Mommybloggerstopic #3

Dit herken ik niet op hun instagrampagina. Ik zie enkel een familie met jonge kinderen die gewone leuke foto’s plaatsen.

1 like

Ik volg haar ook op instagram en ik vind haar leuk. Ze is vooral actief via stories dacht ik maar het is mij nog niet echt opgevallen.

Ze laat een foto van een glas wijn zien en er zit toevallig een logo op de mouw (die heeft ze er niet zelf opgezet hè), ik zie het probleem niet. Ik zie inderdaad vooral standaard foto’s van schattige kindjes

Is dit een rare nieuwe manier van jezelf pluggen hier onder het mom van “negatieve aandacht is ook aandacht?”

Dit is een mommybloggerstopic? Dus waarom zou ik niet mogen vragen of anderen dit ook zien… Nu ik iets plaats is het ineens aandacht… Yeah right.

1 like

Ik heb door haar feed gescrolld, een paar aangeklikt, en de stories bekeken, en de screenshot die je hebt gedeeld. Mijn indruk is dat ze niet bepaalde merken pluggen of doorzetten of showen, maar dat ze gewoon foto’s maken van hun dagelijks leven. Dat er een sjabloontje op de mouw staat en je die ziet, dat zegt mijn inziens vrij weinig. Ik weet niet wat je hiermee wil bereiken.

Het viel mij op… That’s all. :wink:

Ik kijk de vlog van Elise Joanne, maar zei haar man nou ‘for realzies?’ Toen hij die test zag?

1 like

Ja​:joy: en ook zijn verdere reactie… :see_no_evil:

3 likes

Ze blijft er (naar mijn mening) ook te lang over doorgaan… ja ik lust er best wel pap van hoor… blablabla :persevere:

7 likes

Het samenzijn is iets heel moois …
Nog nooit iemand zo seksloos over seks horen praten

16 likes

En dat ze weer geniet van haar man

3 likes

Die Boris… het zal vast een lieverd zijn. Maar dat hoge stemmetje, “for realzies”… brrrrrr… Nmsmvpe.

13 likes

Hahahaha Wouter probeert zich er nog even onderuit te lullen ‘het leek echt erger op beeld!!!

1 like

JA! Voeg Willemijn maar toe aan dat lijstje.

12 likes

En Martine. Die zet de kinders voor de tv om naar Bumba te kijken.

8 likes

Praise be, may the lord open

26 likes

Ik vind Willemijn toch een tikkeltje meer Vinex.

Mensen, jullie hebben het over de karige boterhammen van Willemijn maar hebben jullie de karige pannenkoeken van Manon al eens gezien? Ik weet niet wat erger is. :sob:

1 like

Ik las dus serieus heel snel: “ die zet d’r kinders voor de tv om het met Bumba te doen’.

Ik weet het, het slaat nergens op en het lijkt niet eens op wat er daadwerkelijk staat, maar na dat seks-met-Bumba- geluiden-verhaal is dit zo’n dikke error voor mij geworden. :sweat_smile:

3 likes

Er zullen inderdaad mensen zijn voor wie seks geen andere functie heeft dan het verwekken van een kind. Aseksuelen, bijvoorbeeld

4 likes