Mommybloggerstopic #3

Haha ja dat was toch ook wat Kelly als excuus gaf toen ze na jaren consequent en standvastig achterhoofden filmen er vol voor ging. Lul niet, levert gewoon meer geld op en je vreest dat je anders irrelevant wordt.

7 likes

Wow, ik vind dat echt een zieke gedachte. Heeft die zelf kinderen?

Jaaa hier dacht ik ook meteen aan.
Dit zegt voor mij echt alles over een aantal millennials die ouder geworden zijn. Gewoon zó’n surrealistische belevingswereld…

4 likes

In onze jeugd bestond sociale media niet dus onze ouders kónden niet eens weten wat echte liefde is.

11 likes

Ik dacht dat die rechterbovenhoek op de thumbnail haar arm nog was. Het leek dus even of ze een tattoo op haar arm had. Sierletters ‘vlog’.

44 likes

Haha ik ook

Wat is dit voor gezichts uitdrukkkng van tien :scream::scream::scream:

Heb je geen humor of zo, dat is toch hilaaarisch. Hi ha ho

4 likes

Ja stiekem moest ik natuurlijk heel hard lachen om malle Tien! Hi ha ho die Tien!

2 likes

Gekke meid

1 like

Die Lizet Greve is echt zo’n ultimate bohemian mama met net zo bohemian kids. En dan zo’n degelijk knul als partner. Net niet insta-perfect

9 likes

What’s up met die vreselijke intro muziekjes van sommige vloggers? Dit is toch een grap :’) ‘Enjoy a moment for yourself, mom life of 3 girls’ :exploding_head:

14 likes

Echt he? Dat dacht ik dus ook, wat een verschrikkelijke muziek. Volgens mij gebruiken meerdere youtubers haar muziek en ik snap daar helemaal niks van. Die zangeres zingt gewoon vaak net iets te vals.

4 likes

Haha ik kende haar niet dus keek even op haar instagram maar inderdaad: waar zij én de kids met zwierige bloesjes/ pakjes met geborduurd giletje (?) en cowboy hoedjes op de foto staan heeft hij gewoon zijn overhemd aan, netjes in de spijkerbroek met een paar degelijke van Liertjes eronder. Zo lekker basic Bert ( en niks mis mee).

7 likes

Zéker niets mis mee!
Als het alternatief de man van de huismuts zou zijn;

Heb ik mijn keuze snel gemaakt :grin:

11 likes

Hahah ja bij je man kan je helaas niet bepalen wat die aandoet :wink: je kinderen daarentegen zijn levende verkleed poppen :roll_eyes:

9 likes

Ja en het feit dat hij er gewoon lekker zo uit ziet pleit juist ook voor hem. Dat hij zich niet mee laat ‘verkleden’ en volledig invoegt in haar stijl.

7 likes

Ik vind dit zo verschrikkelijk maar ik kan niet de vinger op het waarom leggen.

19 likes

Wow deze kledingstijl komt zo geforceerd over, ze wil volgens mij erg graag in dat bepaalde boho mommy influencer straatje passen.

5 likes

Ik hou wel van boho. Maar vind dit er meer uitzien als een verkleedfeestje.

23 likes