mag zwanger én zand in de kut ook?
De tieten van Kylie Jenner
Mogen we het weer over spijkerbroeken op bruiloften hebben of Papa Sjenkie?
‘Zand in de kut’ is echt mijn fave maar ik zeg het alleen hier omdat het eigenlijk echt niet kan…
Ik zag het ook en begrijp dat ook echt niet?? Hoe kan je nu al spon aanvaarden voor een twee maand oude baby? Zouden zij daar nu als ouders echt geen 2 seconden bij stil staan?
Dacht eerst toen ik de thumbnail zag dat het MeisjeDjamila was en was licht in de war.
Sowieso deze story
‘kijk deze mooie fopspenen! Zo leuk! Daarom heb ik een kortingscode geregeld waarmee je geen fopspenen kunt kopen! Wat dan wel? Swipe upppp!’
(Ok misschien staat er in de voorgaande stories meer info maar zo ziet het er heel raar uit)
Hahaha, dit viel me niet eens op dat uitroepteken achter “alles” wordt zo ook een beetje belachelijk
Pfff over je kind uitbuiten gesproken… doe gewoon je eigen naam. Of zou ze dan het geld wat er met deze kortingscode wordt verdiend op zijn minst op een aparte rekening voor haar zetten?
Ik las net de stories van Mascha en ik vind het echt naar voor haar en Gregor dat het zo naar verlopen is allemaal Hoop dat het vanaf nu gewoon lekker zal lopen voor ze.
Hierbij nogmaals het verzoek.
Dan is het nog (of helemaal?) kinderarbeid idd. Maar dan zou ze er in ieder geval nog “iets” aan hebben later. Maar het kind is een maand oud en ik heb meer van haar voorbij zien komen op social media dan van mn eigen kind in een jaar tijd (en het is niet dat ik nooit een foto van mn kind deel ofzo).
Snap niet dat hier nog steeds geen regels voor zijn. Zegt eigenlijk ook wel weer wat over die bedrijven.
Je bent krabbenmand vergeten!!!
Ja daarom dacht ik het groots aan te pakken in de vorm van een longitudinaal onderzoek haha. Dat we de kinderen nu beginnen met “volgen” door de tijd heen!
Lijkt me mega interessant maar ik heb helaas niets bij te dragen.
Ik zit in de (ortho) pedagogische kant, ik weet wel iemand die onderzoek doet naar social media & moederschap in mijn vakgebied!
Ken je de Shaytards? Een mormoons gezin uit Idaho.
Vader begon 10+ jaar geleden met dagelijks vloggen. Blijkt 1 van de eerste familie vloggers te zijn geweest.
Hij werd ongekend populair, richten oa een productiebedrijf op ( Makers Studio) met nog wat Youtubers, verkocht het bedrijf voor 500 miljoen aan Disney, raakte daarna
vreselijk aan de drank/drugs/prostituees, vrouw bij hem weg en alles staat, inclusief hun 5 kinderen, op beeld.
De oudste zijn nu pubers en hebben hun eigen vlogkanalen. Zij kennen letterlijk geen leven zonder YouTube.
Lijkt mij een bijzonder interessante casus.
Haha I know, a girl can dream
Kende ik niet! Thanks voor het delen Super triest zeg… ga er morgen eens meer over lezen!