Mommybloggerstopic #3

Maar dat ruik je toch ook meteen?

11 likes

Ik vind het ook onwaarschijnlijk maarrr vind de reactie van Joyce wel zo oprecht dat ik het me bijna niet kan voorstellen dat het niet echt is.

5 likes

Ik denk dat ze nog afgeleid was door die test en echt uit automatisme dronk?
Ik vind het wel heeeeeeel tof dat ze dat erin hebben gelaten haha, die reactie van Joyce ook!

5 likes

En anders meteen maar even een coronatest er achter aan :joy:

1 like

Ik vraag me af of je als influencer met deze maatregelen niet meer kwaad doet dan goed. Merken vinden het aantal reacties toch best belangrijk? Ook mensen die je misschien uit echte interesse wilden volgen en die je dan dus nu geblokkeerd hebt. Althans, misschien ben ik echt een salty persoon maar ik zou dat niet echt sympathiek vinden.

Pfff ze is er maar druk mee

Ik zag dit en ik dacht: ik hoop dat ze haar mok heeft omgewisseld. Zo erg! Vooral ochtendurine, gadverdamme.

1 like

Hèhhhh, maar hoe kan dit überhaupt? Dat ruik je toch al sowieso voor je een slok neemt? :joy:

1 like

Dat wist ik nog niet. Bedankt voor de tip!

1 like

Ik vind het opzich best wel knap hoe Aniek kan doen alsof er heus NIETS aan de hand is.

4 likes

Kijk nu al uit naar de vlog van aankomend weekend. Of ze skipt em onder het mom: te druk vanwege mw.nl

Die An.nic noemt ‘orthomoleculair arts’ echt elke keer als het over m.w. gaat…

:sweat_smile::joy:

1 like

Wat sneu, zo’n kleintje aan al die infusen. Hopelijk gaat het snel weer goed met de baby.

Wat heftig zeg, zo sneu :frowning: Eerst heel blij dat je een gezond meisje ter wereld brengt en binnen een week heel angstig worden lijkt me. Een rollercoaster van emoties

Sanniezoektgeluk heeft dankzij de wet op aantrekkingskracht een huis losgeweekt in Loosdrecht.

M’n ogen kunnen niet verder m’n kassen in rollen. Wanneer houdt die ongein is…

23 likes

Man man man kan niemand van die troela’s wereldvrede en het einde van Corona visualiseren ofzo? Werkt het alleen op zelfzuchtige zaken?

30 likes

Hahah ja ik vind dat ook mega knap! Ik zou echt slapeloze nachten hebben en mezelf willen verdedigen/uitleggen dat je bedrijf toch echt goed is. Bij haar lijkt het nu gewoon niet te bestaan

ja ze heeft natuurlijk wel gelijk he, als je de wet van de aantrekkingskracht ziet als een ton overbieden met het geld van je willekeurige coachingsprogramma #goodvibesonly

8 likes

Als ze het niet hadden gekregen had ze daar weer een theorie op losgelaten! Tot het uiteindelijk helemaal goed is en dat heeft ~het universum~ dan geregeld!

4 likes

Ooh ik lees nu pas die laatste insta post van Annic. Zo.veel.cringe. Echt niet te doen gewoon. Als je het met eigen ogen leest is het nog erger.