Mommybloggerstopic #3

Haha true maar aan de andere kant, mommybloggers praten ook over borstvoeding en poepluiers en bevallingen, als je dat hier kut vindt om te lezen hoezo volg je dan die mommybloggers wel :grimacing:

2 likes

Maar dit is niet minder irritant. Deze topics zijn om over bloggers en youtuers te praten, niet voor persoonlijke verhalen van forumleden. En om de een of andere reden zijn huisdieren, kinderen en zwangerschappen van die onderwerpen waarover iedereen even een persoonlijke duit in het zakje moet doen die eigenlijk voor niemand anders interessant is, iig niet het brede publiek van deze topics. Maar bijvoorbeeld zo’n gesprek over flessen wel maar daar zijn toch aangewezen topics voor.

6 likes

ik word naar van het woord plantjes en vraagjes

ze klinkt echt als zo’n nep iemand die je wat wil verkopen
hi schat! ik moest gelijk aan jou denken bij deze nieuwe creme want ik kan me voorstellen dat je met jouw huid op zoek bent naar wat nieuws!!!

19 likes

Ik ben ook wel in de war dat @ plantenvrouwtje een hij is haha

24 likes

Ik denk dat je dat heel goed kunt benadrukken zonder daarbij de focus op jezelf te leggen. En het is ook domino, als een het doet gaan twintig anderen het ook doen.

3 likes

Die volg ik niet (behalve soms de Huismuts maar das niet echt een mommyblogger), here for the drama

@Phoenix @Foxyfoxtrot dat vind ik niet echt hetzelfde hoor, iets persoonlijks delen om je verhaal kracht bij te zetten of toe te lichten is helemaal prima en kan inderdaad van toegevoegde waarde zijn. Dertig posts van 1 zin of je beter een Avent of Dr Braun of Difrax fles kan nemen (het feit dat ik, zonder directe kinderwens, al deze merken nu ken zegt al genoeg) en hoe vaak je kind in je tepel heeft gebeten voegt echt niks toe. Als die zwangeren die meelezen graag informatie of nuancering willen dan kunnen ze beter naar zw&k.

En ja natuurlijk kunnen we gewoon door die berichten heen scrollen en er overheen lezen, maar het viel me de laatste tijd wel heel veel op en daar maakte ik even een opmerking over. Dat mag ook gewoon. Overigens is het voor mij persoonlijk niet zo’n pijnlijk onderwerp, maar er zijn ook veel vrouwen voor wie dat wel zo is vanwege bv een onvervulde kinderwens of andere nare ervaringen. Voor hen is het fijn om het dat subforum te kunnen vermijden en dan is het best rot om pagina’s lang over bijtende (maar oh zo lieve) kinderen en merken speentjes te moeten lezen. :woman_shrugging:t4:

4 likes

Ja dat zeg ik toch hahah

1 like

Ik kan me ook wel voorstellen dat dames die een onvervulde kinderwens hebben en babydingen vermijden, dit topic ook niet lezen. Je weet dat het hier over die influenza’s en hun kids gaat.

2 likes

Ik vind dit echt zo ranzig. Ze kan niet eens een compliment uitdelen zonder er knaken aan te verdienen. Bah.

10 likes

Vraag mij af of het wel lekker gaat met de business van Serena. Het zijn allemaal maar sponacties en om dingen vragen (en ze krijgen), maar echt werken doet ze niet verder.

4 likes

Nee hoor, ik lees ze ook graag. En de onderwerpen zijn nav wat de bloggers delen. Daarom ontstaan die gesprekken hier en is het onnatuurlijk om ze in een ander topic te voeren. De aanleiding is hier.

Dat is toch ook een beetje hoe gesprekken in het echt gaan? Wat mij betreft hoeven we niet zo rigide te doen als een onderwerp wat uitgebreider besproken wordt. Dan kunnen we in heel veel andere topics de helft van de gesprekken ook wel schrappen.

10 likes

Michelle Bollen schrijft op haar blog dat ze miskraamtoewensingen krijgt via instagram. Echt, hoe zieke geesten bestaan er zeg. Zouden dit dan ook van die 13 jarige trolls zijn? Ik zou zo graag willen weten wat de achterliggende verklaring is voor zulke acties via insta.

9 van de 10x wordt er ook nog betaald voor zo een spon post. Dus ik denk dat het wel prima zo met haar bedrijf gaat met zoveel spon!

1 like

Dat moeten toch wel 13-jarige “kijk mij stoer zijn” kids zijn? Welke volwassenen stuurt dit soort verwensingen nou. Pfff dan ben je echt niet goed hoor.

1 like

Klinkt als een hunbot van een MLM, en dat dezelfde tekst gekopieerd en geplakt wordt op veel accounts, met alleen de naam veranderd

2 likes

Jup je ziet het ook vaak onder berichten op Facebook. Zijn 9 van de 10 x helaas gewoon volwassenen.

1 like

Ja echt te bizar voor woorden he. Dat je echt denkt hallo, waar zit je gezonde verstand? Je hoeft het echt niet met elkaar eens te zijn, maar dat kan toch ook zonder verwensingen, scheldkanonnen etc. Sommige mensen zouden gewoon geen mogelijkheid tot reacties plaatsen moeten hebben online.

1 like

Hi ik lees al een tijdje mee dus toch maar een account aangemaakt👋🏼 Ik voelde mij meteen thuis hier.

Ik heb dus zo’n moeite om Naominoellegeneve(?) en Elisemilou uit elkaar te houden, soms weet ik gewoon niet wie wie is. Oké nu een beetje misschien omdat de één zwanger is.
Ben ik hier de enige in?:sweat_smile:

1 like

Ja. Wij kennen ze allebei niet.

Welkom

108 likes

image

16 likes