Ah die was ik ontvlucht daarom maar hier nog erger!
Ik ben verdwaald denk ik. Ik ben op zoek naar het mommybloggerstopic, weet iemand de weg?
hahaha, touché, thanks.
Ja, oke, ik ging even een rondje insta doen om te kijken of er iets nieuws te vinden was, maar het is niet zo interessant. Ik stop met zeuren en ga weer lurken
Denk dat HVO dat zelf wel weet. 
Kennen jullie het insta-account “rageagainsttheminivan”? Ik kom die net tegen in mijn aanbevolen en een deel van dat acclunt (iedere 2-3 foto’s) zijn (Repost)foto’s van huilende/boze kinderen met daaronder de reden waarom ze boos zijn. Ik snap niet zo goed dat mensen hun kinderen zo op internet zetten?
De redenen zijn soms best grappig hoor, een beetje zoals het waarom mijn kind boos op mij is topic hier. Maar waarom moeten daar dat soort foto’s bij?
Ja ik weet niet dit gedrag is gewoon ontzettend kinderachtig. Komaan, openlijke persoonlijke sneren, doe gewoon niet.
Ja chill, ik was de eerste die op @DonnieDarko’s post reageerde en het lijkt me dat ik haar best mag aanspreken op onaardig gedrag als ik dat wil. “Springen” met drie mensen is wel wat overdreven. Of mag je alleen commenten als het tegen jou was?
Blijf er maar gewoon buiten aangezien jullie niet weten waar het over gaat.
@HvO Kan het idd wel zelf af en we spreken wel via prive bericht.
Volgt iemand Marlieke Koks? Zij heeft een filmpje geplaatst dat ze zwanger is van haar tweede kindje.
Ja! Leuk!
Sorry ik had in m’n post moeten zeggen “reageerstop! Ik dook er al op dus meer dan 1 is niet nodig!”
Was een ander account volgens mij, outen mag toch niet? Ok kennelijk wel.
Haha meid, ben kalm hoor, vond je like gewoon opmerkelijk maar die heb je inmiddels weggehaald.
Ik ging naar youtube om te kijken welke meme dat was. Ik ben echt te traag van begrip
Hoe kan ik 24/7 online zijn en nu al twee keer gemist hebben dat @Zemraluani iemand out
eerst Eva-lina en nu dit weer
Ja maar dit is geheimtaal. Ik wil namen en rugnummers.
Als je een beetje opgelet had was al duidelijk dat @HvO altijd wel van de dubbelzinnige posts is om het zo maar te zeggen. 
Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.
Als je alles snel verwijderd dan is er toch niets aan de hand? Ja ik vind dat heel vervelend, je komt idd erg hard over maar ik vind het erger dat iemand al weken steeds kleine geniepige steekjes geeft en als diegene er dan op wordt aangesproken van niets weet en steeds met deze smiley reageert
. Het valt niet op omdat het erg onzichtbaar is of al snel verwijderd is
Mascha heeft me ooit geblokkeerd op instagram maar nu baal ik daarvan want ik wil ook schattige baby Mila zien 

Overigens ben ik geblokkeerd toen ik iets over sponsoren en gratis producten zei, dat ze er geen melding bij zet oid. Niet dat jullie denken dat ik haar uitscheld.