet schakelen, moet ze natuurlijk ook nog dubbel tarief betalen.
Omg dankjewel! Ik beloof mijn eerstgeborene naar je te vernoemen.
Ik vind het een mooie dag. De duimpjes naar beneden kunnen niet verwijderd worden en ik denk dat het wachten is tot de media het artikel van de stichting oppikt
DIE LINK NAAR HET ARTIKEL IS WEG.
Excuses mijn caps maar omg. Arme stagiaire.
Zal liefste ff balen dat Annic nu heel hard moet werken aan damage control, moet ie nog steeds elke dag met z’n dochter doorbrengen
Waren net 96 reacties nu 79
Er waren net nog 99 reacties en nu nog maar 74. Wel denk ik dat we nu even moeten stoppen met posten omdat ze er nu op zit te wachten.
PCOS is Sws een bitch?! Met onze eerste waren we super vlot zwanger, bij nmr 2 waren er mega veel cystes bij, was elke eisprong een hel… en wat ik anders had gedaan? Geen fluit (ja een kind op de wereld gezet)…
Ik heb ook wel eens andersom gehoord: cystes weg na de zwangerschap/bevalling? Daar is Sws geen pijl op te trekken allemaal…
Jeetje ze verwijdert comments waar je bij staat. Ongegeneerd echt…
Het kan zo maar zijn dat ik zojuist een bericht naar Radar heb gestuurd met een link naar het artikel.
Kwakzalverij én kinderarbeid? Dat wordt wel linke soep dan.
Oh oeps, er ligt ook een email bij manfield.
Ik hoor het haar al zeggen: “WAT KNAP SCHATJE!!!” na elke verwijderde comment
Owjee wat vervelend.