Nee idd, ik kan me eerlijk gezegd echt helemaal niemand bedenken die een derde kindje zou willen voor het geld. En mensen kunnen veranderen toch? Rammelende eierstokken komen vaak out of nowhere kan ik je vertellen
Ik heb ook al vrij vaak in mijn omgeving gehoord dat ouders in eerste instantie het bij twee zeggen te laten maar dat er dan toch nog een derde komt omdat het weer ging ‘kriebelen’. Komt volgens mij gewoon vaak voor…
Die jonge jaren zijn pittig en als je kinderen dan meer in de stabielere leeftijd komen en je écht met ze kan gaan communiceren komt die ruimte weer in je hoofd ofzo.
Die Hunter vind ik dan weer wel heel schattig in die stories nu met zijn teruggevonden beer.
Zeker doen. Als je weet wat het lievelingsknuffeltje is van je kind: reserve-exemplaar aanschaffen.
Mijn dochtertje sleept al eeuwen een knuffeldoekje/-beertje van HEMA achter zich aan en die heeft nu 6 reserves. Ze sabbelt er op dus ze slijten wat sneller dan een gewone knuffel, en ze gaat echt niet slapen zonder haar ‘beejr’. Zo fijn om gewoon een schone te kunnen pakken als hij in de spinazie valt of bij mijn ouders blijft liggen.
ONGEVRAAGD ADVIES…
Wissel de knuffels af .
Want als ze na 5jr die ene afgekloven knuffel kwijt raken, is een nieuwe niet hetzelfde … wij hebben 4 jellycat konijnen (ja vermogen dus…) die we rouleren. Maar dat weet T natuurlijk niet
Maar daardoor “slijten” ze gelijkmatig haha.
Hier ook wisselknuffels. Dus wel 3 dezelfde maar ze rouleren zodra ze in de was gaan. En hor ze t weet… ze weet exact wie van de 3 de echte originele is die ze al vanaf dag 1 hebt. Ze accepteert de andere wel (gelukkig). All plussiess matters.
Het is straks huilen als ze alle drie gaan zwemmen, sporten (1 of 2 sport), muziekles, school, studeren, werkweek met school, tenzij ze dat allemaal straks gratis krijgen want vlogger, is het vooral een hele grote kostenpost.
Mijn kinderen hadden vanmiddag de bellinga’s aangezet. Mijn hemel.
Maar ze waren buiten op een strandje aan t spelen, in de avond uit eten, zie je dat die jongste dochter helemaal verbrand is. Tja, ze wilde niet ingesmeerd worden, dan zie je wat er van komt. Was de strekking. T kind is 2, die snapt dat toch nog helemaal niet?
Ja, das hier ook. Inmiddels willen ze zelf niet meer naar buiten zonder gesmeerd te zijn.
Helaas hebben ze ze hier gevonden. Kijken t niet vaak, zijn niet fan maar soms komt t voorbij.
Dat is toch gewoon een vorm van verwaarlozing? Wat erg zeg.
Wat ik me dus al even afvraag he, is het Bellinga als in achternaam op zijn Nederlands (zoals Wieringa) of op zijn Engels zoals Bazinga (van Sheldon)?
Ik dacht dat bel lingaaa was met de klemtoon op ling maar het is bellingah met de klemtoon op ga
Vergoeding bespreekbaar? Uhh… ik neem toch aan dat je iemand gewoon betaald voor zijn werk? Of zit ze zelf ook vrijwillig stukjes te tikken voor opdrachtgevers?
Hahaha dit klinkt logisch. Ik lees het altijd meer op z’n Engels op een of andere manier
@Nikkie86 Toevallig keek ik laatst een vlog van hen waarbij ze dit zelf ter sprake brachten. Dat hij persoonlijk even niet zo goed in zijn vel zat, maar dat er niets ernstigs aan de hand is en dat hij bezig is met een gezondere levensstijl. Iets in die trant, ik weet het niet precies meer.
Ik vind Luan trouwens echt het liefste kind ooit van wat ik zie in hun video’s. Zo volwassen en beleefd.
Tip: Youtube kids. Kun je op 2 manieren instellen; of alleen bepaalde kanalen accepteren of bepaalde video’s/kanalen blokkeren. En ook niet van die irritante ads in de videos Je kunt ook de kijkgeschiedenis inzien en dan besluiten dat je iets toch niet oke vindt.
En idd dat insmeren… jammer dat je niet wil worden ingesmeerd, dan ga je ook niet naar buiten. Nu is ons kind 1, maar die moppert soms ook wel wat met insmeren. Jammer voor je schat, je mag heel de dag buiten scharrelen maar dan wordt je wel om de paar uur ingesmeerd.
Vind het wel een beetje typisch familievloggers gedrag. Zo van aaah kijk de kinderen bepalen zelf wat ze willen en moeten de gevolgen ervaren. Verbranden is alleen geen glas water wat ze over zich heen gooien
@zora kiekjes
M’n dochtertje heeft toevallig de vlog vanmiddag bekeken en mij viel dat ook op over het insmeren. De moeder gaf wel nog aan dat ze haar toch nog had ingesmeerd maar niet genoeg??
Ik bedoelde ook eigenlijk niet het geld. Ik kan Elise Joanne juist waarderen om de Hema outfitjes bij de kids enzo, tenminste relatable. Maar je leven wordt met een nieuwe baby wel weer even wat interessanter, voorlopig weer genoeg inspi voor blogs en vlogs. Niet als hoofdreden maar het speelt zeker mee denk ik, zeker als veel andere influencers ook een 3e krijgen. Haar werk is echt heel belangrijk voor haar he. En reken maar dat influencers elkaar als concurrenten zien. Elise Joanne is ook altijd veel bezig met aantal likes etc. En er zijn in ieder geval meteen al wat blogs en blogs aan de zwangerschap gewijd. Naja en dat in combinatie met dat ze het eerst echt niet wilde… ik kan mij gewoon niet zo goed voorstellen dat je van tevoren niet een idee hebt over hoeveel kids je wilt, of dat die stelligheid zo kan omslaan.
Overigens zie je dat in het normale leven ook wel eens. Oh mijn zus gaat toch voor een 3e…nou dan ik ook. Ik ken echt families die elkaar daarin proberen bij te houden.
Net zoiets als buren die ook een nieuwe auto kopen als jij dat doet
Ik vind dit echt een rare uitspraak om te doen, zeker nadat meerdere mensen al hebben uitgelegd dat het vrij normaal is als je kinderwens nog verandert door de jaren heen.