Wat asociaal om zo te liegen bij een huisarts om iets af te dwingen wat misschien niet eens nodig is.
Edit: kwannic
Tuurlijk, gewoon altijd even doen. Stomme geldheks.
Wat asociaal om zo te liegen bij een huisarts om iets af te dwingen wat misschien niet eens nodig is.
Edit: kwannic
Tuurlijk, gewoon altijd even doen. Stomme geldheks.
Vooral in deze Corona crisis waarbij reguliere zorg verminderd is, lanceert zij haar website zodat ze nog meer kan verdienen met haar bloedtesten. Oh nee, was geen verdienmodel.
Dat eeuwige ‘lief!’ ook altijd
Ik kon het niet laten en ben ff gaan speuren maar zijn insta heet dus ook roycedevries, op twitter roycedevries01 en er is ook een Youtubekanaal die zo heet… Helaas zijn de privé videos daarvan verwijderd anders hadden we misschien kunnen lachen haha (ik bedoel, uitsluiten of het dezelfde is ahum) maar zou dus best kunnen dat hij hier dezelfde naam gebruikt
Man man man, geloof er niks van dat iemand dat echt naar Annic heeft gestuurd.
Nog even en ze gaan claimen dat die test ook checkt of je Corona hebt gehad… Alles voor de monniesss
Ik ga stuk, is dit echt? Royke op het forum.
Gelukkig! Dan kan ik weer met een gerust hart slapen vanavond
Je zou dit gewoon eens aan je huisarts vragen joh… toen ik dit wilde weten zijn gewoon mijn vitaminen en ijzerwaardes gecheckt hoor. Een belletje met de vraag of ik dat mocht laten prikken was genoeg. Een week later had ik alle waardes die ik wilde weten
haha dit was hier vast bij iedereen al bekend maar ik heb hier echt smakelijk om gelachen
wat een zielig ventje die Royke, heeft duidelijk 1 manier van werken, beetje mensen bedreigen.
Misschien heeft ie dat gedaan uit angst dat ze het topic zouden gaan verbergen voor niet leden, dan zou ie er nog bij kunnen… Hoewel ie dan beter een keukengerei naam had kunnen kiezen dat zou minder obvious zijn… haha
Denk dat het hem sowieso wel is, aangezien in de juridische flutbrieven screenshots zitten van posts van forummers. Kan me niet voorstellen dat hij die verkregen heeft door de hele conversatie terug te lezen en elk bericht van een bepaalde forummer apart te screenshotten. Dan had hij denk ik wel meer forummers een dreigbrief gestuurd. Om de profielen te bekijken heb je een account nodig. I see you @roycedevries. Wel bijzonder dat je jaren rechten studeert om vervolgens dit soort fluttaakjes uit te voeren.
Edit: zit hier echt te gniffelen om dat je dan dus name-partner van een kantoor bent en dan de berichten van random vrouwen moet gaan belezen om dreigbrieven te sturen. Wat een armoe.
Wanneer het een BV is, verdient ze er sowieso minimaal € 46.000,- per jaar aan. Dat is het minimale bedrag wat een DGA zichzelf aan salaris moet uitkeren per jaar. Zij zal er wel het dubbele aan willen verdienen.
Zonder verdienmodel heb je geen bedrijf.
Hij moet wel, hij is niks zonder zijn naam.
Nouja, alleen als er voldoende geld er is natuurlijk maar dat zal vast niet lang duren op deze manier
Precies, maar ze wil er niet aan verdienen. Echt niet hoor. Echt niet.
Ons Royke
Straks heeft iemand gewoon om te trollen het roycedevries account gemaakt en zit diegene nu te gniffelen om hoe wij denken dat hij het echt is
Haha heerlijk dit! Ik hoop dat hij door die tag weer naar het forum komt. Dan denkt hij vast…(ziet staan zoveel + berichten gemist) Moet ik dit allemaal lezen!? Dreigbrieven for money, let’s go…"
Welkom op ons forum Royke de V.
Doe je gezellig met ons mee?
Lekker kletsen over Annic ten Duis
Ze is bepaald geen grijze muis
En ook geen saaie mier
Als je haar moet vergelijken met een dier
Is ze eerder een eend zoals Dagobert Duck
Want what the fuck
Waarom zijn die bloedtesten weer te koop
En verkoopt ze vrouwen valse hoop
Mag dit niet gezien worden als een verdienmodel
Trapt ze daarom een grote rel