Mommybloggerstopic #3

Ik heb dit juist niet gedaan, wilde niet erkennen dat monsters echt bestaan. Want ik zei juist dat het niet echt was. Daar was de wijkzuster en de psycholoog (zo ver zijn we gegaan, zo bang was ze) het mee eens. Maar, voor iedereen werken andere dingen.

@Reflect Ja niet normaal. Hoe kan Halloween en monsters voor alle leeftijden zijn?

Edit: het is niet de bedoeling het over mezelf
te hebben en m’n dochter maar wilde er even voor waarschuwen.

2 likes

Zo zag ik van de week een oproep op insta van iemand die zocht iemand die qua looks pro foto’s kon maken maar dan wel voor een kleine tegemoetkoming. Je zou ook gewoon eens iemand betalen voor z’n werk :roll_eyes:

11 likes

Want dikke mensen zijn ongezond

2 likes

Ik heb de bellinga’s overal geblokkeerd: op mijn eigen insta kwamen ze in ‘ontdekken’ wel eens voorbij maar heb ook AL die kanalen (het zijn er echt VEEL die ze hebben, geloof van ieder kind 1 pffff) ook op het youtube kids account van mijn kind geblokkeerd.

1 like

Ik heb net even de zwangerschapsvlog van Elise Joanne bekeken. Heb nog nooit iets van haar gezien, maar was nu toch wel nieuwsgierig. Erg he? :sweat_smile:
Maar ze heeft het wel “vroeg” bekend gemaakt dan. Ze zei dat ze op 1 juni de test ging doen waarbij toen dus ook bleek dat ze zwanger is. Dat is nog “maar” 1,5 bijna 2 maand geleden?

Haha Willemijn vraagt op IG om je vragen in te sturen voor een AMA en het mag ook aan Jelle en Gijs zijn. Meest gelikete vraag: “Jelle en Gijs, wat vinden jullie ervan dat mama steeds met een camera loopt en er tegen praat?” :rofl:

40 likes

Ja dat is waar. Het gaat als een stuk beter met haar, dank je wel :slight_smile:

1 like

:heart:

Wij willen wel een tweede. Als ik de vraag krijg zeg ik weleens ‘joe als ik er gewoon eentje kon bestellen bij Bol had ik dat al gedaan hoor!1!’ en dan hoop ik dat mensen snappen dat het een onhandige vraag is.

20 likes

Ik vind dit altijd “mooie” gevatte opmerkingen op zo’n belachelijk onbeschofte vraag. Hopelijk is het dan duidelijk voor ze idd :grimacing:

13 likes

Meestal werkt het wel. Maar er blijven botte harken die ongevraagd advies geven (op vakantie gaan en dan kom je zwanger terug!) of die het lef hebben om te vragen aan wie van beiden ‘het ligt’.

3 likes

Pfff wst stom dat dit er dan wel weer door komt :frowning: snap dat ze daar van is geschrokken! Ik heb hem nu ingesteld staan dat ze alleen door ons goedgekeurde kanalen kan zien, af en toe zetten we juf roos of teletubbies voor der op en ze begint nu zelf op dat ding te klikken.

1 like

Vreselijk! Eigenlijk zouden ze dit bij biologie er bij moeten geven als onderdeel van de lessen. Dat het niet altijd gaat zoals de “natuur” het bedacht heeft. Of bij maatschappijleer ofzo. Dat zou misschien voor meer begrip en minder ongevraagd advies/commentaar zorgen. Of dat is mijn naïeve gedachte misschien

2 likes

De laatste keer dat ik een middelbaar scholier begeleidde, en die hfdst voortplanting had, ging het daar 1 paragraaf wel over! Vond dat echt top! Alleen… tussen al het piemel en sex geweld was het wel het minst interessante onderwerp haha

1 like

Poe hij is wel een beetje knap :hot_face: en met die baby :hot_face::hot_face:

1 like

Ja heb toen ook eens gekeken niet normaal. Op een beurs kon ik er een gratis proberen bij verschoongedeelte. Hoppa doorgelekt. Had ik nooit eerder gehad…

1 like

Hier ook! Als ik dan na feestdagen wat aangekomen was, meteen “oh ben je zwanger”.

Of “je moet nu wel aan een tweede beginnen hoor anders is het leeftijdsverschil zo enorm groot”. Ze schelen nu 3 jaar… perfect!

Toen het eenmaal zover was en we het vertelde was iedereen verbaast. Jullie wilden toch niet meer…

Cringeeee :weary:
Vooral de de tweede foto :sob:

3 likes

Gekke meisjes
Ik klikte wat door en kwam op de instagram terecht van de hond van sjenkie en kelly :mad: foto met sjenkie en daaronder “gekke papa”
I can’t

7 likes

schone zus, die woorden :cry: die is alleen dan wel vergeten haar haar te wassen :joy:

voor de 2e foto even geposeerd spontaan lekker gek doen.

2 likes

Kijk eens hoe lekker gekkk we zijn :crazy_face:

:sob:

2 likes