Mommybloggerstopic #3

Annic is niet te stoppen

2 likes

Jammer dit, ik vind janmagazine een van de weinig leuke tijdschriften… je zou toch denken dat zo’n tijdschrift zelf wel eerst iets meer research doet voordat ze zoiets plaatsen… maar misschien ben ik nu super naïef…

1 like

Naast de tekstschrijvers hebben ze juristen in het team zitten, dat tikt natuurlijk wel aan als het uurtjefactuurje gaat.

5 likes

Website laten bouwen, mensen die in het team zitten betalen… verder dan dat kom ik niet haha

Ik zag wel dat ze in de vraag en antwoord sectie nu overal “Dr W” hebben vervangen door “praktijk W.” dan wel “laboratorium W.”. Er staat enkel nog een keer dat hij (onder andere) orthomoleculair arts is.

7 likes

Weet je wel hoe duur een domeinnaam is

3 likes

Nou dan moeten we dat linkje van Kwakzalverij maar onder die artikelen posten…

1 like

Namens het bedrijf mamawoorden.nl snap ik, die B.V. Is van hen samen dacht ik dan :thinking:

En dat die Linda niet zo getarget wordt is het influencereffect denk ik, ze is gewoon minder bekend. Stel haar vooral ook vragen.

8 likes

Hahaha ik was ook sarcastisch :speak_no_evil:

2 likes

Dus dan ga je glutenvrij eten en duurt het alsnog zes maanden😂 Hoe kan je dit als goede optie verkopen. Als het echt zou werken, zou het toch geen maanden duren als het meerendeel van de vrouwen binnen een jaar zwanger wordt.

5 likes

Ach de taakverdeling loopt in ieder geval lekker. “Nou Linda, als jij dan ff met Royce die vervelende forummers de kop indrukt, ga ik aan de slag met alle joetoeb comments”

4 likes

Alles valt te verkopen als je liegt :sunglasses:

1 like

Ja maar je moet glutenvrij eten en visualiseren en law of attraction met je mee hebben en het óók gewoon heel graag willen maar vooral niet te veel aan denken, natuurlijk. Anders werkt het niet. 5 maanden daarvoor was vast één van die factoren ontoereikend :blush:

4 likes

Zou het ook werken om te visualiseren dat je glutenvrij Eet? Want ik ben best gek op brood…

17 likes

Haha dit mag natuurlijk niet, maar ergens aan ruiken en tegelijkertijd Spa rood drinken werkt daarvoor heel goed

2 likes

@grace in het ergste geval is dat wat ik mijn cliënten adviseer. Je moet wel naar Bali tijdens het regenseizoen en daar minstens 3 weken blijven, waarvan het 10 dagen achtereen níet regent. Anders is het slagingspercentage 0,2% ipv 9% en 9% is echt heel hoog :hugs:

@Fishing uit het verleden is gebleken dat 80% van de vrouwen op die manier binnen 14 jaar zwanger raakt of niet zwanger raakt. :hugs:

Normaal kosten deze online consults €999 maar omdat jullie zo LIEF zijn, reken ik een forum-vriendenprijsje. Dat was dan €229,99- per advies, dames. Tikkie in dm :hugs:

17 likes

Godver ik moet glutenvrij gaan eten, maar ben nog niet klaar om moeder te worden. Als ik me nu heel hard geen baby visualiseer, zou dat dan voldoende zijn niet zwanger te worden, of raden jullie nog andere voorzorgsmaatregelen aan?

7 likes

Echt glutenvrij of mag je wel spelt en haver? Want dan ben je wellicht veilig, fodmaps geven geen baby :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ah, geeft toch iets meer inzicht in haar rol. Verder: eens.

Ben wel benieuwd of dat zij ooit een statement naar buiten zullen brengen om zichzelf/de organisatie te verantwoorden.

Er zijn mensen die zo 10K voor een website vragen (en dan soms ook nog een standaard wordpress template gebruiken. Knippen plakken klaar en cashen)

1 like