Dit ziet er een beetje uit als een profielwerkstuk “hi ha ho ik maak een boek”. Die o van opvoeden ook nog op de foto. Zoveel shit door elkaar.
Potverkaatje.
Ik ben al jaren geen DTP’er meer maar ik krijg zowat een allergische reactie van deze opmaak.
Tsja… het ziet er meer uit als en project ofzo idd dan als een professioneel boek.
Die onderwerpen ook, lijkt net zo’n rijtje “wat hoort er niet bij” uhmmmmm ik denk inspirerende kinderkamers!
Dit soort creaties maakte ik vroeger in zo’n gratis versie van Photoshop, toen ik nog niet wist dat tekst ook wel leesbaar moest zijn.
Ik vind het heel erg Libelle meets JAN.
Is het gegoogled of gegoogeld?
Gegoogled toch? 
Ik vind het echt sneu dat kinderen die geen invloed hebben op het feit dat hun ouders hun hele levens online gooien dan ook nog op andere plekken besproken worden… kunnen we het niet gewoon bij het bespreken van de Huismuts laten en haar kind erbuiten houden
Het gaat toch over opvoeden? 
Is al weg. Bedoelde het ook niet vervelend naar haar kind toe verder. Daar kan zij inderdaad niks aan doen, maar hangt samen met de opvoeding in mijn ogen. Waar het boek dus deels over gaat. Maar is niet fijn dat het over een specifiek kind gaat inderdaad!
Nouja de naam van het kind wordt meerdere keren genoemd in combinatie met gedrag dat niet als ‘wenselijk’ wordt gezien
@Zelie ah heel fijn dat je het zo oppakt
En de huismuts haar niet corrigeert. Dat gaat dus over opvoeden.
Ja over het opvoeden van het kind in kwestie haha
Ik ben juist alweer zo klaar met deze gilets door die zweverige hippie wannabe influencers.
Zie ze echt ooooveral.
Mijn eerste gedachte is vooral “wat is er mis met het woord dromerig?”
Past er helemaal bij. Dromerig.
Ja echt he. Ik word ook helemaal gestoord van die bohemian interieurs en filters op alle foto’s. Je vergeet bijvoorbeeld bijna dat als Billie Rose als ze naar buiten kijkt hetzelfde ziet als jij en ik in plaats van een beige en roestbruine wereld.
Hahahaha
precies dat. 
Het lijkt ook wel in eigen beheer gemaakt i.p.v in samenwerking met een uitgeverij. Dat is zeker niet altijd slecht, maar daar zit vaak wel de kennis over vormgeving en opmaak etc. Vraag me ook af of er überhaupt een redacteur naar gekeken heeft. De Huismuts is niet echt een hoogvlieger op gebied van schrijven…