Mommybloggerstopic #3

Ik hoop ZO dat ie reageert! Dan hebben we de zoon van een BN’er hier gewoon gesproken! Ipv alleen BEsproken!

Hoe leuk! Ik wil dan graag een handtekening! Op m’n meest beledigende post :heart_eyes:

4 likes

Maar niemand van dit forum wist over Royke op 28 april, dat was allemaal pas het einde van die week toch? Dus lijkt me sterk dat iemand voorspellende gaven had over hem.

20 likes

Scherp! Dan zal hij het inderdaad wel zijn.

In dat geval: hoi! Groetjes aan je pa

7 likes

Ohh ik heb weer heerlijk zitten lachen om dit topic.
Hij is iig geen actief lid met zn <1 min leestijd. Jammer

3 likes

Kunnen we hem nomineren voor de titel ‘ons Royke’?

Die vrouw van die andere test die even hier kwam als reclameblok tussen de juice door, had toch ook haar volledige naam als username.

6 likes

Essie! Haha
Zit zij hier nog?

3 likes

Waar is de samenvatting?

TL;DR

1 like

JA! Eindelijk iemand die er iets van zegt. Ik dacht dat ik de enige was die het schijtirritant vond. Helemaal popi jopie doen als forum rookie en praten over “ons forum” alsof ze er al jaren op zit.

9 likes

Vind jouw reactie echt overdreven. I see no lies in het gedicht.

Ze vertoont sluw gedrag
Is uit op geld
Verkoopt valse hoop
Koppelt zwanger worden aan een random bloedtest
Misbruikt haar invloed.
Etc etc etc.

Enige zin waarover je misschien over kan vallen is dat er echt een steekje bij haar los zit.

We zijn op een forum waar altijd al casual gepraat wordt, waarom is een gedicht opeens een probleem? Als je al genoeg hebt gelezen over de misstanden, gaan mensen niet opeens de zaak niet meer serieus nemen vanwege een simpel gedicht.

@oliverqueen en ik vind jou echt onnodig persoonlijk worden.

21 likes

Persoonlijk vind ik de gedichten vooral irritant, los van de inhoud van de gedichten. Praat gewoon normaal.

En dat mag je vinden. Maar ik vind het een beetje apart overkomen als iemand als newbie zo stoer loopt te doen met gedichten en praat alsof ze al jaren bij de kliek hoort. Ík praat al jaren mee op het forum (en hiervoor het egf) maar ik doe ook niet zo stoer alsof ik hét helemaal ben met bashende gedichten. Sorry maar dat is gewoon mijn mening. Praat gewoon normaal.

3 likes

Ik vond het al bizar dat minstens 19 mensen het helemaal gelezen hebben

74 likes

Joh, voel je je benadeeld omdat een nieuw persoon gewoon leuk wil meeposten?

En per wanneer mag iemand dan wel ‘meedoen’? Ik vind je reactie echt een beetje kinderachtig.

Gedichtvorm vond ik niks maar de inhoud klopt. Zo serieus is het allemaal niet. (En ik vind het idee dat het echt die Royce is en hij dat leest, en waarschijnlijk ook WTF denkt, ook wel geinig :joy:)

26 likes

Mijn excuses allemaal en vooral @Daan1! Ik reageerde iets te snel uit mijn emotie en mijn diepgewortelde irrationele haat naar mensen die super aanwezig zijn en “popi jopie” en “stoer” doen. Maar dat zijn mijn persoonlijke issues door mijn verleden dus trek jullie vooral niks van mij aan. Ik wilde het geen persoonlijke aanval maken! Ik ga proberen iets langer na te denken voordat ik mijn emoties laat spreken.

1 like

Het siert je dat je erop terugkomt met excuses, maar dit had ik even weggelaten, nou maak je eigenlijk de sneer opnieuw.

12 likes

Vind dat je lichtelijk overdrijft, volgens mij heeft ze ook een hoop gepost in dit topic wat niet op rijm was. Maar moet alles dan wat toevoegen? Het is toch gewoon een roddeltopic.

5 likes

Haha ik ben ’ een van de 19’ en ik vond het gewoon wel knap, kan zelf totaal niet dichten/rijmen.

5 likes

Ik was ook wel een beetje klaar met de gedichten maar omdat er de vorige keer zo extreem enthousiast op werd gereageerd a la ‘ik moet huilen van het lachen’ snap ik wel dat @Daan1 er mee door ging haha.

Ah well, ieder z’n ding!

5 likes

Hahaha die laatste zin, stel je voor zeg :joy:

Kan er niet een apart Annic topic komen en qeer doorgaan met andere mommies? Ben zo klaar met dat mamaworden.nl gebash (nee ik ben geen pro Annic).

6 likes

Deze reacties snap ik nooit zo, er is toch niemand die onderwerpen aankondigt waar de rest moet afwachten? Het staat iedereen vrij om van onderwerp te veranderen of iets nieuws in te brengen en dan zal het daar wel weer over gaan.

26 likes