Ik bedenk me net: heeft Willemijn niet eens gezegd dat ze 8 augustus zou zijn uitgerekend van Krijn?
En nu is op precies die datum de meet and greet? Lijkt me toch een moeilijke dag voor haar. En dan ook nog zo sociaal moeten doen enz
Van de 11 accounts die Boos zelf volgt, zijn er 3 Annic, mamaworden, en die Linda…
Misschien was dit al opgemerkt, maar kon het zo 1,2,3 niet terugvinden…
Woooow nice job inspector Gadget!
Oooooo what does this mean? Dat Tim BOOS is op het concept van Mama Worden? Juicyyyy!!!
Oh yesssss wat goed gevonden dit!
Kan mij voorstellen dat het opvalt maar ik denk dat ze daar zelf wel een goede keuze in kan maken. Misschien vindt ze wat afleiding wel heel fijn.
Er komt toch ook een aflevering over?
Zeker
Vanavond om 20.00 is de onthulling en start de pre-order van Rachel.huismuts boek. Ik ben benieuwd hoe dit boek gaat lopen!!!
Oehh, weet je ook wanneer?
Nee, helaas niet!
Ik vind dit een beetje een vreemde reactie. Wie ben jij om voor haar te bepalen/bedenken dat dat zwaar is? Misschien heeft ze dan juist wel behoefte aan afleiding, weet jij veel.
Wauw niet zo aangebrand… Ik bepaal helemaal niets voor iemand. Het kwam gewoon spontaan in me op, dus ik vroeg het me gewoon af. Ze heeft zelf nl wel eens in een vlog gezegd dat ze dacht dat dat een wat moeilijkere dag zou zijn. Dus zodoende dacht ik er aan.
Doe ff chill
Ik vond het gewoon vervelend om over zoiets te speculeren.
Pff dit is wel zout op slakken leggen. Ik geloof niet dat dit kwalificeert als speculatie.
Geen mommy en dus (nog) geen behoefte aan het boek van de huismuts maar vind 36,95 voor een boek van 135 p dat waarschijnlijk voor 30% uit foto’s bestaat aan de prijzige kant, al wordt het gepresenteerd als koffietafel boek
Naar mijn idee speculeer ik helemaal niet. Misschien dat het door de zinsbouw oid zo lijkt. Maar het was letterlijk gewoon iets wat spontaan in me opkwam omdat ze die datum wel eens benoemd had. Ik had iig totaal geen kwade bedoelingen of iets dergelijks.
En ik geloof zeker dat Willemijn heel goed zelf kan beslissen hoe ze invulling wil geven aan die dag. Daar twijfel ik geen moment aan.
Maar nogmaals, ik vind jou reactie nogal aangebrand en kort door de bocht. Misschien dat je zelf emoties hebt rondom dit onderwerp, wat het zou kunnen versterken. Dat weet ik natuurlijk niet. Maar ik bedoelde er iig niets kwaads mee en ik wilde zéker niet speculeren. Ik kon me alleen voorstellen dat het een moeilijke dag zou kúnnen zijn, zeker omdat ze dit dus zelf al eens gedeeld heeft.
Ik wil ook geen discussie aanwakkeren want dat was echt totáál niet mijn bedoeling hiermee.
Haha Jezus, het is ook nooit goed hè? Prima. Ik ga niet verder in discussie in ieder geval. Ik heb aangegeven dat ik er verder niks mee bedoelde. Dus dat is dan duidelijk lijkt me. Maar fijn dat altijd alles verkeerd opgevat wordt.
wow de site knalde er al uit om 20u, loopt storm.