Hoe zag de therapie eruit? Ik ben ook een drama met plassen! Ook al moet ik mega nodig, ik kan volledig blokkeren als er iemand wacht of dichtbij staat!
Ik volgde daar therapie omdat mijn bekkenbodem chronisch verkrampt en verstijfd was en daarom kon ik ook geen seks hebben of tampons dragen. Vaginisme dus en bij mij had dat ook invloed op m’n blaas en plassen. Het was veel oefenen met ontspannen en ook dingen naar binnen brengen. Maar ik weet niet hoe het er uit ziet als je alleen voor je blaas komt. Oefeningen waren onder andere op de wc blijven zitten tot het lukt, ademhalingsoefeningen en ik heb wat trucjes van xtc gebruikers geprobeerd omdat je dan ook moeilijk schijnt te kunnen plassen, waaronder ogen dicht, onderrug kriebelen en zachtjes zingen en fluiten.
Maar wij hebben dan ook geen piemel waarmee we van die coole dingen kunnen doen
Haha echt raar om over na te denken dat er zo’n stuk ‘mannenwereld’ is waar wij eigenlijk nooit mee te maken krijgen (gelukkig).
Haha ik heb in Zweden gestudeerd waar dit tijdens uitgaan mega normaal was ja. Heb zelfs weleens met vreemde meisjes die ik dan in de rij had ontmoet in 1 wchokje gegaan. Het raarste was dat ze daar in een club een hokje hadden met twee wc’s tegenover elkaar. Dus dan kon je écht samen plassen hahaha
Ik heb ook vaak van dit soort dromen, maar bijna altijd betekent het dat ik in het echt moet plassen. Heb het idee dat ik in m’n droom dan alleen maar rare wc’s tegenkom zodat ik niet in m’n droom echt ga plassen, maar juist wakker wordt om te gaan plassen. Soms ben ik mij er zelfs tijdens de droom van bewust dat ik echt moet plassen en dan kan ik mezelf soort van wakker maken uit die droom, echt heel vaag.
Hahah ja zo was het daar ook, maar dan volgens mij allebei in een hoek zodat je elkaar ook aan kon kijken heb proberen foto’s te zoeken maar de club bestaat niet meer kwam ik achter (rip de meest dronken uitgaansavonden uit m’n bestaan)
Ik ken dit hier in Nederland alleen als familie wc’s maar dan is 1 wc’tje meestal kleiner haha. Wel echt mega handig en dat zouden ze op veeeel meer plekken moeten hebben. 1 ruimte met een normale wc, eventueel n kleiner wctje en een fatsoenlijke verschoontafel. Ik vind het echt zo raar als plekken alleen zo’n plastic gammel en smerig uitklap verschoon geval hebben op de dames wc.
Ik zou ook graag willen dat ze de wetgeving hierover uitbreiden, max aantal uur dat een kind mag voorkomen in de vlog = “aan het werk moet”. En ook dat als voor campagnes kinderen gebruikt worden op de foto’s dat dan ook een groot percentage naar een spaarrekening voor het kind gaat versus die ouderen maar binnenharken. Dan ook nog de privacy kwestie en nog niet de keuze kunnen maken ‘ik sta op beeld maar wil ik dit ook’. Echt zielig
Ik word ook gek van dat ding voor muggen bij al die mommy bloggers
Ik vind het ook mega heftig. Het is ook niet zoals vroeger dat je een meisje in de klas had dat ook een keer in de HEMA folder stond.
Vanaf dat Hunter geboren werd, is hij ingezet als spon-prop, dat is toch gewoon bizar. Daarnaast is zijn hele wel en wee elke week te volgen in de vlog. Dus en geen privacy en gebruikt worden om geld te verdienen…
Hier gaat bijna niemand in zijn eentje naar de wc, alleen dan wordt er meestal niet geplast… Ik ben wel eens met een groepje mij totaal onbekenden mee een wc in gegaan om te plassen, ik kon echt niet meer wachten (natuurlijk wel gevraagd of dat ok was, en groter hokje met eigen wastafel). En toen ik klaar was lag er een lijntje op me te wachten
Ik vind vooral niet - kind gerelateerde Posts idioot?
Dat je bij luiers of maxicosi je kind op de foto staat vind ik nog soort van logischer ofzo? En ik zou dat dan denk ik ook doen en het geld op rekening van m’n kind storten? Denk ik? Geen idee want ik heb geen 10 duizenden volgers haha.
Maar bij tijdschriften / niveau / hond …? Why?
Heel erg maar ik keek iets te snel naar de muggending spon van Willemijn en ik dacht even dat ze een zwangerschapstest vast hield
Ja gewoonweg 90% ja hahaha.
Why…
Ik zie dat echt veel de laatste tijd, dat influencers met kinderen foto’s plaatsen dat ze "borrelen’ met de kinderen, zij een glas witte wijn en de kinderen appelsap of zo.
Zou trouwens best allemaal spon kunnen zijn, bij Willemijn was het dat iig zeker.
Dat vond ik ook al
Wij doen dat thuis ook, alleen dan wel zonder alcohol. Maar heerlijk allemaal hapjes en lekkers op tafel, drinken uit mooie glazen en kletsen en tv kijken haha. Maar wij noemen dat gewoon ‘vreet avond’ en niet borrelen
Haha @kika precies dit, alle mensen die samen een toilet ingaan verdenk ik hier dus automatisch van haha
Zo grappig dat ze destijds dit schreven “De beelden en foto’s die we zullen maken van ons kind zullen een onderdeel zijn van de andere beelden, maar zullen nooit een hoofdrol gaan innemen”
Nouuuu daar is niks meer van waar