Mommybloggerstopic #3

Volgens mij heeft ze om de week een vlog. Wat jammer zou zijn want dan heeft ze de afgelopen week ( dus deze briljante week) geen vlog opgenomen.

2 likes

Super goed!!

1 like

Denk dat zo’n persoon moeilijk vindbaar zal zijn (website is nog niet lang online), maar misschien wel iemand die zo’n test ergens anders heeft gedaan.

5 likes

Hmm voordeel van de twijfel dus op dit punt

Wat goed!! Betekent alleen wel dat iemand er moet zijn ingetrapt (helaas) , iets wat je liever voorkomt.

Hoop echt dat Radar, de Monitor, Boos ofzo het ook oppakken. :slight_smile:

1 like

Vorige week even niet omdat ze druk was met mamaworden, op dat account kwamen filmpjes online.

1 like

Denk niet dat die er al zijn. Misschien is er wel een vrouw die moeilijk zwanger kon/kan worden die haar verhaal wil doen?

1 like

Oh dan kan ik niet wachten op de vlog van komende zondag. Maar die zal wel niet komen omdat ze het zozozo druk heeft met mamaworden.nl vanwege de vele enthousiaste reacties, níet normaal, zó bijzonder!

9 likes

Denk ook dat het daar nog wat te vroeg voor is. Misschien in een andere hoek zoeken. Bij mensen die zo’n test hebben gedaan omdat ze wilden nagaan of ze bepaalde voedingstekorten hadden en zo’n test foutieve/nietszeggende resultaten gaf?

Heb even zitten googelen en kom uit bij https://www.fitmetiris.com/single-post/bloedtest. Zij claimt dat die bloedtest bij een client aangaf: “zwaar vitamine B12 tekort had (…), ook een magnesium tekort. Daarnaast had ze ook een parasiet en kon ze niet goed tegen lactose en spelt. Ook was er een hoge stressbelasting.”

Zijn nogal wat claims, opgemaakt uit een druppeltje bloed…

Ps, misschien kan de vereniging tegen kwalzalverij er een oproepje uit gooien ofzo?

3 likes

Ik vind het contacteren van Manfield te ver gaan eigenlijk. Dat je haar website schadelijk vindt en wil dat het stopt snap ik. En ik sta ook helemaal te juichen voor het artikel op de website van de vereniging tegen kwakzalverij. Hoe ze dit aanpakt en om gaat met de kritiek is ook echt niet oke. Maar andere samenwerkingen van haar proberen te saboteren vind ik niet netjes.

8 likes

Wat goed dat je precies weet wat ik heb gemaild. Je kan op verschillende manieren iets melden he.

Werk je voor Manfield? :sweat_smile:

1 like

Nou bijzonder, mijn toch best wel nette comment is verwijderd.

4 likes

Annie gaf ook aan dat ze schimmels ? In haar darmen had. Tijd geleden. Is dat ook met een bloedtest gedaan?

Ze voelde erna meer energie e.d.

Tsja, wat wel en niet positief is, is persoonlijk. Maar leuk dat je denkt te weten hoe iemand iets heeft gemaild. Daarnaast heb jij het over saboteren en daar is helemaal geen sprake van.

Ja ik ben het met je eens dat die handelingen van haar echt te schandelijk voor woorden zijn. We verschillen van mening (ik denk dat ik verschil van mening met heel veel mensen hier), maar ik denk dat het proberen te saboteren van andere samenwerkingen niet te legitimeren is door Annics acties.

2 likes

Huh? Jammer dat je direct de aanval opzoekt. Nee ik weet niet wat jullie hebben gedeeld. Maar denk dat het goed is om Manfield er buiten te laten. Daar verschillen we van mening over en dat is oke.

1 like

Niet gek hè, dat ze er vanuit gaat dat die mail negatief is :stuck_out_tongue: wat zou je anders sturen? ‘Wat leuk dat jullie partner zoveel aandacht krijgt in de media met haar nieuwe businessplan!’

13 likes

Het kan gewoon een neutrale email zijn? Misschien staat er wel een vraag in, zou dat ook mogelijk zijn? Allemachtig.

@anon18050057 als dat jouw eerste gedachte is bij een email zegt dat meer over jou denk ik.

Ik heb je nergens getagd, dus ik denk dat je dat verkeerd hebt gezien. En ja, misschien was het wat kort door de bocht om te concluderen dat het betrekken van Manfield bij deze discussie vanuit negativiteit is gedaan. Maar ik vind het w een voorstelbare conclusie.

Ik begrijp dat veel mensen het hier niet met mij eens zijn, maar wat ik al zei: ik had de behoefte om mijn andere mening te verkondigen en iedereen mag daarmee doen wat zij wil.

Oh excuses, dat was iemand anders die mij tagde met het emailgezeik.