Mommybloggerstopic #3

Als je nergens hard voor hoeft te werken, waardeer je het denk ik minder. Maar die influencers vinden dat ze zo hard moeten werken. Ik moet nu in de crisis keihard werken voor mijn bedrijf en dat vind ik helemaal niet erg. Een spannende tijd, maar als het goed uitpakt, kan ik er vol trots op terugkijken, omdat ik het helemaal zelf heb bereikt, er zelf voor heb gewerkt. Die influencers krijgen alles in hun schoot geworpen. En dan zo’n Annic en Kelly, tja zij waren 1 van de eersten met hun mommy en fashion blog, dus ze hebben in die zin mazzel. Als ze een paar jaar later waren begonnen, waren ze misschien helemaal niemand opgevallen. Zulke kwaliteiten hebben ze nu ook weer niet.

4 likes

Dat is het tweede artikel. Het eerste dateert eind april.

Nee, het eerste artikel over Annic is van 3 mei, de tweede van 5 mei. Annics instagram post was op 1 mei. Op welke dag Royke’s brieven zijn gestuurd weet ik niet maar dat zal inderdaad daarvoor zijn geweest. Ik denk oprecht dat ze op 1 mei dacht dat het wel met een sisser zou aflopen. Ben in ieder geval heel benieuwd naar haar volgende post… :+1:t2:

1 like

Brieven van royke waren daarvoor!

4 likes

Achter de schermen hadden de artsen en wetenschappers (en eigenlijk heel FF ) voor 1 mei al de brieven binnen op hun werkmail. Zo gehaaid is zij wel. Ze houdt gewoon de schijn hoog.

7 likes

Ze spreekt het in ieder geval nog goed uit. Er zijn ook influencers die orthomoculair of orthomolecair zeggen, zoals Sanny

4 likes

Ach er is een heel land (kuch USA kuch) dat het woord aluminium niet kan uitspreken :sweat_smile:

12 likes

Ff dimmen he :us:

Kan haar comment niet vinden.

Die verklaren zich allemaal zsm failliet, zijn van die wegwerpbedrijven. En dan komen ze over een tijdje allemaal terug als mondkapjes concept stores of anti-corona vitamine infuus spas ofzo.

17 likes

Haha you’re supposed to say “Murrica” :rofl:

2 likes

Haha je hebt helemaal gelijk!

Ik vind dat zo vies hè. Voor veel bedrijven is failliet gaan natuurlijk echt een ramp, maar achter dit soort bedrijven zitten vaak mensen met geld die vanwege een goede constructie nooit persoonlijk aansprakelijk zijn maar wel een spoor achterlaten van ontslagen personeel, onbetaalde leveranciers en andere schuldeisers die nooit meer een cent krijgen voor de dienst/de goederen die ze hebben geleverd. Zelf zijn die ondernemers dan al lang weer een nieuw bedrijf aan het opzetten en ondervinden bijna geen nadeel van het faillissement.

23 likes

Oh ik ben zo benieuwd naar de weekvlog van Annic. Hij staat online.

Nou dit is het eerste keer dat ik een vlog heb gezien van Annic:

  • ze is ontzettend blij met mammaworden.nl
  • ze krijgt kaarten en cadeaus hierover om haar succes te wensen oa van ene Annemarie Keizer
  • ze heeft haar dochter (onwijs leuk kind) voor het eerst smoothie gegeven en dat heeft ze goed opgedronken
  • verder draagt ze dagelijks schoenen van haar manfield collectie en verkoopt ze daar ook sjaaltjes van die op meerdere manieren kunt dragen
  • ohja nu ze ietsje harder moet werken snapt ze heel goed het schuldgevoel van mammas die haar kind thuis moeten laten om te werken (note ze werkt gewoon thuis he…)
  • en naar mijn idee wat ongemakkelijke interacties met haar #lieverd. Dat knip je er toch uit ?
29 likes

Ik vind het eigenlijk wel tegenvallen deze video! Had meer verwacht van een schoonmaakroutine. Ze had beter gewoon een uitgebreide en overdreven schoonmaakvideo kunnen opnemen dan dit “dagelijkse” gerommel in huis.

Het enige wat we zien is hoe ze 3x per dag na het eten de tafel afruimt en de keuken opruimt, de was opruimt en af en toe wat troepjes door het hele huis opruimt. En effe een doekje over het aanrecht. Dat noem ik geen schoonmaken hoor.

Bij zo’n video wil ik zien hoe ze lekker uitgebreid aan het boenen is zodat het me inspireert om dat ook te gaan doen. Gemiste kans wat mij betreft!

13 likes

Voor wie wil weten hoe vernuftigd het bloedtesten businessmodel van Annic is: op Viva zie je inderdaad gebeuren waar het hier over ging: Vrouwen die doodgraag zwanger willen worden en zich overal aan vastklampen. Het is best prijzig ja, maar hoeveel is een zwangerschap je waard… dus toch maar bestellen.

https://forum.viva.nl/zwanger/zwanger-worden-via-iui-2018-2019/list_messages/419651/72

Staat ook dat ze mailen dat ze de test weer gaan aanbieden

6 likes

Huhhh al dat gezemel over koude voeten enzo?! Ik heb juist geleerd dat dat goed is. Dat vrouwen vaker koude voeten/handen hebben omdat er dan meer bloed/warmte naar de buik/baarmoeder gaat en daardoor minder naar de uiteinden van je lijf. Dus dat je lijf dat dus zelf regelt op dat moment.

Lol dat je herhaaldelijk de woorden “ophef” en “commotie” leest en niks in je denkt: goh, dan wil ik eerst wel eens weten waar de ophef om te doen was voor ik honderd euro uitgeef en m’n bloed opstuur!

Maar nee hoor, ‘oh naja boeie komt gelukkig gauw terug’

Echt verdrietig eigenlijk :frowning:

8 likes

Ja ik dacht eerst ook OMG neeee
Maar het is vooral heel sneu om zo gebruik te maken van dit leed

2 likes