In ieder geval is het liedje ironic van Alanis Morrisette het precies níet.
Nou wilde dit net plaatsen…
Ik wil jullie bedankt voor het kijken
Die parkeergarage heks?
Nee, zij met het grijzige haar.
Oh ik dacht al Jezus…die heeft er net 2 uit
Ik vind die kindjes zo’n dottig gezichtje hebben.
Niet ironisch maar echt
Zou ~ironisch~ zijn als iemand het boek retour stuurt en hij straks weer op 4 staat
Nog een bloedje er bij
Het is misschien heel slecht gedacht van mij maar bij EliseJoanne bekruipt mij toch het gevoel dat ze Nathalie Vijfhuizen en andere mommybloggers met een 3e op komst achterna wil. Ze was volgens mij altijd heel duidelijk dat 2 genoeg was. Maar straks telt ze niet meer mee… met een zwangerschap en straks baby is ze weer verzekerd van veel samenwerkingen en fans. Het is misschien niet de hoofdreden maar ik weet zeker dat het een rol speelt.
Sowieso zie je bij mommybloggers/insta mommys veel vaker 3 kinderen dan in real life heb ik het idee.
(ps: ik ben nieuw hier en dit is mijn eerste post ik heb niet per se iets tegen Elise of in ieder geval niet erg genoeg om haar te ontvolgen, maar je moet ergens beginnen
ik lees hier nu al een aantal maanden mee, en ook op een aantal andere entertainmenttopics)
Ik vroeg me gisteren af of de influencers geregeld verhuizen vanwege de samenwerkingen en de views. Misschien iets minder ingrijpend dan nog een kind maar ik begrijp je gedachtengang
Ja er lijkt wel een ‘trendlijn’ in te zitten. Elise Milou, Willemijn en Elise Joanne gaven alle drie aan dat ze het bij 2 lieten en dat hun gezin als compleet aan voelde. Denk dat een kind alleen al heel veel positiviteit meebrengt maar als het ook je verdienmodel is en je dus ook meer inkomen krijgt en dat kan investeren in leuke uitjes met je kinderen…
Dit idee kreeg ik wel bij Sanny en Jorg, niet zozeer voor de views maar wel dat ze zijn aangestoken door Rachel en Willem en dachten: oh laten wij ook gaan verhuizen want we krijgen toch veel spullen gratis… nu het nog ‘hip’ is.
Of ze wilden gewoon graag nog een kindje. Dit lijkt me toch gewoon iets van alle tijden, er zijn zoveel ouders die na de 1e/2e/3e/4e in eerste instantie zeggen dat het genoeg is, maar dat er uiteindelijk toch nog een bijkomt (soms met jaren er tussen, nakomertjes). Ik denk dat dat vrij normaal en veelvoorkomend gedrag is, kan me niet voorstellen dat mensen nog een kindje willen voor de blog/gram en vind dat ook best een heftige ‘beschuldiging’
Ik bedoel ook zeker niet dat ze het voor het geld doen! Misschien beetje krom verwoord. Ik denk trouwens ook wel dat het komt doordat influencers zo vaak de vraag krijgen of er nog een kindje komt en dit openbaar vermelden in tegenstelling tot mensen in mijn omgeving.
Ik ben niet perse groot fan van Elise Joanne, maar… wat nou als ze gewoon een vrouw is dat samen met haar man een derde kindje wilde? Los van haar werk als blogger met die inkomsten?
Misschien dat jullie niet bekend zijn met het fenomeen ‘rammelende eierstokken’, maar je kan toch na 2 jaar tot de conclusie komen dat het tóch niet af is? Precies wat ze zelf ook al schreef.
Ik moet het hier toch een beetje voor haar opnemen, want ik vind de weg die dit nu inslaat hier niet helemaal fair eigenlijk. En om heel eerlijk te zijn echt vreselijk kort door de bocht om te concluderen dat het dan wel voor de fame of moneyz moet zijn. Sorry, maar dat is niet hoe een sterke kinderwens werkt en hoe jij als buitenstaander kan oordelen over andermans gezinsuitbreiding.