Mommybloggerstopic #3

Hahah ja ik vind dat ook mega knap! Ik zou echt slapeloze nachten hebben en mezelf willen verdedigen/uitleggen dat je bedrijf toch echt goed is. Bij haar lijkt het nu gewoon niet te bestaan

ja ze heeft natuurlijk wel gelijk he, als je de wet van de aantrekkingskracht ziet als een ton overbieden met het geld van je willekeurige coachingsprogramma #goodvibesonly

8 likes

Als ze het niet hadden gekregen had ze daar weer een theorie op losgelaten! Tot het uiteindelijk helemaal goed is en dat heeft ~het universum~ dan geregeld!

4 likes

Ooh ik lees nu pas die laatste insta post van Annic. Zo.veel.cringe. Echt niet te doen gewoon. Als je het met eigen ogen leest is het nog erger.

Dat nieuwe artikel met Annic in JAN is nog ‘cringier’. :joy:

En wtf hebben al die influenzas met die aantrekkingsshit.

1 like

Woww ik word al moe als ik ernaar kijk. Wat een discipline en energie.

Oh wat erg voor Sarah en haar partner. Getsie wat een zorgen…

Aangaande de discipline van Wil; ik heb dat altijd al bewonderenswaardig aan haar gevonden. Dat hele huishouden, 2 kids, eigen bedrijf, soms ‘ s ochtend al aan het koken, er vaak picobello uit zien én vloggen. Ik neem mijn petje ervoor af. Zou willen dat ik er een klein beetje van had!

27 likes

25 minuten? Ik ga toch niet 25 minuten besteden aan kijken naar iemand dagelijkse schoonmaakroutine. Dat is meer tijd dan ik per week aan poetsen besteed. Is het met versnelde stukjes?

50 likes

Dagelijks schoonmaken christustepaard dan ga ik oprecht liever nu direct dood.

74 likes

Nou vooral haar discipline… kan ik nog wat van leren…

1 like

Wat zegt zij dan? Ik ben helaas geblokkeerd na mijn kritische vragen …

Ook voor ze kinderen had was dit al zo, toen dweilde ze ook elke dag en elke dag de wc schoonmaken… ik kan me er niets bij voorstellen :sweat_smile:

4 likes

Walking into the weekend like… :sparkles:• Ik loop echt op wolkjes met alle lieve reacties die we van jullie ontvangen over @mamaworden.nl. We hadden na één week nooit al zoveel views op YouTube verwacht (lees: bijna 30.000😭) om nog maar te zwijgen over zoveel lieve en dankbare reacties… Daar hebben we dit platform echt voor gemaakt. En dan eindig ik deze week met nog meer goed nieuws… Ik krijg namelijk héél veel vragen (lees honderden) van jullie over de voorraad van mijn nieuwe schoenencollectie bij @manfield_shoes. En zoals beloofd in alle dm’s houd ik jullie hier op de hoogte. Dus hierbij weer een update: héél veel is weer op voorraad inclusief de slippertjes met muntjes én de love muiltjes! We halen elke keer weer voorraad uit de winkels zolang de voorraad daar strekt, maar het gaat online supersnel :see_no_evil: Heel fijn weekend! • #walkingintotheweekendlike

5 likes

:unamused::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:.

Echt ongelooflijk wel, die posituvfibes. :dizzy_face:

Ik liep net langs een leeggeruimde (failliete) Van Wonderen Stroopwafelzaak, dus mijn weekend begint ook top.

109 likes

Dankbaar. :face_vomiting: walgelijk.

3 likes

Het legt wel goed bloot hoe nep dat wereldje dus is. Ik vond dat altijd wat te abstract ofzo om er een voorstelling bij te maken als iemand dat dan zei. Want je leeft toch niet in een soort parallel universum dacht ik… Maar wel dus.

Die scene uit de Wolf of Wall Street waarbij Jordan (Leo) en Mark (Matt) in een restaurant zitten is zo lekker toepasselijk. :stuck_out_tongue:
Mark: “You know what a fugazi is?”
Jordan:" Fugayzi, it’s a fake."
Mark: “Fugayzi, fugazi. It’s a whazy. It’s a woozie. It’s fairy dust. it doesn’t exist. It’s never landed. It is no matter. It’s not on the elemental chart. It’s not fucking real.”

Best scene evah

17 likes

Maar deze post is wel al van bijna een week geleden he? Volgens mij vlak voordat alle s#*t’ losbrak?

Hm ja, maar toen was Royke al lang en breed ingeschakeld, had ze de hele boel op privé en stond dat kwakzalverij artikel al online. Dus shit was al los gebroken, niet bepaald een picture perfect world zeg maar

6 likes

Dat artikel op kwakzalverij is volgens mij van 3 mei, haar foto van 1 mei. Maar maakt ook niet uit verder. Ik denk alleen dat zij op 1 mei nog dacht dat het allemaal wel los zou lopen.