Mommybloggerstopic #3

Off-topic tepels

Ja dat gebeurt. Ook onder de 2 jaar, met tanden.

2 likes

En als ze nog geen tanden hebben doen ze dit

20 likes

Haha ik dacht echt dat alleen mijn baby dat deed maar niet dus. Het is maar goed dat m’n tepels goed vastzitten :sweat_smile:
Inmiddels is 1 tandje door gekomen en ik heb nu een mini tandafdruk in mijn tepel :sob:

1 like

Jep. Rond 2 jaar echt vaak tot bloedens toe gebeten. Nu doet hij dat gelukkig niet meer maar knijpt hij erin :roll_eyes::joy:

1 like

Whaha ja dus… doet ff flink zeer. Gelukkig deed mijn zoontje het maar 2 keer.

1 like

Ik geef al 14 maanden geen borstvoeding meer maar dit voel ik weer als ik er aan denk. Horror.

2 likes

Ja ik weet niet, kan mij (nog) niet voorstellen dat mijn tweejarige dit gaat doen. Maar idd net op ingelezen en is dus vrij ‘normaal’ gedrag.
En idd waarom je dat deelt op instagram vind ik ook wel bijzonder.

2 likes

Hier ook wel eens gebeten door de dreumes.
Het was heel speels bedoeld… ik “eet heM altijd op”.

Dan ga ik ‘m pakken en soms bijt ik dan vet zachtjes in z’n arm of oor ofzo. Eerder met m’n lippen dan m’n tanden zegmaar.
Maaaaar eh, ja dat begrijpt hij niet :joy::sweat_smile:… die gaat vol gas :joy:
En als mama dan AAAU roept, wordt de grijns groter maar laat niet los haha.

En over tet&tand… ook hier gehad die fase… zowel met tandvlees en dan omdraaien als met tanden. Maar tanden was eigenlijk snel afgeleerd :see_no_evil:

1 like

Ach, mensen delen tegenwoordig alles. “Oe ik ben tijdens mij intens sportieve fietstocht in een brandnetel gevallen” en dan een close up van die zielige burn van 1 bij 1 centimeter.
Niet om te vergelijken maar gewoon, zo zijn (sommige) mensen nu.

4 likes

Een vriendin van me heeft dit ook gedaan. Die kan elk moment bevallen en wil absoluut niet dat mensen dr op fb feliciteren voordat ze zelf wat hebben laten weten. Erg dat dat moet hè

Weet je wat ik zo’n ‘grappig’ moment vond in deze vlog? Dat Wouter een foto van Elise wil posten op Instagram maar ze mag m nog niet zien. Terecht zegt ze: maar ik wil ‘m eerst zien want ik sta erop. Maar toen bedacht ik me: dat is natuurlijk precies wat al die mommybloggers en vloggers zelf ook doen. Van alles van hun kinderen posten terwijl ze zelf die toestemming natuurlijk niet kunnen geven. Typisch eigenlijk. Oke, einde hersenkronkel :smile:

58 likes

Ik denk de laatste tijd erg vaak dat ik per ongeluk in zwanger&kind ben beland i.p.v. in een topic over bloggers als het hier weer gaat over borstvoeding, poepluiers en het beste merk spenen voor flesvoeding :geek:

18 likes

Het gaat in dit topic over mommybloggers? Niet heel raar dat zulke dingen voorbij komen dan toch?

5 likes

Voorbij komen ja maar nu worden er steeds hele discussies gevoerd over dat soort zaken en dat heeft niet echt te maken met bloggers haha.

1 like

Maar dat is toch altijd zo?
Als Mascha iets post over bijvoorbeeld de middelbare school of een festival, komen er ook allemaal persoonlijke ervaringen van forummers.
Maar als Mascha (of Serena of een andere vloggende moeder) iets post over zwanger zijn, bevallen of een klein kindje, en er vervolgens persoonlijke ervaringen komen van forummers, dan wordt er de laatste tijd best stekelig gereageerd.

Ik snap dat de verschillende subfora en topics betere plekken zijn om het over zwangerschapskwaaltjes te hebben of traumatische bevallingen, maar naar mijn mening kan het ook wel wat minder stekelig in dit topic en het Beutyblogtopic.

27 likes

Serena gaat ook even door met haar samenwerking onder de foto van Martine:

3 likes

Vind die ‘Wat leuk Martine!’ zooooo vreselijk nep en afstandelijk klinken zeg, brrr

44 likes

‘Goed bezig George!’
Dat postte ze toch eens onder een foto van Sjors zijn nieuwe gamehoekje?

38 likes

Maakt mij niet zoveel uit hoor maar snap wel dat het als “saai” ervaren kan worden als het vrijlang gaat over bruiloften gaat of flessen oid terwijl daar andere topics voor zijn.
Anderzijds vind ik het ook saai als er 29383 posts komen van iedereen die zegt omg Mascha is bevallen omg zo’n leuke naam.
Het is ook wel komkommertijd.

3 likes

Ja ugh precies datzelfde nasty toontje. Zo naar.

1 like