Of… omdat je per ongeluk op het verwijder knopje drukt

Ja sorry, flauw, er is een tijdje geweest dat ik je heel vaak per ongeluk dingen zag verwijderen! Verder heb ik echt totaal geen benul van wat hier afspeelt eigenlijk, ook al spendeer ik meer tijd op dit forum dan me lief is.
Sarcasme of humor met een randje/attitude komen vaak ook niet over online en sommigen interpreteren dat meteen als een ‘aanval’.
Dit is wat mensen altijd zeggen om vervolgens nooit weg te gaan.
Als je echt het forum niet leuk meer vindt delete je gewoon stilletjes je account zoals zoveel forummers hebben gedaan.
En kom je een paar weken later terug onder een andere naam
Hoi
Hahaha ja mood: try me bitch
Wat een wijvengezeik dit topic. Brrr.
Jemoeder
@HvO van mij hoef je niet weg maar wees wel gewoon eerlijk. Het probleem ontkennen en doen alsof in dit geval ik, complot theorieen bedenk vind ik gewoon vervelend. Terwijl je ook heel goed weet dat je al een tijdje steken onder water geeft en vervolgens snel je post aanpast, verwijderd of wat dan ook. Vind ik achterbaks, we kunnen het ook gewoon met elkaar eens zijn dat we elkaar niet mogen en vervolgens elkaar met rust laten. Ben ik zelf een voorstander van maar als je dan steeds van die dubbele post maakt of via een ander topic gaat reageren dan is het logisch dat in dit geval @DonnieDarko eens keer er echt klaar mee is, misschien was de post van je geeneens gerelateerd aan de post van DD maar het blijft wel elke keer vrij toevallig.
Er gebeuren hier altijd zoveel dingen waar ik 0,0 weet van heb haha. Ik heb echt niks door, terwijl ik vrij veel tijd aan dit forum besteed.
Anyhow, vond deze wel grappig:
Moet sowieso altijd lachen om de posts op dat account.
Hahaha huh ik heb echt totaal geen type voor me bij dit account? Echt no clue. Is er een bekend voorbeeld dat voldoet aan deze kenmerken?
Haha heel veel vrouwen in mijn omgeving 
Ik heb precies dit gesprek gevoerd op whatsapp gisteren.
Ik dacht dat jullie hadden afgesproken dit verder via pm’s af te handelen? No need om de sfeer in dit topic naar beneden te halen.
Ja oke prima, maar dat hoeft dan toch hier niet worden uitgevochten?
Seksistisch!!!