Mommybloggerstopic #3

Grappig, wij werken weleens met Makers Studio samen. Wist niet dat dit (deel van) de achtergrond was.

Huh 9is zijn vrouw bij hem weg. Ik dacht dat ze het toch weer geprobeerd hadden. Vond hun videos (ofnja eigk alleen de kinds Shay carl vond ik to much) zo leuk vooral met kerst en dan de hele fam.

Ze hebben het na “Het Schandaal” nog geprobeerd, maar zijn nu al geruime tijd ( in ieder geval 1,5 jaar ) uit elkaar. Niet officieel gescheiden, maar ze wonen niet meer samen.
Scheiden is in hun gemeenschap ook niet zo eenvoudig.

1 like

Ahhw jeetje wat rot. Wel grappig dat de 2 oudste nu hun eigen kanaal hebben. Ik volgde hun vanaf babytard haha nog een baby was. Ik ga ze weer eens opzoeken.

2 likes

Ja, dat bedrijf is wel een enorm succes gebleken. Ze zijn begonnen in een klein kantoortje in los Angeles en een paar jaar later verkochte ze de boel aan Disney.
Gelukkiger is hij er niet van geworden, wel enorm rijk.

1 like

Dat is het ding, ik vind het dus niet zo grappig. Ik vind het eng dat die kinderen gewoon niets anders kennen dan hun hele leven delen met de rest van de wereld.

12 likes

Jaa true. Ik hoop dat ze dit nu als hobby doen en later gewoon een studie doen enzo. Het is een beetje het hollywood kind ster idee. Al kun je bij youtube wel zelf nog kiezen wat je precies deelt.
Ik denk wel omdat ze hun geloof hebben enzo dat ze dan wel gewone dingen vloggen en niet ineens hele gekke dingen gaan doen

Gavin lijkt zoveel op zijn vader!

Ik heb het ook veel gekeken maar ik vond alleen Colette en die broer met baard leuk. Zijn blonde siblings vond ik altijd maar naar, vooral carliestyles.

1 like

Ik vond haar in heel in het begin wel leuk, als alleenstaande moeder uit een mormoons gezien ( dat is best "lef’ hebben) maar ze werd daarna al snel een typische influenza.

Dit hoort trouwens meer in het Youtubers topic plaats :sweat_smile:

2 likes

Er was laatst ook een docu op Videoland over.
“Born to be an influencer“ oid.
Misschien heb je daar nog iets aan?

Ik heb alleen maar onderzoek gedaan tussen het verband tussen het gebruik social media en het geluksniveau van christelijke jongeren. Maar dit is idd heel interessant. Ik kan de ethische kant meedoen en nog wat filosofische shizzle

Beetje off-topic, maar heb je hier wat over gepubliceerd wat je wilt delen? Ben eigenlijk wel heel benieuwd naar wat er uit kwam :slight_smile:

1 like

Heeft iemand die vlog van Billie Rose gezien? Mag hopen dat dit niet serieus is? Ze gaan toch niet alwéér verhuizen?? :grimacing: sta echt zo versteld van het gemak waarmee die vloggers van huizen wisselen.

1 like

Nog niet gezien maar waren ze niet laatst ook al verhuisd binnen hun appartementencomplex? Haha
echt gewoon 4 x per jaar verhuizen. Je moet er maar zin in hebben pfff

Pff echt he :sweat_smile:

1 like

Fijn al je spullen wéér inpakken en alle troep opruimen. Wat vreselijk :persevere: Kun je net zo goed alles in dozen laten :laughing:

Wij zijn vorig jaar verhuisd en ik hoop hier de komende 10 jaar toch wel te kunnen zitten :sweat_smile:

1 like

Als het van Milan afhangt blijkbaar wel. Maar ik denk dat zij dat voorlopig wel nog tegen houdt.
Ik vraag me vooral af hoe zij zoveel kunnen uitgeven terwijl ze - van wat we er maar van zien natuurlijk - zo weinig lijken te werken? :smiley:

1 like

Nee ze missen Amsterdam heel erg. Naar haar mening komt dat ook doordat ze er door corona gedoe minder vaak zijn geweest.
Maar als het aan Milan ligt gaan ze wel verhuizen, want die wil wel heel graag terug.
Maar Rosanna zegt zelf even klaar te zijn met verhuizen voorlopig, dus als het aan haar ligt blijven ze gewoon waar ze zitten.
De vraag is dus alleen voor hoelang, haha.

1 like

Echt hè. Ik begrijp niet waarom ze nu naar al dezelfde zaken gaat als die van Huismuts? Ze hebben zelf toch een toffe stijl. Waarom klakkeloos huismuts-winkels consulteren?

2 likes

spon

7 likes