Ja alles wat ik roep zijn ook vooral hersenspinsels, overdenkingen, ben er niet helemaal uit hoe ik erover denk.
Plasticproducenten en het milieu is hetzelfde domein, als Manfield zwangerschapstesten verkocht zou de relevantie me heel duidelijk zijn, nu… ik weet het niet. Zoals ik al zei, ik vind het een vreselijk achterbaks kutwijf, maar toch, achterbakse kutwijven mogen ook schoenen verkopen. Aan de andere kant, als van een willekeurig merk in het nieuws komt dat het gezicht racistische uitspraken doet, boycotten die handel. Maar dat is toch een beetje anders imo? Ik weet het echt niet haha.
Wat ik eigenlijk waarschijnlijk acht is dat annicgate toch zo groot niet wordt als het hier misschien lijkt. Hoe kan het ook als ze alle kritiek verwijdert
maar wordt het ook door de relevante sector opgepakt? Het is nieuws, het is belangrijk, dus dat de media erover zou schrijven en programma’s die dit vraagstuk aanpakken, ik juich het toe. Al haar zakelijke contacten afgaan om het onder de aandacht te brengen, ik weet niet, en ik denk ook niet dat je er veel mee opschiet.