Ik denk alsnog dat er een kleine kans is dat het forum in de publiciteit komt hiermee.
Hopelijk geen famous last words haha
Ik denk alsnog dat er een kleine kans is dat het forum in de publiciteit komt hiermee.
Hopelijk geen famous last words haha
Ah joh, extra views voor Wil.
Zegt wel genoeg over t topic dat het een opruim/schoonmaak/huishoudbeursvideo is, haha
Ik zie nu voornamelijk dezelfde mensen kritiek hebben die toen ook al kritiek hadden op het naar sensatie media te sturen.
Heb je helemaal gelijk in. Het zou alleen heel frappant zijn als ze een rechtszaak aanspannen, gezien deze bij voorbaat verloren is. Daarnaast is het ook voor een bedrijf heel schadelijk om aan een rechtszaak verbonden te worden…
Maar als het forum toch op geen enkele wijze wordt benoemd of betrokken in die uitzending is er toch helemaal geen probleem?
De Google hits hadden gisteren en alle dagen daarvoor ook naar forum kunnen leiden, dan maakt zo’n uitzending ( waarin dit forum NIET benoemd wordt) toch helemaal niets uit?
Denkt dat sommige het forum iets groter maken dan het is.
Ook dat.
Sensatie media? We staan niet in de Party hoor, het is Boos. Een platform dat wel degelijk misstanden aan de kaak stelt, met hier en daar een flauw grapje of edit.
En het forum wordt niet eens genoemd én het heeft ook nog eens nut tov mamaworden en hun nepperij van vagijnexorcisme met kruidenstoom en spermasmoothies
Even wat anders; drinkt Kelly caresse in dr stories nou water terwijl ze doet alsof dit wijn is?
Heb even gekeken ( volg haar al lang niet meer) maar: ja daar lijkt het wel op hahaha. Of het is hele bleke wijn??
Vind haar nieuwe kapsel haar wel echt leuk staan trouwens
Misschien is ze zwanger?
Ik hoop van een jongen. Kan dat #meisjesmama niet meer uitstaan.
Ik kan quasi nooit iets positief zeggen over Kelly dus zo blij dat het wel eens kan: kapsel staat haar echt heeeeeel goed
Lijkt dat niet gewoon zo door dat veenlijkenfilter?
Staat haar veel frisser inderdaad! Maar komt puur door de lengte dan toch? Qua kleur zie ik weinig verschil haha. En heb de vlog verder niet gekeken
Lijkt mij ook gewoon wijn met een raar filter. Is zoete witte wijn niet zo licht?
Zoete wijn is vaak super geel, bleegh
Misschien had ze dit om negen uur in de ochtend al gemaakt om even vooruit te werken en geen zin in wijn
Haha het is echt heel duidelijk gewoon water. Wat dom.
Kapsel staat haar idd erg goed, maakt haar zoveel vlotter!
Hahah, een story maken waarop je wijn inschenkt onder het mom: ‘I feel you mommy’s’, als werk. Lekker spontaan en oprecht wel.
Haha precies dat. Het is ook zó obvious geen wijn, had dan tenminste nog dubbelfris ofzo ingeschonken. Nu is het haast alsof ze er opmerkingen over uit wil lokken