Mommybloggerstopic #3

Voor wie wil weten hoe vernuftigd het bloedtesten businessmodel van Annic is: op Viva zie je inderdaad gebeuren waar het hier over ging: Vrouwen die doodgraag zwanger willen worden en zich overal aan vastklampen. Het is best prijzig ja, maar hoeveel is een zwangerschap je waard… dus toch maar bestellen.

https://forum.viva.nl/zwanger/zwanger-worden-via-iui-2018-2019/list_messages/419651/72

Staat ook dat ze mailen dat ze de test weer gaan aanbieden

6 likes

Huhhh al dat gezemel over koude voeten enzo?! Ik heb juist geleerd dat dat goed is. Dat vrouwen vaker koude voeten/handen hebben omdat er dan meer bloed/warmte naar de buik/baarmoeder gaat en daardoor minder naar de uiteinden van je lijf. Dus dat je lijf dat dus zelf regelt op dat moment.

Lol dat je herhaaldelijk de woorden “ophef” en “commotie” leest en niks in je denkt: goh, dan wil ik eerst wel eens weten waar de ophef om te doen was voor ik honderd euro uitgeef en m’n bloed opstuur!

Maar nee hoor, ‘oh naja boeie komt gelukkig gauw terug’

Echt verdrietig eigenlijk :frowning:

8 likes

Ja ik dacht eerst ook OMG neeee
Maar het is vooral heel sneu om zo gebruik te maken van dit leed

2 likes

Ik blijf morgen gewoon in bed liggen, als mijn baas visualiseert dat ik moet werken gaat dat opstaan vanzelf.

11 likes

Dit is dus juist waarom al het ophef hier is geweest. Je leest op dat forum hoe ontzettend gefrustreerd de vrouwen die graag zwanger willen worden zijn en vooral nu in de onzekere tijd van de Corona en het wisselend ziekenhuisbeleid omtrent wel of niet hervatten van de fertiliteitsbehandingen. Paar geven aan “lees op Google dat het niet zo betrouwbaar is, maar ja toch maar gekocht… hopelijk wordt ik dan wel zwanger… ”. Dat is juist haar verdienmodel en vooral het feit dat ze dit middenin de Corona crisis dit lanceert vind ik echt afschuwelijk en onethisch! Echt ben er ontzettend boos over. Hoop dat ze stikt in dr geld. Zulke kwetsbare vrouwen gewoon chanteren voor geld. Echt bah bah.

48 likes

“ik heb af een toe contact met Annic van mamaworden .nl en ze geeft echt goede tips je kan ook alles vinden op de website. en indd het is belangrijk dat je baarmoeder warm is en een koude baarmoeder herken je aan koude handen, voeten en billen. dus die moet je indd warm houden. je kan Annic ten duis volgen op insta en op de website echt alles vinden.”

:exploding_head:

25 likes

De test staat inmiddels ook gewoon weer op de website zo te zien

En Instagram accounts weer openbaar

Nou dat heeft lang geduurd :roll_eyes:

7 likes

Ja ik dacht eerst ook, zal wel meevallen, maar holy crap dat gebazel aan het einde. Ze spreekt zichzelf ook tegen? Want je moet het heel erg geloven en dan krijg je het, maar je kan niet alles krijgen, dus dan heb je het achteraf toch niet genoeg geloofd. Ja lekker makkelijk, dan kun je alles verklaren.

3 likes

Nou wauw ze zijn toch zeker een paar dagen offline geweest. Bitches.

Voor €90 gaat die nepfertiliteitsdeskundige je in een ‘kinderwensspreekuur’ van een klein uur ook al die bullshit hoogstpersoonlijk uitleggen.

7 likes

Hahaha sws dat Annic dit zelf is, wat een ondoorzichtige trol

image

20 likes

Wie is de allerstomste influenza/internetpersona?

  • Annic ten Duis met miljoenen in de Kluis doordat ze aast op het bloed van vrouwen die ze vertelt hoe je zwanger worden moet
  • Sanny met haar ik trek mijn huizen aan met mijn moodboard en als jij doodgaat aan kanker is dat jouw levensles
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Aah heb m aangepast dus opnieuw stemmen pls

2 likes

Ik ook niet!

Sanny vraagt er geen geld voor (toch?)

Mwah kennelijk geeft zij ook een cursus.

Bah. Allebei even erg dus :frowning:

In elk geval allebei fucking irritant!!!
Ik vind annic nog erger want dat is ethisch echt helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet pluis

3 likes

ik vind sanny ook vervelend met haar zweverige geneuzel maar ze maakt tenminste geen misbruik van goedgelovige vrouwen in een kwetsbare positie door ze geld af te troggelen :+1:t3:

14 likes