Mommybloggerstopic #3

Waarom heeft dat gras zo’n rare, kille kleur? :face_with_monocle:

#veenlijkfilter

6 likes

No words by bergamot

6 likes

Heldin!

~words by Oprah~

4 likes

Hahahahahaha love dit.

2 likes

Hahaha ik moest hardop lachen :joy::joy::joy: watch out Martine, Oprah is in town!

1 like

Ik ook.
Ze post er ook nauwelijks meer over volgens mij. En anders verwijst ze continu naar haar ‘compagnon’.
Zij lijkt mij ook de ‘compagnon’ die er gewoon uitstapt als het. Iet succesvol genoeg is.
Net goed.

Man man want heeft ze dit lang lopen teasen en nu blijkt het een dikke flop.

7 likes

afbeelding

88 likes

afbeelding

Edit: coronaproof high five.

54 likes

Zou het ook niet komen doordat je het vaak geheim wilt houden als je ‘mama wilt worden’? Dus niks liken, volgen enz. Kan evengoed zijn dat ze dan veel verkopen toch

Hahaha zo chill

Maar dan zou Annic wel weer regelmatig aangeven hoe ‘ geweldig overweldigend zoooo ongelooflijk veel van haar lieve volgers de bloedtest al hebben gedaan’. Nu post ze alleen dat er vrouwen prompt zwanger zijn geworden (??) van de tips op mamaworden. Dus ik denk dat dit ook wel meevalt.

2 likes

Ik zie ook dat je op het insta account van mama.worden geen reacties kan achterlaten, dat zal vast niet met de grote hoeveelheid positieve reacties te maken hebben…

11 likes

Haha I love it dat het zo flopt, ik ben in dit geval echt een misgunner, want als je aankomt met allerlei nutteloze en achterhaalde tips, en dat i.c.m. je eigen shady verdienmodel promoot, verdien je het om volledig genegeerd te worden :+1: ik hoop dat het haar heel veel geld heeft gekost en niks oplevert, want dat raakt haar volgens mij meer dan of mensen nu uiteindelijk wel of niet zwanger worden

18 likes

Ik zie op FB ineens een advertentie van Modemusthaves ik dacht dat de zus van Annic er mee was gestopt en het hele bedrijf had opgedoekt?

Ze wil niet op de foto denk ik, zeer gesteld op haar privacy
Zit je dan met een vloggende moeder :woman_shrugging:t2:

Klopt. Haar insta was ook gedeactiveerd maar zie dat die nu ook weer actief is. Annic had haar laatst getagd.

Bij A haar compagnon is het nu ook al even stil op Insta. Ben benieuwd of A daadwerkelijk uit het bedrijf is gestapt.

Oh ik ben benieuwd of ze dan weer met modemusthaves begonnen is of alleen de naam heeft verkocht.

Ja dat zag ik inderdaad ook bij Annic. Haar volle maan idee werd toch niet zo omarmd als ze zelf dacht :sweat_smile:

Klopt, maar als echte influenzas hebben ze schijt aan de maatregelen en letten ze heul erg op. Ofzo. Ikke, ikke, ikke…

4 likes

Nouja als je afstand houdt is het toch niet anders dan naar de horeca gaan?

3 likes