Mommybloggerstopic #3

jezus, influenzas zijn echt gewetenloos wat betreft dit soort shit.

en daarbij, een meet & greet :sweat_smile: . …

edit: ik denk dat martine het adres/huisnummer heeft uitgekozen. zul je zien dat er straks in een vlog komt dat deze getallen heul bijzonder zijn en dat het ‘een teken’ is?

1 like

Ik weet niet zo goed wat ik erger vind… Die confetti of dat ze in deze tijd een meet & greet organiseren, terwijl ze al bewezen hebben het niet zo nauw te nemen met de maatregelen

56 likes

Wat ongelooflijk dom.

1 like

Ze heeft buiten gewoon een mondkapje op, zag ik op insta.

2 likes

Ik kom ff mekkeren hier. Uit verveling kijk ik af en toe de vlogs van Sarah Rebecca. Maar zodra ze haar babystem opzet tegen haar baby cringe ik m echt zo erg. En ik kijk juist voor de baby, want die is mega schattig haha.

Ik heb gestuurd beetje sarcastisch dat het lekker goed was voor het milieu. Zei ze terug dat ze het destijds op hebben geruimd en het 2 jaar geleden is.
Waarom heb ik het idee dat confetti slechf op te ruimen is :sweat_smile::sweat_smile:

12 likes

Jaaaaahoooor alsof ze met stoffer en blik daarheen zijn gegaan of elk snippertje één voor één hebben opgeraapt

Edit: goed dat je een berichtje stuurde

2 likes

Oooh twee jaar geleden

Ik vind het belachelijk dat ze het zo online zetten (goed voorbeeld ook) en ik mag hopen dat ze inmiddels beter weten.

edit: het feit dat ze deze foto gewoon gebruiken geeft eigenlijk al aan dat ze niet beter weten. Echt triest.

13 likes

:joy::joy::joy::joy: en daarvoor ben je dan in paniek naar de hema gereden

1 like

Dit gelooft ze toch niet echt, gewoon “lief” om te doen toch :smile:

6 likes

JA, hahaha, ik had ook gereageerd over natuur /confetti, antwoord: “we hebben het gewoon opgeruimd.”

Sure, sure, want het waait vast niet weg / je hebt die paar vierkante meter afgespeurd met een plastic zak in je hand…

Je bent toch influencer, denk …domme toch is meer na over hoe je dan ook op andere punten dan €€€ mensen influenst (sp??)

6 likes

Ach dat is toch gewoon lief bedoeld? Equivalent van een nachtzoen.

6 likes

Vind ik ook heel lief idd!

Ja ze praat wel vaker beetje vreemd, zo overdreven soms

Het deed me een beetje denken aan de spon voor edelstenen laatst, daar heb ik ook niks mee en geloof ik gewoon niet in

Ik vond haar tijdens de zwangerschap en net er na ook leuker, wel jammer, blijven zo weinig vloggers over om te volgen die leuk zijn

1 like

Om hier even eerlijk op terug te komen, heeft ze nu wel een story van een ochtendwandeling met mondkapje geplaatst en in baar stories gezet dat ze vooral aan het zwembad liggen en daar geen mondkapjes verplicht zijn + het heel rustig is dus afstand houden geen probleem.

Wil niet zeggen dat ik het ineens een slimme keuze vindt, maar wel zo eerlijk na dit relaas van hierboven :wink:

5 likes

Heeft iemand toevallig de eerste versie van de vlog van Willemijn gezien? Wat is eruit gehaald? Not curious at all verder

1 like

Ik heb de vlog gekeken maar was niets speciaals in vgm? Was nogal saai, heb het op de achtergrond geluisterd vooral tbh. Geen puf om nog een keer te kijken. Maar was volgens mij niks boeiends wat eruit geknipt zou moeten worden

Misschien leest ze mee op het forum en heeft ze je comment gelezen :yum:

Veranderd wat mij betreft ook niks aan toch reizen met het vliegtuig in deze periode terwijl je zwanger bent. Misschien behoren zwangeren niet tot de risicogroep maar als je het al zo spannend vind omdat je eerder miskramen hebt gehad dan snap ik oprecht niet waarom je niet gewoon een jaartje op Nederlandse bodem blijft in de buurt van de goede zorg hier.

9 likes