Mommybloggerstopic #3

Ik kan het gewoon niet meer aan om Annic te kijken maar wat voor ‘ project’ doet ze met de allerliefste? Wel benieuwd ( ja heel hypocriet I know).

5 likes

Snap ook nooit zo goed waarom je dit soort verhalen allemaal op instagram moet slingeren maar goed :expressionless: :woman_shrugging:t3:

2 likes

Geen idee maar toen ik de titel las, dacht ik direct: mogelijk iets om financieel te compenseren omdat mamaworden niet zo storm loopt als dat ze had gehoopt en gedacht. Ze smeekt ook zowat in de video om mamaworden te gaan liken omdat ze nog te weinig likes hebben voor advertenties e.d. ‘swipe ups’ in stories.

5 likes

Vreselijk! Zo zag ik net op insta bij D.appermaentje (zelfde boho kleren ook voor de kids) een post voor de verjaardag van haar zoontje.
Zelfs het inpakpapier moet matchen bij het interieur en mag vooral niet te kinds zijn :sweat_smile: . Ik vind houten speelgoed bijv. ook leuker dan alle hysterie, maar come on. Dit vind ik wel echt next level.

9 likes

Alboe is druk aan t verven met een zwangere buik. Zou ze weten dat dit niet echt verstandig is :thinking:
Toen ik zwanger was van de eerste gingen er net allemaal mensen in mijn omgeving verhuizen. Ik heb mij toen die eerste 12 weken echt in allerlei bochten gewrongen om niet te hoeven helpen met verven. 't Eerste wat een goede vriendin ook zei was AAAH was je er daarom zo weinig bij, ik kon t al niet plaatsen.

Ik dacht dat het met goede ventilatie en verf op waterbasis geen kwaad kan. Ze zal het zelf ook wel weten lijkt me.

17 likes

Verf voor op kozijnen is meestal niet op waterbasis.
Maar klopt idd, waterbasis is geen probleem. Misschien heeft ze daar op gelet.

Ze is een vriendin van de Huismuts dus ja. :joy:

Idd zolang het niet op terpentine basis is, geen probleem.

Ahh ja… uiteraard. Zou je dit ook leren in de interieurcursus? Hoe stem je het Inpakpapier af op je interieur - een 3 daagse cursus

3 likes

Haha inderdaad. Of: hoe verander je snel je interieur omdat het eigenlijk niet om aan te zien is?

Ook veel soorten lak zijn tegenwoordig op waterbasis.

2 likes

Ik vind dit (incl Huismuts etc) allemaal zo’n eenheidsworst. Ik haal al die insta mommies niet meer uit elkaar omdat ze allemaal hetzelfde mega saaie kleurenpallet hanteren en exact bij dezelfde winkels shoppen.

15 likes

Oh zei ik winkels? Ik bedoel natuurlijk: ‘fijne merkjes op insta’.

34 likes

Fijne merkjes om fijne lookjes mee te stylen.

17 likes

En fijne outjes voor de kindjes

5 likes

Shoppen ze nog? Volgens mij krijgen ze alles gespond :wink:

1 like

Lijkt net een uitvaartdienst zo.

3 likes

Ik zag laatst ook een kindje met aardetint ballonnen op haar verjaardag :sob: zelfs de ballenbak was in aardetinten. Sorry maar dan draait het echt 0 om je kind, maar gewoon om je instagramfeed hoor

49 likes

Nee joh! Daar zijn tenminste nog bloemen :sweat_smile: