Dat is Martine haar nieuwe humor volgens mij. Haar begin shot van der vlogs bevatten ook regelmatig zo een grappige foto. En van de week ook al in de vlog van Wil zo zogenaamd grappig in de camera te doen dat je er gewoon ongemakkelijk van word.
Ik vind het echt zo stom, terwijl ze zo leuk zijn als ze niet zo lollig proberen doen.
Even een blast from the past
Ik vind Willemijns haar daar echt een mooie kleur trouwens!
Inderdaad! Vond hun nog wel leuk om te kijken. Nou keek ik Martine al niet meer door dat ik haar humor tegenwoordig gewoon niet kan waarderen. Gaat ze ook zo zitten doen in Wil haar vlog
Ik volg alleen Willemijns weekvlogs nog, maar eerlijk – hun humor begrijp ik totaal niet. Zo mutserig of zo? Maar zij van elkaar blijkbaar wel, dus good for them
Sorry weer Wil en Tien maar wat is dit voor filter??
Ze lijken niet eens op zichzelf?
Haha Tien lijkt gewoon ziek met dit filter
Is dit niet het beruchte veenlijkenfilter?
Misschien is het oud nieuws, maar kijk nu de vlog van Esmee Noëlle en zij zegt aan het begin van de vlog dat Friso de relatie heeft beëindigd.
Vond haar altijd al leuk om te volgen, ze is lekker normaal & vind Otis echt een heerlijk jongetje. En zo bewonderenswaardig hoe ze met de situatie omgaat.
Oh ja
Inderdaad ongeveer hetzelfde, deze man is eigenlijk een gezonde dertiger, alleen een beetje moe door #dadlife #jongenspapa
Ik vraag mij of of het dan door Annic komt? Dat zij zoveel macht heeft en iedereen haar maar wilt pleasen.
Ja ik heb de vlog van Esmee ook gekeken vanmorgen. Knap hoe ze ermee om gaat. Lijkt me zo heftig. Ook om van een koopwoning terug te gaan naar een klein(er) huurappartement. Heel nuchter staat ze erin.
Ja denk dat dat alleen op gaat als je ouders je 2 zusjes wel delen en jou niet .
Dat je dan een keer gaat denken van hmmm, wat was er mis met mij? Was ik niet zo fotogeniek ofzo?
En dus snel verwijderen als je het niet doet, ipv openlijk zeggen: wooow dit schijnt helemaal niet oké te zijn: sorry mensen…
Want dat laatste is spelen met je positie denk ik
Haha ja dat was toch ook wat Kelly als excuus gaf toen ze na jaren consequent en standvastig achterhoofden filmen er vol voor ging. Lul niet, levert gewoon meer geld op en je vreest dat je anders irrelevant wordt.
Wow, ik vind dat echt een zieke gedachte. Heeft die zelf kinderen?
Jaaa hier dacht ik ook meteen aan.
Dit zegt voor mij echt alles over een aantal millennials die ouder geworden zijn. Gewoon zó’n surrealistische belevingswereld…
In onze jeugd bestond sociale media niet dus onze ouders kónden niet eens weten wat echte liefde is.
Ik dacht dat die rechterbovenhoek op de thumbnail haar arm nog was. Het leek dus even of ze een tattoo op haar arm had. Sierletters ‘vlog’.
Haha ik ook
Wat is dit voor gezichts uitdrukkkng van tien