Mommybloggerstopic #3

Zal liefste ff balen dat Annic nu heel hard moet werken aan damage control, moet ie nog steeds elke dag met z’n dochter doorbrengen

22 likes

Waren net 96 reacties nu 79

14 likes

Er waren net nog 99 reacties en nu nog maar 74. Wel denk ik dat we nu even moeten stoppen met posten omdat ze er nu op zit te wachten.

12 likes

PCOS is Sws een bitch?! Met onze eerste waren we super vlot zwanger, bij nmr 2 waren er mega veel cystes bij, was elke eisprong een hel… en wat ik anders had gedaan? Geen fluit (ja een kind op de wereld gezet)…

Ik heb ook wel eens andersom gehoord: cystes weg na de zwangerschap/bevalling? Daar is Sws geen pijl op te trekken allemaal…

1 like

Jeetje ze verwijdert comments waar je bij staat. Ongegeneerd echt…

Het kan zo maar zijn dat ik zojuist een bericht naar Radar heb gestuurd met een link naar het artikel.

139 likes

Kwakzalverij én kinderarbeid? Dat wordt wel linke soep dan.

11 likes

Oh oeps, er ligt ook een email bij manfield.

74 likes

Ik hoor het haar al zeggen: “WAT KNAP SCHATJE!!!” na elke verwijderde comment

6 likes

Owjee wat vervelend.

1 like

Net als die voedselgekkies die ‘voedsel proberen los te laten’. Ok good luck with that.

4 likes

en @Koekoek
Die commenter zegt letterlijk dat ze gelooft in een combinatie van reguliere en alternatieve geneeswijze. Niet wat jij onterecht quote, @Koekoek, en dus ook niet dat echte dokters en ziekenhuizen lariekoek zijn, @EllaFitzgerald.

Het is duidelijk dat ze genuanceerd en respectvol reageert (Ik snap sommige reacties / Niet alles is bewezen) en daarna over haar eigen ervaring vertelt. Het is toch niet nodig om dat zo onderuit te halen?

4 likes

Ik had +1000 ongelezen posts in het vorige mommybloggerstopic dus compleet gemist wat er nu met Annic is, kan ik ergens een korte samenvatting lezen?

2 likes

Dan maar hopen dat er daarboven een kleine soy.pear is die jou kiest :raised_hands:

4 likes

Ik zeg alleen dat het geen zin heeft om in feiten wel of niet te geloven en dat het dus een gekke uitspraak is.

Vond het wel een nette reactie, maar daarom reageerde ik op de laatste zin.

1 like

“Ga vooral naar het ziekenhuis en laat je daar alles wijsmaken”

Letterlijk.

12 likes

Ik begrijp wat je zegt, maar dat is dus niet wat die commenter zegt. Zij zegt namelijk niet dat ze niet gelooft in reguliere geneeswijzen. Ze zegt juist dat ze gelooft in een combinatie van reguliere en alternatieve geneeswijze. En dat is echt iets anders.

@EllaFitzgerald Wat jij zegt is inderdaad wat ze letterlijk zegt, maar mijn interpretatie daarvan is anders dan de jouwe. Ik kan alleen niet voor haar spreken, dus het heeft verder geen zin om dat helemaal uit te kauwen.

2 likes

Oh zo, op die manier ja. Ik las het inderdaad anders.

1 like

Annic en haar censuur laten me aan iemand denken:
giphy (4)

71 likes

Ze filtert duidelijk de nieuwe berichten

2 likes