Mommybloggerstopic #3

Moeten papa en mama dan echt stoppen??? Wil je geen gratis cadeautjes meer opgestuurd krijgen? Wil je geen gesponsorde weekendjes weg?

25 likes

Ik heb wel eens geprobeerd mijne terug te vinden via zo’n website maar dat is me niet gelukt hoor

Oh wow ik was hier even benieuwd naar en ging googlen en kwam op t volgende :

En ja het werkt, kon mijn profiel terug vinden, gelukkig geen krabbels terug lezen, maar wel mijn oude foto’s zien.

1 like

Balen, ik heb daar een aantal foto’s staan die ik nergens anders heb opgeslagen, maar ik weet mijn gebruikersnaam niet meer :frowning:

Bij mij was het mijn voor en achternaam

Oh ik vind de mijne nu wel haha. Vorige keer toch op verkeerde gebruikersnamen gezocht. Maar bij mij doen de foto’s het niet, dus je ziet eigenlijk niks. Ja de naam van mn scholen, sportvereniging en mn favoriete vakantielanden en artiesten.

Ik wist die van mijn vriendinnen van destijds wel (geen idee waarom), en zo ben ik bij mijn eigen profiel uitgekomen. Kon helaas/gelukkig alleen mijn profielfoto zien :sweat_smile:

Wellicht dat het die bevestiging is, maar ik denk ook gewoon dat ze überhaupt ervan houdt om heel veel te delen, want toen ze zwanger was plaatste ook ongeveer elke dag een buikfoto en tientallen stories daarover. Vind haar echt wel een typisch iemand die echt ‘mommyvlogger’ gaat worden en dat alles om kinderen draait.

4 likes

Trots op hoe verstandig ik als 17-jarige blijkbaar al was :thumbsup:

63 likes

Geen idee wat mijn eigen gebruikersnaam was, maar gelukkig wist ik nog wel de fanpagina voor mijn hamster te vinden :joy:

22 likes

Ik las het ook echt als mazelen haha

Met hun aantal views hoef je daar echt niet meer naast te werken hoor haha! Maar indd wel Finse vrouw vibes…

Hier heb ik een filmpje van gezien. Ze gingen namen bespreken voor de camera. Die hebben ze op verschillende papiertjes geschreven en toen wilde ze dat de baby zelf zou kiezen. Helaas deed die baby niet echt mee.

Ik dacht dus dat die kinderen allemaal van hen samen waren en dat ze al super lang samen waren.

Oh wat grappig. Ik vloog ook eens naar Finland. En daar was dus ook een jong gezin van 4 kinderen en allemaal in het wit :rofl: Dacht toen al hoe houd je dat schoon!

Helemaal met dat blauwe bessensap dat je krijgt op de vluchten van FinnAir :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

hhahahahahhaa ik ga zo stuk hier om, ik dacht dat ik de enige was met een hamster fan pagina op hyves. Helaas kan ik die ook niet vinden :cry:

5 likes

Jammer? Het zou verschrikkelijk zijn als facebook dit zou hebben! Dan kan ik anoniem oud klasgenoten stalken wel vergeten :crazy_face:

3 likes

Dit is Jorg van Sanny, toch?

9 likes

Ja

Ja, zeker

83 likes