Mommybloggerstopic #3

Mmm vind wel dat je klein beetje aangebrand reageert. Het is redelijk logisch dat er niet vanuit wordt gegaan dat het een mail is met: goh wat leuk dat jullie met haar samenwerken. En de vraag zal verder ook niet superneutraal zijn, maar eerder richting: wat vinden jullie ervan dat Annick nu zo in de schijnwerpers staat oid. Verder mag ieder voor zich bepalen of ze zo’n mail wel of geen ‘goede’ actie vinden, toch?

Edit: de vraag kan wel neutraal zijn, maar de intentie ervan zal niet neutraal zijn. Je wil er namelijk toch wat mee bereiken lijkt mij. Anders stuur je het niet.

8 likes

Wat goed dat het artikel toch geplaatst is! :hearts:

6 likes

Ik reageer gewoon op comments met suggesties die niet waar zijn. Vraag is neutraal en het zal mij een worst wezen wat dat bedrijf er mee doet. Maar goed, dat je het niet er mee eens bent mag natuurlijk, maar is wel mosterd na de maaltijd.

Daarnaast: fuck dat wijf dat ze een advocaat inschakeld die mensen op hun werk emailt nadat ze kritische vragen hebben gesteld. Lekker hypocriet ook weer.

Oprechte vraag: als het je een worst is wat het bedrijf ermee doet, waarom mail je het dan?

Ik zeg verder niet dat ik het wel/niet met je eens ben, maar ben dan wel nieuwsgierig waarom je dat dan doet.

8 likes

Omdat ik nieuwsgierig ben wat een bedrijf er van vindt. Ik ben lekker egoistisch en doe het voor mezelf, zodat ik consciëntieuze keuzes maak qua (in dit geval) schoenen kopen. Dus ja, positief of negatief, lijkt me helemaal niet erg. Het is hetzelfde als vragen over hoe een bedrijf met duurzaamheid of milieu bezig is. Waarom dat niet doen met gezondheid?

Edit; En op twitter vraagt iemand gewoon direct aan Manfield wat ze er van vinden, dus ja.

7 likes

Volgende week heeft ze wel een vlog en daarna weer om de week. Ben erg benieuwd naar de vlog van volgende week. Kan niet wachten :slight_smile:

2 likes

Hahaha ik mag een automatische defibrilator (AED) bedienen, dan kan ik vast ook een harttransplantatie aan, toch?

We kunnen samen een kliniek beginnen jongens!!!

35 likes

Mag ik meedoen? Voor de moneyz :money_mouth_face: Ik heb verder geen ervaring, maar dat maakt niet uit toch?

2 likes

Ik heb hooikoorts, verdien ik dan ook een titel? :rofl:

4 likes

Is het niet een idee om Anna Nooshin te dm’en, het is bekend dat zij annic niet moet toch?

1 like

En dan.

6 likes

Ik heb m’n teennagels net geknipt dus ik ben nu sowieso orthopedisch chirurg.
Gonna be rich!!

23 likes

Hetzelfde als wat mensen hoopten dat Mascha zou doen, het delen in haar stories?

Nou niet zo hé, als zij nou graag orthopedisch chirurg wil zijn laat haar dan lekker.

28 likes

smaad! laster!

3 likes

Als we t nou echt willen aanpakken schrijven we een goed essay en mailen we dat naar het NRC

4 likes

Kan ik partner worden?

Heb je een lab? Of een shady garage waarvan we kunnen doen alsof het dat is?

1 like

We hebben een tuinhuisje. Ligt al vloerverwarming, (warm)water, airco, internet en gasaansluiting. Kunnen we wel wat mee toch?

1 like

Ik heb nog een sleutel van een cafetaria waar geld wordt witgewassen, is dat wat?

5 likes