Mommybloggerstopic #3

Dit. Meen. Je. Niet!!! Ik dacht dat het niet erger kon na die vreselijke TikTok van laatst, I was WRONG.

Hahahahaha je zal wel gedacht hebben :joy:

Hahaha ja ik vond het nogal vreemd. Maar dan neem ik aan dat ze seks bedoelde ja :joy:

1 like

Eens. Denk dat het eerder zorgelijk is dat in onze samenleving er een disassociatie is tussen de levende dieren en het vlees op ons bord.

Sterker nog, ik denk dat als je een kind uitlegt dat de kip op je bord, dezelfde kip is die je gaat bekijken en knuffelen tijdens een tripje naar de kinderboerderij, dat heel veel van ze op deze manier zullen reageren.

Als je hier al ziet dat volwassenen soms helemaal op de kast zijn gejaagd als je het over dood dier hebt, dan denk ik dat niet alleen kinderen die bewustzijn wat meer kunnen gebruiken…

7 likes

Hoop dat ze in het geval van een moord toch even zou stoppen om de politie te bellen :joy:

2 likes

Als ze in U was weet ik ook al waar ze dan waarschijnlijk was haha, er is echt zo’n louche afwerkplek met schotten tussen de auto’s waar mensen tippelende sekswerkers ophalen en heenbrengen. Lijkt me niet een heel fijne plek om borstvoeding te geven haha.

(Of ze stond gewoon op een carpool waar mensen schijt hebben en het in het openbaar doen haha)

1 like

Haha ja true en dan denkt mijn familie uit de randstad altijd huh afgewerkt? :joy:

1 like

Ik was zo boos toen m’n vriend zij dat hij afgewerkt was, daarna vertelde hij pas wat het was :sweat_smile:

6 likes

Maar het was een carpoolplaats, dat is daar niet, toch? Of bedoel je niet de plek aan het Merwedekanaal?

Sarah zegt in haar laatste vlog dat haar borsten zindelijk zijn. Vind dit zo raar klinken? Zeg je dit zo?

3 likes

Hahaha ik noemde het wel zo want m’n borsten gingen te pas en te onpas lekken (lees: spuiten). :sweat_smile: Heb echt zeker tot de eerste verjaardag met kompressen moeten lopen omdat ik anders lek vlekken in m’n shirt had

Haha oke! :joy: kende het ongemak inderdaad al door een vriendin, maar dacht dat er vast wel een (betere) benaming voor was dan zindelijk haha. Lijkt me wel echt mega vervelend zeg

‘Words by Martine’ is toch wel heel erg cringe.

12 likes

Nogal.

Magie… Sleutel… :woman_shrugging:

51 likes

Die lenorwas spon ook. Wat een cringefilmpje weer met zo’n muziekje en van det overdreven gedoe. En dan zie je deze story. Deze vrouw heeft echt 2 kanten he. Kijk mij lekker zweverig en mezelf zijn en kijk mij lekker gek en cringy doen voor de sponmoneys :shushing_face:

3 likes

Ah maar dit vind ik ook flauw, want dit zegt ze echt niet. Ook niet impliciet. Ik vind het ook suuupercringe maar zo kun je alles wel omdraaien.

21 likes

Ik heb wel het idee dat er best veel moeders zijn die na het krijgen van een kind ineens heel zweverig worden. Ineens geloven in edelstenen en dat soort dingen, maar ook in orthomoleculaire ‘wetenschap’ en dat soort ongein. Alsof een religie mist, maar je toch grip wilt geven aan iets waar zo weinig grip op is. Dus ja misschien heeft ze in die zin gelijk.

En nu hoef ik niet duizenden moeders die dit niet zijn geworden, met best veel bedoel ik niet ‘meer dan de helft’ maar misschien een paar procent.

7 likes

Kijk maar uit dat jou baby z’n nek niet breekt zoals die van Martine op de foto. Lijkt trouwens ook alsof ze Martine naar de strot vliegt. Mam hou je mond met dat gezweef.

7 likes

Koekoekkkk

2 likes

Martine lijkt me echt een hele leuke meid, lief, en een fijne moeder. Maar dit gezweef? :woman_shrugging:

Meid de sleutel naar mijn hart is een McKroket. Of patatjes! Niks geen magie.

40 likes